Nee, dat was die met die gele muts.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had je die niet altijd in je fobo?
Volgens mij deze ook hoor.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat was die met die gele muts.
Je kent haar fotoboek beter dan wd zelf?quote:
Mwah gewoon geen zin. Eerst echt een break van een jaar, gewoon geen zin om in te loggen enzo. Waren ook veel leuke mensen weg en geband enzo. Toen was er zo'n dikke banspray. En paar maanden terug nog een paar keer langs geweest maar kwam er niet echt meer in, vond het niet zo gezellig. Maar nu vind ik het toch al wel weer een aantal dagen gezelligquote:
Die foto had ze eerst ook in haar fobo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Die foto had ze eerst ook in haar fobo.Nee, ik heb altijd die gele muts gehad. Dat ik die foto wel eens gepost heb staat daar los vannnn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Zotheid.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:55 schreef Silentalarm het volgende:
Er gaat zeker niemand uit de SC hier naar Sziget?
Nee je hebt deze zeker in je fobo gehad. En eentje met zon knuffel achtig beestje.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb altijd die gele muts gehad. Dat ik die foto wel eens gepost heb staat daar los vannnn.
Neehee, deze stond niet in mijn fobo. Dat weet ik zelf toch wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee je hebt deze zeker in je fobo gehad. En eentje met zon knuffel achtig beestje.
Nee, wel veel vrienden van me gaan heen though!quote:Op zondag 18 juli 2010 13:55 schreef Silentalarm het volgende:
Er gaat zeker niemand uit de SC hier naar Sziget?
Ik weet echt 100 % zeker deze ook.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb altijd die gele muts gehad. Dat ik die foto wel eens gepost heb staat daar los vannnn.
Nou ik weet het beter.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neehee, deze stond niet in mijn fobo. Dat weet ik zelf toch wel.
Ik weet zeker van niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, wel veel vrienden van me gaan heen though!
[..]
Ik weet echt 100 % zeker deze ook.
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neehee, deze stond niet in mijn fobo. Dat weet ik zelf toch wel.
quote:
Ja, die wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:58 schreef Silentalarm het volgende:
Hee maar WD die met dat roodwit geruite knuffelding had je wel in je fobo toch?
Inderdaad, je kan je maar beter gaan inschrijven bij het bejaardentehuis.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Altijd jammer om er weer eentje te verliezen aan Alzheimer.
Dat heb ik wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja maar dat betekent niet dat je gelijk hebt?
hm. Dan ben ik gelukkig niet degene met altzheimer, toch mooi dat je daar dan weer achterkomt op een doodgewone zondagmiddag.quote:
Ik weet echt zeker dat ik gelijk heb, deze had je vóór die mutsenfoto.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan je maar beter gaan inschrijven bij het bejaardentehuis.
Dan weet je dat zeker, heel fijn voor je.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet echt zeker dat ik gelijk heb, deze had je vóór die mutsenfoto.
Ik weet zeker van wel en niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:04 schreef Smart_ass het volgende:
Hahahha mensen wat een gezeik over die foto van wd.
Nee hoor.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
hey wd, die foto he, die stond toch ook in je fobo?
jij hebt anne frank in foboquote:Op zondag 18 juli 2010 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
hey wd, die foto he, die stond toch ook in je fobo?
kaneel?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:21 schreef WillFerrell het volgende:
THIS AINT NOTHING BUT A SUMMERJAM
BRONZE SKIN AND CINNAMON TANS
THIS AINT NOTHING BUT A SUMMERJAM
quote:C. Ronaldo: me, you, fuck fuck?
Niet een glamourmodel of een bloedmooie miljonairsdochter, maar een straatarme serveerster is de moeder van het zoontje van stervoetballer Cristiano Ronaldo. Aangezien de oliedomme Ronaldo geen woord Engels spreekt, heeft hij de Amerikaanse verleid met het weinig subtiele zinnetje "me, you, fuck fuck."
Zijn openingszin bracht Cristiano Ronaldo - tegen alle verwachtingen in - wel degelijk succes. Ondanks dat de Amerikaanse in eerste instantie niet precies begreep wat Ronaldo bedoelde, belandde ze dezelfde nacht nog met de Portugese voetballer in bed.
Toen de vrouw zwanger bleek van de 25-jarige Ronaldo, heeft hij haar twaalf miljoen euro zwijggeld betaald. De Mirror heeft dat onthuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |