Je kan de tering krijgen. Dat ding is makkelijk 2000 euro waard.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:20 schreef panjaboy het volgende:
ik geef je 750
Ik heb al teringquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kan de tering krijgen. Dat ding is makkelijk 2000 euro waard.
Er staat er op dit moment 1 te koop en die vraagt 1950 euro en heeft dik 30 duizend km meer op de klok staan dan de mijne.
Een goedkope strontbak kopen die zuinig is.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:22 schreef Conflict het volgende:
En wat ga je dan met dat geld doen?
+/-203dkmquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:22 schreef Pharkus het volgende:
Wat staat er op de teller?
Ja, waarom moet je dan een andere wagen hebben?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:22 schreef Beach het volgende:
Mag ik vragen wat die omstandigheden zijn?
Inruilen tegen een oude caddy en dan bij selectvracht gaan rijden!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Een goedkope strontbak kopen die zuinig is.
Ik kan de Lancia prima betalen, ik zit alleen wegens een tijdje werkeloosheid met een dikke betalingsachterstand van god weet hoeveel rekeningen en die wil ik zo snel mogelijk wegwerken en dat betekend helaas dat deze auto de deur uit moet
Tijdje werkeloos geweest en daardoor met een hoop rekeningen opgezadeld die nog betaald moeten worden. Dat wil ik zo snel mogelijk doen, dus ik bezuinig nu op alles.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:22 schreef Beach het volgende:
Mag ik vragen wat die omstandigheden zijn?
okee, sterkte en succesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Tijdje werkeloos geweest en daardoor met een hoop rekeningen opgezadeld die nog betaald moeten worden. Dat wil ik zo snel mogelijk doen, dus ik bezuinig nu op alles.
Dat heb ik al een keer gedaan en dat werkte destijds ook nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:26 schreef Beach het volgende:
Kan je dit niet beter in V&A doen?
Staat al te koop bij de lancia delta club nederland sinds vandaag.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:34 schreef StateOfMind het volgende:
Wou je die een paar jaar geleden niet ook al kwijt?
Mooi interieurProbeer het anders eens via wat clubs: daar vind je meer liefhebbers denk ik.
Onzin. Iedereen denkt dat Lancia's gare kutwagens zijn met torenhoge onkosten en dergelijke.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Waarom denk je dat niemand dat ding wil? Zelfde reden waarom jij ervan wil in combinatie met een auto uit 97
Ook, maar die scheur heb ik er zelf ingereden toen ik finaal in de stress en veel te gehaast en druk doende was met van alles en nogwat behalve met uitparkerenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:35 schreef DeeCruise het volgende:
Ken het oude topic idd ook nog. Mooie bak, zonde van de bumper. Het vrouwtje erin gereden?
Nu ik die foto's heb gezien wil ik hem voor 10.000..quote:
Het ging ook meer on het gebruik ja, en dat bouwjaar zegt meer over dat het een auto van zon 14 jaar is met 2 ton op de teller en daar ga je gewoon tegen problemen aanlopenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Onzin. Iedereen denkt dat Lancia's gare kutwagens zijn met torenhoge onkosten en dergelijke.
Ik heb hem nu een jaar of 5 ofzo en heb buiten het gebruikelijke onderhoud nooit iets raars eraan gehad.
Ja tuurlijk, hij doet geen 1 op 20 nee, dat snapt elke mongool
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:50 schreef DeeCruise het volgende:
Wel te merken dat dit in KLB staat, wat een reacties![]()
Feit blijft nou eenmaal dat liefhebbers auto's voor de massa niet te verantwoorden zijn, terwijl de liefhebber er bakken met geld voor over heeft. Persoonlijk vind ik het niet veel geld voor deze wagen, puur omdat het een zeer sportief karretje is. Succes met de verkoop!
quote:Lancia heeft de Delta voor 1998 maar eens in de steigers gezet. Alle uitstekende delen zijn voortaan in de kleur van de carrosserie, en onze HF-versie is vanaf nu voorzien van n-g heftiger spoilerwerk en bijzonder fraaie "Integrale"-velgen. Al met al een anabolen-kuur die hem goed gedaan heeft. Verder werd er stuivertje gewisseld tussen een aantal opties en standaardzaken. De fenomenale Recaro-stoelen en airco zijn nu standaard, maar voor instelbare schokdempers zul je moeten bijbetalen.
Deze hardloper is voorzien van zo ongeveer alles wat je zou verwachten, dus ook van ABS en twee airbags. Alleen moet je bijbetalen voor afstandsbediening op de centrale vergrendeling (zo"n f 225). Om al het brute geweld op de weg te krijgen en te houden, heeft de Delta een voorbeeldig visco-sperdifferentieel.
Eigenaardig is de eerste indruk van de Lancia-zit. Dat lijkt verdorie wel een ruimtewagen, zo hoog als je boven alles uittorent. Zelfs zo hoog, dat je steeds geneigd bent een beetje voorovergebogen te zitten - dan zie je tenminste niet alléén de weg, maar ook nog iets van de lucht en de verkeersborden die erboven hangen. Maar die stoelen... briljant. Die zouden bij de wet verplicht gesteld moeten worden. En wat je voor je ziet, kán alleen maar Italiaans wezen: een stijlvolle vracht metertjes die elegant in een smaakvol dashboard gebeeldhouwd zijn. Erg fraai.
Over de ruimte voor achterpassagiers kunnen we kort zijn: die is niet riant. Bij de Lancia zit je letterlijk en figuurlijk aan de keerzijde van die Recaro"s - die slorpen nogal wat ruimte op. Trouwens: de achterruit van de Delta is nogal klein en je moet door de moddervette C-stijl rekening houden met een dode hoek van formaat.
Ochtendhumeur
De Delta reageert een beetje chagrijnig als je hem net tot leven gewekt hebt, als Cruella DeVil uit "101 Dalmati"rs" op een dag dat "r haar niet wil. Met zo"n air van "als "t dan toch moet", zét hij zich er de eerste meters maar toe. Gelukkig duurt z"n ochtendhumeur heel kort: hij heeft geen zin, maar maakt het z-. Héél langzaam met de rij meerijden is een gruwel. Bokkend en tegenstribbelend vertelt hij het volledig met je eens te zijn en die file reuze-irritant te vinden.
Als je voor de instelbare schokbrekers kiest - kost maar liefst zo"n 4.000 piek (maar is wel een aanrader) is het onderstel van de Delta naar keuze hard (schokdempers in "Auto") of spijkerhard (in "Sport") afgestemd - communicatie vóór alles. Wat je in de Lancia overkomt als je gaspedaal intrapt, tart iedere beschrijving. Als je met lekker veel toeren de koppeling loslaat, accelereert de Delta niet, nee: hij ontploft. Een gezellig stapeltje losgeslagen straatstenen achterlatend, Krakataut de Delta zich een weg door alle landelijke limieten.
Even een voorliggertje inhalen? Zoals een jachtluipaard met een gazelle
omgaat: hard en meedogenloos. Maar pas op: dan moet je wel in de juiste versnelling zitten. Want trap het rechter-pedaal in bij 80 in z"n "5", dan geeft hij niet thuis. Maar als de toerenteller de 3500 voorbij is en de turbo komt een handje helpen, dan gaat de Delta er opeens weer met z-"n rotgang vandoor - da"s bijna eng. Daarbij: iemand die in "n Delta Turbo 80 in z"n 5 rijdt, zou zich toch moeten laten nakijken. Gewoon één - of leuker: twee - versnellingen terug en BOEM, de lont maakt weer korte metten met het kruitvat. De besturing is daarbij geweldig: bekrachtigd, en toch met gevoel. Dat kunnen de Italianen tegenwoordig wel.
Eén serieuze kanttekening: dit soort grappen kost je een klein vermogen aan brandstof - we hebben fors doorgereden, daar sméékt-ie nu eenmaal om, maar zelfs dan is een verbruik van 1 op 7,1 ronduit schrikbarend.
De lol zit hem bij deze auto vooral in de krankzinnige snelheden waarmee hij bochten verslindt, niet zozeer in de manier waarop hij het doet. Het ding is domweg niet te verstoren. Goed, je moet wel oppassen met al te bruusk van het gas gaan in een bocht, maar dat is in élke auto vragen om moeilijkheden.
Om kort te gaan: als u wilt weten met wat voor een grijns wij deze auto hebben gereden, dan kunnen wij u van harte aanraden uw mondhoeken op uw kruin vast te nieten.
# VoordelenAkelig snel Top-wegligging Perfecte stoelen
# NadelenDrinkt als een tempelier Zicht naar achteren
Ik reageer niet meer op jou.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
http://link.marktplaats.nl/285491386
wil er 12.500 voor
Je begrijpt het niet geloof ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wil er 12.500 voor
heb weinig verstand van die autos maar waarom zijn die krengen zoveel waard dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:03 schreef vosss het volgende:
http://www.automobili.nl/detail.php?siteid=93
Voorbeeldje.
wat een gek ervoor geeft-verhaalquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:06 schreef maickeltje het volgende:
[..]
heb weinig verstand van die autos maar waarom zijn die krengen zoveel waard dan?
Het zijn echt graflelijke kutdingen. Niemand met gezond verstand legt daar zoveel geld voor nee.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:06 schreef maickeltje het volgende:
[..]
heb weinig verstand van die autos maar waarom zijn die krengen zoveel waard dan?
Er zijn genoeg liefhebbers die dat er voor neerleggen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het zijn echt graflelijke kutdingen. Niemand met gezond verstand legt daar zoveel geld voor nee.
Jij mag voor de trein springen met je 750 euroquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
ipv geld lever gewoon die vieze roestbalk in
203dkm. en dan nog 2000 euro waard.
My ass ouwe. Je mag blij zijn met die 750.
Met die opmerking heb je het voor jezelf verpestquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij mag voor de trein springen met je 750 euro
geef nou is antwoord op mijn vraag in plaats van op die domme dingen in te gaan. Waarom zijn die autos zoveel waard?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij mag voor de trein springen met je 750 euro
Die had ik idd zien staan, gaat volgens mijn echter niet over het model dat jij hebt. Dit ging (als ik het me goed herinner) over het gereviseerde (nieuwe) model, artikel was ook van 2002 meen ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:57 schreef vosss het volgende:
Zeker een sportief karretje.
Hier een review over deze auto:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hij die paar (geleende) centen van jou ook makkelijk kan missen. Wat een kansloze reactiequote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Met die opmerking heb je het voor jezelf verpest
Mn broer zocht nog een goedkoop autootje
gore kut pauper stik maar lekker in je probleem![]()
Omdat ze alles gewonnen hebben in de rallysport wat er maar te bedenken valt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:22 schreef maickeltje het volgende:
[..]
geef nou is antwoord op mijn vraag in plaats van op die domme dingen in te gaan. Waarom zijn die autos zoveel waard?
Klopt, maar buiten wat optische aanpassingen aan bumpers en spoilers is er verder niet echt veel veranderd aan de auto.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:24 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Die had ik idd zien staan, gaat volgens mijn echter niet over het model dat jij hebt. Dit ging (als ik het me goed herinner) over het gereviseerde (nieuwe) model, artikel was ook van 2002 meen ik.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:25 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hij die paar (geleende) centen van jou ook makkelijk kan missen. Wat een kansloze reactie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geld kan ik zeker missen. Eik wil ik hem ook niet weg doen, maar ik wil wel zo snel mogelijk van alle achterstallige betalingen af die ik nog heb lopen, dus gaat de auto wel weg helaas.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:25 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hij die paar (geleende) centen van jou ook makkelijk kan missen. Wat een kansloze reactie
Thanks, zoals gezegd dit topic is meer een klacht dan proberen hem te verkopen en mocht Dimage zich nog melden dan mag hij zich de gelukkige nieuwe eigenaar noemen voor 1450 euro.quote:Vandaar dat ik ook zeg: nette prijs.
Ik zeg helemaal nergens dat ze verschrikkelijk gewild zijn achterlijke klapjostiquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Als die dingen zo verschrikkelijk gewild zijn, was jij hem nu(of jaren geleden toen je hem al aanbood) al kwijt, dus je praat jezelf nogal tegen.
Hij heeft al een serieus bod van 1450 staan...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:57 schreef Markster het volgende:
jongens, denk aan vosss zijn bloeddruk.
Ik zoek ook een leuk wagentje. 1000 ?
ow niet gezienquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:00 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Hij heeft al een serieus bod van 1450 staan...
Nouja een serieus bod is het niet. Ik zei dat ik er 1700 voor wilde hebben en Dimage had er serieuze interesse in. Hij is nu nog bezig met een verbouwing en moest daarna even kijken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:00 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Hij heeft al een serieus bod van 1450 staan...
Liever dan in een doorsnee grijze muizen autoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:04 schreef shifto het volgende:
daar wil je toch niet dood in gevonden worden.
in welke auto wel dan ?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:04 schreef shifto het volgende:
daar wil je toch niet dood in gevonden worden.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:09 schreef kabelhaspel het volgende:
Ooit gedacht aan een Lancia (Delta) club om em te verkopen.
Wees creatief man.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Staat al te koop bij de lancia delta club nederland sinds vandaag.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat ze alles gewonnen hebben in de rallysport wat er maar te bedenken valt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:24 schreef solyaris het volgende:
[..]
Gast, dat is de Lancia Delta HF Integrale.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wil er 12.500 voor
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik reageer niet meer op jou.
Jij hebt er duidelijk totaal nul komma nul verstand van.
Voor een oerdelta en zeker de laatste EVO's in uitmuntende staat leg je zo 25 duizend euro neer en dan heb je nog een goeie deal gedaan.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet geloof ik.
Ga eens zoeken op die uitvoering.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:03 schreef vosss het volgende:
http://www.automobili.nl/detail.php?siteid=93
Voorbeeldje.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:06 schreef maickeltje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat ze alles gewonnen hebben in de rallysport wat er maar te bedenken valt.
Omdat ze tof zijn.
Omdat ze retesnel zijn.
Omdat ze ontiegelijk hard de bocht om kunnen.
Omdat er niet veel meer van over zijn, en al helemaal de goeie exemplaren zijn schaars.
Omdat het klassiekers zijn.
Omdat het collectorsitems zijn.
Etc etc etc.
Bieden onder de 1600 heeft geen enkele zin. Dat heb ik al meerdere malen gezegdquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:33 schreef 2cv het volgende:
Geef me ¤200,- + de papieren en je krijgt een vrijwaringsbewijs voor dat ding.
Eigenlijk wel, maar ik heb niet alles gelezen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:28 schreef vosss het volgende:
Lezen is ook niet je sterkste kant geloof ik
Liev!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:30 schreef vosss het volgende:
Ik zet de reacties wel even voor je op een rijtje:
quote for failquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:50 schreef Fortitude het volgende:
[url]http://kopen.marktplaats.nl/auto-s/bouwjaar-1998-2001/brandstof-benzine/kilometerstand-tot-en-met-120-000-km/motorinhoud-1-4-2-0-liter/c91.html?xl=1&ds=to:;pu:0;l1:91;pm:1400.00;pa:1700.00;di:;lt:zip;sfds:1;pt:0;mp:numeric;osi:2&ppu=0&ts=1&postcode=4254&aw[26][0]=1&aw[26][min]=1998&aw[26][max]=2001&aw[27][0]=129&aw[28][0]=1&aw[28][max]=120000&from_advanced=1&p=1&av[121][2]=783[/url]
Zie hoeveel er wel niet staat. Succes.Ik zou op een andere manier aan dat geld proberen te komen.
quote:
Ok, dan geef jij mij ¤2000,- + de papieren en dan krijg jij een vrijwaringsbewijs ven mij terug.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Bieden onder de 1600 heeft geen enkele zin. Dat heb ik al meerdere malen gezegd
Er staat er maar 1 te koop op marktplaats hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:50 schreef Fortitude het volgende:
http://tinyurl.com/2u7e3se
Zie hoeveel er wel niet staat. Succes.Ik zou op een andere manier aan dat geld proberen te komen.
Dus als er daar ook maar 1 staat dan ga ik er van uit dat er ook maar 1 te vinden is op de gangbare auto sites.quote:Op het internet zijn vele autosites te vinden met elk een eigen en deels een overlappend aanbod van occasions.
GasPedaal doorzoekt onafhankelijk het occasionaanbod van de beste Nederlandse autosites en combineert de resultaten in een totaaloverzicht.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:58 schreef Markster het volgende:
heeft die centrale deurvegrendeling + ab ?
Een 1.9 diesel of een 2.0 HF Turbo is wel een verschil hoor. Dat die van jullie 1 jaar jonger is doet daar verder niet zo heel erg veel aan af.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:47 schreef SEMTEX het volgende:
Hij is een beetje overpriced...
voor onze HPE Delta 1.9 diesel uit '98 zouden we 1000 euro hebben gevangen, ware het niet dat-ie schade reed. Denk dus dat je lager moet gaan met je prijs.
Dat beweerde ik toch helemaal niet. Niemand gaat echt specifiek zo'n auto zoeken. Ze hebben ongeveer iets in gedachten en pakken dan de beste eruit. Met die link wou ik aantonen hoeveel auto's er wel niet te koop zijn rond die prijs. En dan met veel minder kilometers en meestal geen schade. Wel iets minder pk, maar boven ongeveer 120 pk werkt dat alleen maar tegen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:37 schreef vosss het volgende:
Hoe jij er bij komt dat er heel veel te koop staan is mij een compleet raadsel
Je heb geen verstand he mongolquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wil er 12.500 voor
1600, of als Dimage er van af ziet vanaf 1450quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:43 schreef ukga het volgende:
hoeveel wil je voor die brik hebben?
En daar mag ik dan niet over klagen want?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:43 schreef kabelhaspel het volgende:
Face it, Lancia heeft hoge afschrijving en zijn niet populair.
Vraag, aanbod, klaar.
Om te verkopen natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:49 schreef vosss het volgende:
Boven de 120 werkt dat tegen? Wat bedoel je?
Die 186 pk krijg ik prima op de weg
Ow zo. Ja dat wel ja. En dat wist ik ook wel toen ik hem 5 jaar geleden kocht, maarja, toch klagen als het zover is hequote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:50 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Om te verkopen natuurlijk.I.v.m. het verbruik.
nee ik heb geen interesse in Lancia's. Das heel wat anders genius.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:49 schreef Compomotive155 het volgende:
[..]
Je heb geen verstand he mongol
Klagen over afschrijving bij e1600quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:43 schreef kabelhaspel het volgende:
Face it, Lancia heeft hoge afschrijving en zijn niet populair.
Vraag, aanbod, klaar.
Hij krijgt die strontbak niet verkocht voor 1600 euro.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
Is dat gare hok inmiddels nou al es verkocht?
1600 euro voor een slurpend, lelijke gare Italiaan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:40 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Hij krijgt die strontbak niet verkocht voor 1600 euro.
Mooie auto Vossss, jammer dat je mij niet serieus neemt omdat ik een golf rij, het is dan wel een cabrio uit '90 en een R32 uit 2007, maar goed. iig, succes met de verkoop van je mooie wagen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:27 schreef vosss het volgende:
En al helemaal vaker dan een 16 klepper met turbo en intercooler
Maargoed, iedereen die deze auto een gaar hok of een knakenbak vind zal wel in een golf of een astra ofzo rijden.
Die mensen neem ik niet serieus
Kun je niet beter wat overwerken en die auto ergens in een schuur bewaren?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:27 schreef vosss het volgende:
Maargoed, iedereen die deze auto een gaar hok of een knakenbak vind zal wel in een golf of een astra ofzo rijden.
Aldus de manquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:27 schreef vosss het volgende:
Ach dat wil ik ook wel maar mijn geld is op.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:13 schreef RedFever007 het volgende:
ik wil maximaal 1599 bieden en geen cent meer!
Vosss andere auto's afzeiken? Dat deed ie vroeger nooit.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
Aldus de man
Altijd maar andermans auto afzeiken en ondertussen in een oude schijtlancia rijden die je aan de straatstenen niet kwijtraakt. Karma is a bitch.
Zet die bak gewoon weg tot betere tijden... Tis jammer dat je 'm hebt verwaarloosd anders was je 'm al kwijt. Zonde om er nu zwaar verlies op te draaien.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:27 schreef vosss het volgende:
Dan heb je gewoon uberhaupt geen verstand van auto's als je de meest succesvolle rallyauto allertijden niet herkent...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee ik heb geen interesse in Lancia's. Das heel wat anders genius.
Zegt degene met een tupperware Mitsubishiquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
1600 euro voor een slurpend, lelijke gare Italiaan?
Die is ouder, langzamer en nog duurder in kosten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:25 schreef siekman het volgende:
Ik heb nog een zeer mooie omega te koop uit 95 , met 74000 op de teller en ziet er uit als nieuw
Ik heb er nu stalen velgen onder liggen met juiste schaamdoppen , maar ik heb nog een set met MV6 velgen liggen. die krijg je erbij ( alleen 2 bandjes zijn versleten )
Auto is een omega 2,5 V6 automaat 174 KW sedan
elektrische ramen + spiegels
centrale deurvergrendeling met AB
elektrische zonnescherm achter
traction control
trekhaak met multistekker ( de 6 en de 13 polige kan erin )
volledige historie ( ieder factuurtje ) + NAP
Bieden vanaf 2250
( laten we zeggen een beetje concurentie , ik heb ook geld nodig )
Gast, lees je even in voordat je gaat reageren. Je zal wel nooit van een Integrale gehoord hebben, maakt ook niet uit, maar hou je opmerkingen dan voor jequote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wil er 12.500 voor
Het blijft een kaklelijke auto.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:26 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Gast, lees je even in voordat je gaat reageren. Je zal wel nooit van een Integrale gehoord hebben, maakt ook niet uit, maar hou je opmerkingen dan voor je
De ene postzegelverzameling is ook duurder dan de andere.
Ik vind Italiaans design heel mooi. Dit vierkante, vreselijk gedateerde hok alleen niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:31 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Benieuwd wat jij rijdt dan, als je Italiaans design zelfs niet mooi vindt.
Een Delta is nooit mooi geweest, wel een beest.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik vind Italiaans design heel mooi. Dit vierkante, vreselijk gedateerde hok alleen niet.
Nou wat een beest zeg.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een Delta is nooit mooi geweest, wel een beest.
Sommige dingen zijn niet mooi vanwege hun souplesse maar vanwege hun bruutheid. Zoals de Lamborghini LM002, ook Italiaans.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik vind Italiaans design heel mooi. Dit vierkante, vreselijk gedateerde hok alleen niet.
Die is dan ook niet mooi.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn niet mooi vanwege hun souplesse maar vanwege hun bruutheid. Zoals de Lamborghini LM002, ook Italiaans.
[ afbeelding ]
Bij Autogarage Liekendiek van de familie Liekendiek uit Rotterdam kreeg je zeker nog 3.000 euro voor zo'n auto.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:34 schreef shiftknop het volgende:
VERKOOP HEM AAN LIEKENDIEK!!!! 3 Chucks voor je topic!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auto verkopen via Klaagbaak![]()
1600 voor een oude ragbak
Ik voel me niet op m'n pikkie getrapt wanneer iemand anders niet weet waarover hij praat hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 03:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
blijkbaar allemaal kneusjes op hun pikkie getrapt met die integrale , de tering zeg
En wat repeat zegt het blijft een tyfuslelijke auto.![]()
Wanneer kan je deze kant op komen?quote:
Ik zeik niemand zijn auto af.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
Aldus de man
Altijd maar andermans auto afzeiken en ondertussen in een oude schijtlancia rijden die je aan de straatstenen niet kwijtraakt. Karma is a bitch.
Hoe kom je er bij dat ik hem verwaarloosd heb?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:34 schreef Jimmie het volgende:
[..]
Zet die bak gewoon weg tot betere tijden... Tis jammer dat je 'm hebt verwaarloosd anders was je 'm al kwijt. Zonde om er nu zwaar verlies op te draaien.
Maar ziet er beter uit , en heeft veul minder kilometersquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die is ouder, langzamer en nog duurder in kosten.
Welgeteld 0.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:34 schreef Fortitude het volgende:
En nog reacties gehad?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
Gek heHij moest toch afgelopen weekend verkocht zijn?
Wat is er zo bijzonder aan dan dat het die prijs rechtvaardigd?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:49 schreef Compomotive155 het volgende:
[..]
Je heb geen verstand he mongol
Tuurlijk niet. Buiten die kreet heb ik niets van hem gehoordquote:
Dat zijn scheurijzers waar je helemaal akelig van wordt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan dan dat het die prijs rechtvaardigd?
Het lijkt meer alsof er een 0 teveel staat. Wie gaat er nu 12,5K betalen voor een Lancia uit 1990?
TR gemacht.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Buiten die kreet heb ik niets van hem gehoord
nee want anders kon hij er ook 12.500 voor vragen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:41 schreef Mopst3r het volgende:
Jouw auto gaat ook zo hard als in die filmpjes?
Ja dankjedekoekoek, niet dus.quote:
Nee. Mijn auto gaat zo hard:quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:41 schreef Mopst3r het volgende:
Jouw auto gaat ook zo hard als in die filmpjes?
http://auto.marktplaats.nl/lancia/347599986-lancia-delta-2-0-hpe-1996-rood.html?return=eJxNj91ugzAMRt%2BlEtxBSBirCIoq2F4kJakaNX%2BKjTZ12rvPiF7sIjon%2BWzL0ZLLHye7CWQv3uQJrC7rfbojZsnYI2Ub26DLA7PXGqGNnukNUwPM67g6zUIy1jd0ULNr0dEApltztfHpomUrF317x%2BAv317x2oDCVPVz1S95I3YknpOMfDdBRg17Gl5V%2BqBxBz0Sny6Tws3AXr9X4WtWoGCOW7DFrXRNsLeJOudNdXVWokagLXICXGlttaQSwQIW%2BlolOtumlhCcMTZW4oN89sH6VOuvalj4%2BzBUwydZR1DjeB6OQJz%2FPXMxnqbfP%2FmkZy8%3D&df=1&fta=eNqVU01r3DAQ%2FSuLDttLCZJWtiyZPWTJJZD20tJLCGFsyampv7DkZJtl%2F3tn5BCalrb09vzejOa9kQxW21OwhWXL3N0%2FQhdYGazIM8uO3V5sXdjH0ZbTYnnZCWtE2Ukr5K6cemTBlq61ZRftczuVoXHYWk4Ra%2FvJDkvv57Yux9BauZ2mZc%2B3015uY8BzpzHEenR%2BfxjnIfgQZ4C48RfjxaZvnfPD%2B81l1%2Ftu3MLTLdrJ7m753d4YnREhdfoU0pBbZdkED56VOAc%2Fd5a1LsWQSlomMl1gPxxFpiAvhEKQV27HNQEDwiXGFFJ5Ato0RhDIvNZJ4ryuqD1ruDENAZ95jpKqta%2FyxECugIoz7SDNyqTxeb2COs1Srml0AlkFTiLYuQJUged47SrALlXpRmmUlNOgOSfGKy6IqaoGOxCYppCCJIWY%2FKidb7hwRyG4UryCdIO4hThO4MJ954eH%2BJW2w1EwlvVwvKeF4Y5c2hhuCZ5YCbi6U2uV0ggFPQsUrq%2FYulOkWXlu6W1kqOs3Ol4B8QTx5dxA5bsX%2FAEvOWEhLDtA%2Fc0P7iP0PlHyRd%2FcwFC3r8YvY5zbaon%2B8%2FdpLcTj2Wr%2B0zjH68H5I1uNC04gt%2BwLdAtFStbXrOiKXgzaXsenkmTubR3avPJdxPlnDCj1b%2FEQSP1rODRzmGFwIY7NnwLmP9VsLpc4vgv%2FHXJHIf%2BSknT6Ef4RUqMVPzy3g6eY5%2FXWH6mE29P5%2FANRGy%2Fz&fta_ind=20&fs=1quote:
Ten 1e probeer ik je niet in de zeik te nemen ik laat je gewoon wat zien.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:13 schreef vosss het volgende:
Maakt niet uit hoor. Er zal vast iets zijn waar je wél verstand van hebt.
Van Lancia Delta's heb je overduidelijk geen verstand. Me dunkt.
Nope. Heb je interesse?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Is ie al verkocht?
Staat al te koop bij de lancia delta club nederland sinds vandaag.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Bieden onder de 1600 heeft geen enkele zin. Dat heb ik al meerdere malen gezegd
Wtf man. 2.5 jaar niks met een auto doen kost ook klauwen met geld aan afschrijvingskosten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:41 schreef vosss het volgende:
Nee. Hij heeft 3 jaar geleden enige tijd te koop gestaan, maar toen heb ik besloten om hem te stallen.
Daar heb ik hem in januari/februari uitgehaald en voor ergens om en nabij de 1000 euro ofzo opgeknapt.
Zonde van het geld? Absoluut. Achteraf had ik hem beter in de stalling kunnen laten staan ja, maargoed, als je alles van te voren weet
Welnee. Er is gewoon slechts een kleine markt voor.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:48 schreef Repeat het volgende:
Volgens mij overschat je de tofheid van deze auto een beetje
Sorry, maar met dit "Liekendiek argument" gooi je je eigen glazen in. Nét iets te doorzichtig.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:23 schreef vosss het volgende:
Aanvulling op puntje 2: Tevens wil ik iemand anders de kans geven om in een mooie sportieve auto die tenminste nog uitstraling en karakter heeft (in tegenstelling tot zo een beetje elke andere auto in die prijsklasse) te kunnen rijden voor weinig geld.
Bovendien denk ik niet dat er sportievere auto;s te vinden zijn voor dit geld.
Ik vind hem aan de zware kantquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:36 schreef Fortitude het volgende:
Tering dat ding is ook nog eens 1292kg
Staat niet elke auto van een vergelijkbare leeftijd over een paar jaar in de garage?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:40 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik wil me niet teveel in deze discussie mengen natuurlijk maar je moet toch flink onnozel zijn wil je deze auto in deze staat voor 1600 kopen. Ik denk dat je in je handjes mag knijpen als je er 800 euro voor krijgt.![]()
Je doet net of het een enorm zeldzaam exemplaar is terwijl het gewoon een gare Lancia is die over een jaar weer in de garage staat met een kapotte turbo.
Succes met de verkoop, als je hem te koop blijft zetten voor deze prijs wordt het niks. En je auto verkopen omdat je rekeningen hebt liggen "van een paar honderd euro" vind ik ook maar dubieus. De enige rekening die er straks waarschijnlijk ligt is er een voor je Lancia. Een garagerekening.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Staat niet elke auto van een vergelijkbare leeftijd over een paar jaar in de garage?
Overigens zal die turbo er echt niet zo snel uit vliegen, de auto is altijd netjes warm gereden en netjes 4 minuten na laten draaien stationair.
Er is niets mis met deze Delta en gaar is ie al helemaal niet.
En over dat dubieuze, krijg lekker de vlektyfus ofzo, ik doe de auto weg omdat ik achterstallige rekeningen moet betalen en gewoon zuiniger wil rijden. En daar helpt een goedkopere auto nogal bij. Klaar. Zo simpel is het.
Maargoed, val maar allemaal op een hoop en zoek het maar uit, morgen komt iemand kijken hier en dan zien we wel
Omdat anders de Garrett T3 turbo de geest geeft.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:10 schreef shiftknop het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is maar een auto hoor waarom moet je hem na laten draaien
En daarom issie in februari ook weer helemaal opgeknapt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:12 schreef Catch22- het volgende:het is een toffe wagen, maar de rallydynastie is wel verdwenen toen ze op fwd overgingen.
Daarbij heeft hij lang stilgestaan toch? dat meen ik me te herinneren van je oude topics? Is ook niet best voor zulke auto's .
Ze zijn heel tof, maar ik ken 2-3 mensen die zon auto hebben gehad en die kregen er allemaal gezeik mee.
QFTquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:16 schreef vosss het volgende:
[..]
En daarom issie in februari ook weer helemaal opgeknapt.
Er zit bijna net zo veel geld in als waar hij nu voor weg gaat.
En elk merk en model auto's zijn verhalen van dat ze maandelijks in de garage staan, dat weet jij ook.
Anyway, ik reageer niet meer in dit topic.
Morgen komt een koper
Zei je niet dat dat er 2 te koop stonden?quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat anders de Garrett T3 turbo de geest geeft.
Jij hebt er overduidelijk (zoals de meeste in dit topic) geen ene flikker verstand van.
Dit is een auto die je met fluwelen handschoentjes moet aanpakken.
Doe je dat niet, dan heb je er niet lang plezier van.
Doe je dat wel, dan is deze auto (en zeker voor dit geld) een hele berg fun.
Makkelijk zeggen dat je in 5 jaar weinig kosten hebt gehad als hij 3 jaar heeft stilgestaan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:16 schreef vosss het volgende:
[..]
En daarom issie in februari ook weer helemaal opgeknapt.
Er zit bijna net zo veel geld in als waar hij nu voor weg gaat.
En elk merk en model auto's zijn verhalen van dat ze maandelijks in de garage staan, dat weet jij ook.
Anyway, ik reageer niet meer in dit topic.
Morgen komt een koper
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook, maar die scheur heb ik er zelf ingereden toen ik finaal in de stress en veel te gehaast en druk doende was met van alles en nogwat behalve met uitparkeren
=quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:22 schreef maickeltje het volgende:
[..]
geef nou is antwoord op mijn vraag in plaats van op die domme dingen in te gaan. Waarom zijn die autos zoveel waard?
Waar de fuck moet hij die 4000 vandaan halenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:37 schreef Zwolsboy het volgende:
@ TS waarom ruil je dat ding niet in![]()
Zoek een Clio 1.2 16v uit 2004 en leg 4000 euro erbij en je bent van dat kreng af en je hebt een zuinig goedkoop bakje die 1 op 17 loopt ipv 1 op 6...
Als jij slim was had jij hem voor 1100 euro verkocht want al die maanden dok jij wel vaste lasten en verzekering enz.
En als die 3 maanden terug 1600 waard was is die nu geen 1600 meer waard dat heet afschrijving...
ze roestten al in de folderquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:56 schreef freddygonzales het volgende:
Lancia's...............die dingen roesten onder je reet vandaan
Roest valt bij die model wel mee. Het is meer de keer-op-keer falende electronica die faalt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:56 schreef freddygonzales het volgende:
Lancia's...............die dingen roesten onder je reet vandaan
Dat zegt niks. Ik kan met mijn motor ook een porsche of ferrari eruitrekken bij een stoplichtsprint.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Er zijn genoeg liefhebbers die dat er voor neerleggen.
Overigens kan je met een dergelijke wagen gewoon met de Porsche's en Ferrari's mee.
4 Minuten na laten draaien is je reinste bullshit. Je moet na een stevige rit gewoon even zorgen dat er nog wat olie door de turbo kan gaan, dat gaat in 20 seconden ook prima. Nieuwe auto's hoeft dat eigenlijk al niet meer. Maar om nu 4 minuten lang te gaan staanquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Staat niet elke auto van een vergelijkbare leeftijd over een paar jaar in de garage?
Overigens zal die turbo er echt niet zo snel uit vliegen, de auto is altijd netjes warm gereden en netjes 4 minuten na laten draaien stationair.
Er is niets mis met deze Delta en gaar is ie al helemaal niet.
En over dat dubieuze, krijg lekker de vlektyfus ofzo, ik doe de auto weg omdat ik achterstallige rekeningen moet betalen en gewoon zuiniger wil rijden. En daar helpt een goedkopere auto nogal bij. Klaar. Zo simpel is het.
Maargoed, val maar allemaal op een hoop en zoek het maar uit, morgen komt iemand kijken hier en dan zien we wel
Als je écht van Delta's houdt dan is een Integrale echt de shit. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Zelfde reden waarom mensen 45k neertellen voor een echte e30 M30 Evoquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:47 schreef vulkaan het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Ik kan met mijn motor ook een porsche of ferrari eruitrekken bij een stoplichtsprint.
Die link die je poste is gewoon een veel te dure auto, relatief onbekend merk, vierkant en oud (doet me een beetje aan een golf 2 of polo denken). Komop 28.000 euro
Ik geef toe ik heb geen kennis van die wagen (en wil niks afkraken) maar ik kan me niks bedenken waarom deze zo duur moet zijn, en als je em in de prak rijdt krijg je dat geld echt niet, gewoon dagwaarde van 1500 euro ofzo dan lijkt me?
Waarom zou je dat kopen voor dat geld ipv een M3 van 5/6 jaar oud bv.
Hier wil ik toch nog even op reageren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:47 schreef vulkaan het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Ik kan met mijn motor ook een porsche of ferrari eruitrekken bij een stoplichtsprint.
Die link die je poste is gewoon een veel te dure auto, relatief onbekend merk, vierkant en oud (doet me een beetje aan een golf 2 of polo denken). Komop 28.000 euro
Ik geef toe ik heb geen kennis van die wagen (en wil niks afkraken) maar ik kan me niks bedenken waarom deze zo duur moet zijn, en als je em in de prak rijdt krijg je dat geld echt niet, gewoon dagwaarde van 1500 euro ofzo dan lijkt me?
Waarom zou je dat kopen voor dat geld ipv een M3 van 5/6 jaar oud bv.
Die tyfusfokkers op de bijles zettenquote:
Lancia een onbekend merk.quote:Lancia nam officieel van 1973 tot en met 1991 deel aan het Wereldkampioenschap Rally. Het is tot op heden het meest succesvolle automerk die aan deze serie heeft deelgenomen. In totaal won Lancia tienmaal het constructeurskampioenschap en viermaal de rijderstitel.
Denk je dat ik achterlijk ben en dat niet weet?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:02 schreef Catch22- het volgende:
Vossss, leuk dat je de Integrale aanhaalt, maar deze auto heeft daar echt bijna niets meer van.
Die auto kost me helemaal geen 100 euro in de maandquote:Ik zou hem asap verkopen, want deze kost je vast meer dan 100 euro per maand. Als je hem een half jaar geleden voor 1400 had verkocht, had je er beter afgekomen.
Lees dan schele aap, ik zeg een relatief onbekend merk. Het hoort niet in het rijtje VW,Opel,Audi,BMW kwa bekendheid. Of denk jij dat alle nl'ers rally volgen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Hier wil ik toch nog even op reageren.
Gewoon omdat jij zo achterlijk bent.
De dagwaarde van een oerDelta in concourstaat is MAKKELIJK 25.000 euro.
Dat jij dat er niet voor over hebt wil nog niet zeggen dat ze dat niet waard zijn.
Die auto's zijn dat geld waard omdat mensen dat geld er voor betalen. Met plezier.
En relatief onbekend merk? Lancia heeft de meeste overwinningen ooit in de rallysport van alle automerken die er aan mee doen of meegedaan hebben in het verleden voor zover ik weet.
Misschien heb jij al die wereldtitels gemist, dat zou kunnen, maar een onbekend merk is het zeker niet.
Dat zou hetzelfde zijn als ik zeg dat Tiger Woods een relatief onbekende golfer is (alleen omdat ik er zelf alleen maar vaag iets van gehoord heb en er eik geen kut verstand van heb).
Komop zeg. Als je niet weet waarom een Delta zoals dat voorbeeld wat ik aanhaalde een dergelijk bedrag opbrengt (en dus ook op dergelijke bedragen getaxeerd worden en die worden dus ook gewoon uitgekeerd!!), dan heb je imo echt compleet maar dan ook echt finaal compleet en helemaal geen ene sodeflikker te zoeken in dit topic.
Komop zeg, Lancia een onbekend merk noemen en net doen of ze roesten als een gek.
Jaguar hoort ook niet in datzelfde rijtje thuis.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:05 schreef vulkaan het volgende:
[..]
Lees dan schele aap, ik zeg een relatief onbekend merk. Het hoort niet in het rijtje VW,Opel,Audi,BMW kwa bekendheid.
Fiat Punto model 1999 50 euro in de maand all inquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:05 schreef vosss het volgende:
Nee hij is niet geschorst, ik rij er elke dag mee naar mn werk.
En de benzinekosten had ik niet meegeteld
Verzekering en belasting is bij elkaar iets van 92 euro ofzo
Kijk. Eindelijk iemand die er wél verstand van heeftquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:47 schreef Jimmie het volgende:
Lancia is ook lang niet zo onbetrouwbaar als men hier loopt te schreeuwen.
Vroegah was het de Mercedes van Italie qua kwaliteit. Sinds de Fiat overname is dit natuurlijk afgenomen en het gedoe met roest bij de Beta wat extreem werd overdreven door de Media (denk maar aan wat Toyota paar maanden geleden gebeurde) kostte het merk z'n reputatie.
Lancia heeft ook ontzettend veel geinnoveerd en veel betekend voor de auto industrie, dat gecombineerd met een prachtige historie maakt het zeker geen relatief onbekend merk (alleen voor de auto leek).
dat is wel waar.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:03 schreef Jimmie het volgende:
Ik val jouw mening ook niet aan, vulde 'm alleen aan
De Nuova heeft inderdaad veel electronica gezeik, al zijn het vaak de kleinere dingen die het rijden niet beinvloeden.
Kost je dus wel meer dan 100 euro in de maand. Want hij zal niet op water rijden denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:05 schreef vosss het volgende:
Verzekering en belasting is bij elkaar iets van 92 euro ofzo
Zo een Lancia doet ongeveer 1:7 bij normaal gebruik en wanneer je erg rustig doet 1:10.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
Kost je dus wel meer dan 100 euro in de maand. Want hij zal niet op water rijden denk ik.
Sinds je afgezeken bent in topic met je pimp auto, bespeur ik negatieve vibes.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En toch weer reageren. Je bent niet echt een man van je woord he.
Iets met pot en ketel....quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En toch weer reageren. Je bent niet echt een man van je woord he.
Je hoort gewoon wat je wil horenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Kijk. Eindelijk iemand die er wél verstand van heeft
Blijf gewoon in dat ding rijden als je er niet meer dan ¤1500 voor kan vangen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:24 schreef Catch22- het volgende:
wat een dom gelul hier. Ik denk dat Jaguar qua betrouwbaarheid misschien nog wel slechter is dan Lancia. Voor de GM Ford tijd dan.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij zou toch ook nog eens een projecttopic openen waar ik niet in mocht komen?
Valt wel mee toch? Wat frustreert je er zo aan dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:43 schreef Dopeness het volgende:
Vind je het gek dat je die auto niet kwijtraak. Moet je alleen al eens die frustrerende houding van jezelf bekijken.
Dat is omdat jullie er allemaal geen ene sodeflikker verstand van hebben en niets van mij aannemen voor waar, wat uiteraard wel gewoon waar isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:43 schreef Dopeness het volgende:
Vind je het gek dat je die auto niet kwijtraak. Moet je alleen al eens die frustrerende houding van jezelf bekijken.
Daar maak ik mij totaal niet druk om.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:57 schreef shiftknop het volgende:
En ondertussen vallen al die aanmaningen maar op je matje
Ik zou me dood schamen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:26 schreef vosss het volgende:
Er zijn wel ergere dingen in het leven dan even je rekeningen niet meer kunnen betalen dacht ik zo
ik had het alleen niet gezegd terwijl ik mn auto zou willen verkopen. Mensen weten dat toch dat je er vanaf moet. je kunt beter een soort onverschillig doen.quote:
Waarom zou je je in godsnaam doodschamen als je door omstandigheden even tijdelijk je rekeningen niet meer kunt betalen?quote:
Jij kan de vinkentering krijgen Marksterquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef Markster het volgende:
ben je hem nou al kwijt ? Mijn bod van 545,- netto staat nog steeds.
Door dit soort vragen te stellen krijg je juist van die lullige reacties omtrent je auto. Ik mag hopen dat jij uit zelfbescherming zo'n standpunt inneemt. Geld is lang niet alles, maar nog geen eens voor jezelf kunnen zorgen is alles behalve positief. Ben jij niet rond de 30? Een man van die leeftijd zou eigenlijk een heel gezin moeten kunnen onderhouden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom zou je je in godsnaam doodschamen als je door omstandigheden even tijdelijk je rekeningen niet meer kunt betalen?
Alsof dat lelijke ding meer waard isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij kan de vinkentering krijgen Markster
Ik kan prima voor mezelf zorgen. Ik eet gewoon wat minder en ga wat minder op stap etc en betaal 1 voor 1 netjes mijn rekeningen af. Het is niet zo dat mijn huis de executieverkoop in gaat ofzo hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:07 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Door dit soort vragen te stellen krijg je juist van die lullige reacties omtrent je auto. Ik mag hopen dat jij uit zelfbescherming zo'n standpunt inneemt. Geld is lang niet alles, maar nog geen eens voor jezelf kunnen zorgen is alles behalve positief. Ben jij niet rond de 30? Een man van die leeftijd zou eigenlijk een heel gezin moeten kunnen onderhouden.
Dat wou ik ook niet beweren. Ik had het alleen over draagkracht.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:21 schreef vosss het volgende:
Ow en ja ik ben rond de 30 en dank god op mn blote knietjes dat ik niet meedoe in dat belachelijke keurslijf van je moet een gezin hebben als je 30 bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |