Ooh dat is een beetje jammer ja.. Ik zou het alsnog gewoon aan die vage kennissen vragen, of ze nog een kamer weten.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hmja 2 die daar HBO doen die ik echt goed ken, maar die wonen er zelf nog niet, zoeken ook een kamer dus dat is best kut. En voorderest wel veel vage kennissen die er wonen, maar dat schiet ook niet erg op
Ooh dat is kut zegquote:Op zondag 18 juli 2010 14:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja klote is dat. Moet jij ook herkansen in augustus? Wij moeten echt álles wat we niet gehaald hebben herkansen in augustus, zo belachelijk vind ik dat. Ik heb liever gewoon telkens de periode daarop, nu moet ik iets gaan herkansen wat ik begin januari heb gemaakt..
Ja doe ik ook wel, maar voorlopig lukt het niet echt. Maar ik vraag alles en iedereen die ik ken, en ook ingeschreven op studentenwoningweb (Dat helpt volgens mij ook geen kut, maarja) en ook gewoon op internet zoeken enzo. Maar het is echt moeilijk. Het enige wat te vinden is zijn huis met een huur van 600 en hoger, maar dat kan ik nooit betalen.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh dat is een beetje jammer ja.. Ik zou het alsnog gewoon aan die vage kennissen vragen, of ze nog een kamer weten.
waarin?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:47 schreef MiVer het volgende:
geen wonder dat hij slecht trekt, er zit een gaatje in, dacht al
jij scheldtquote:Op zondag 18 juli 2010 14:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Stop nou eens met blowen verlepte kankerjunk. Werk je eigenlijk?
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 18 juli 2010 14:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Weet ik ook niet eigenlijk.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:18 schreef MouzurX het volgende:
Hoe sluit je internet eig af? Als ik op home klik dan blijft het op de achtergrond draaienhtc desire
Je moet even advanced task killer downloaden. Die sluit alle openstaande programma's af, spaart ook weer batterijquote:Op zondag 18 juli 2010 15:18 schreef MouzurX het volgende:
Hoe sluit je internet eig af? Als ik op home klik dan blijft het op de achtergrond draaienhtc desire
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |