Fiat Punto model 1999 50 euro in de maand all inquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:05 schreef vosss het volgende:
Nee hij is niet geschorst, ik rij er elke dag mee naar mn werk.
En de benzinekosten had ik niet meegeteld
Verzekering en belasting is bij elkaar iets van 92 euro ofzo
Kijk. Eindelijk iemand die er wél verstand van heeftquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:47 schreef Jimmie het volgende:
Lancia is ook lang niet zo onbetrouwbaar als men hier loopt te schreeuwen.
Vroegah was het de Mercedes van Italie qua kwaliteit. Sinds de Fiat overname is dit natuurlijk afgenomen en het gedoe met roest bij de Beta wat extreem werd overdreven door de Media (denk maar aan wat Toyota paar maanden geleden gebeurde) kostte het merk z'n reputatie.
Lancia heeft ook ontzettend veel geinnoveerd en veel betekend voor de auto industrie, dat gecombineerd met een prachtige historie maakt het zeker geen relatief onbekend merk (alleen voor de auto leek).
dat is wel waar.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:03 schreef Jimmie het volgende:
Ik val jouw mening ook niet aan, vulde 'm alleen aan
De Nuova heeft inderdaad veel electronica gezeik, al zijn het vaak de kleinere dingen die het rijden niet beinvloeden.
Kost je dus wel meer dan 100 euro in de maand. Want hij zal niet op water rijden denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:05 schreef vosss het volgende:
Verzekering en belasting is bij elkaar iets van 92 euro ofzo
Zo een Lancia doet ongeveer 1:7 bij normaal gebruik en wanneer je erg rustig doet 1:10.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
Kost je dus wel meer dan 100 euro in de maand. Want hij zal niet op water rijden denk ik.
Sinds je afgezeken bent in topic met je pimp auto, bespeur ik negatieve vibes.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En toch weer reageren. Je bent niet echt een man van je woord he.
Iets met pot en ketel....quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En toch weer reageren. Je bent niet echt een man van je woord he.
Je hoort gewoon wat je wil horenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Kijk. Eindelijk iemand die er wél verstand van heeft
Blijf gewoon in dat ding rijden als je er niet meer dan ¤1500 voor kan vangen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:24 schreef Catch22- het volgende:
wat een dom gelul hier. Ik denk dat Jaguar qua betrouwbaarheid misschien nog wel slechter is dan Lancia. Voor de GM Ford tijd dan.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij zou toch ook nog eens een projecttopic openen waar ik niet in mocht komen?
Valt wel mee toch? Wat frustreert je er zo aan dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:43 schreef Dopeness het volgende:
Vind je het gek dat je die auto niet kwijtraak. Moet je alleen al eens die frustrerende houding van jezelf bekijken.
Dat is omdat jullie er allemaal geen ene sodeflikker verstand van hebben en niets van mij aannemen voor waar, wat uiteraard wel gewoon waar isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:43 schreef Dopeness het volgende:
Vind je het gek dat je die auto niet kwijtraak. Moet je alleen al eens die frustrerende houding van jezelf bekijken.
Daar maak ik mij totaal niet druk om.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:57 schreef shiftknop het volgende:
En ondertussen vallen al die aanmaningen maar op je matje
Ik zou me dood schamen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:26 schreef vosss het volgende:
Er zijn wel ergere dingen in het leven dan even je rekeningen niet meer kunnen betalen dacht ik zo
ik had het alleen niet gezegd terwijl ik mn auto zou willen verkopen. Mensen weten dat toch dat je er vanaf moet. je kunt beter een soort onverschillig doen.quote:
Waarom zou je je in godsnaam doodschamen als je door omstandigheden even tijdelijk je rekeningen niet meer kunt betalen?quote:
Jij kan de vinkentering krijgen Marksterquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef Markster het volgende:
ben je hem nou al kwijt ? Mijn bod van 545,- netto staat nog steeds.
Door dit soort vragen te stellen krijg je juist van die lullige reacties omtrent je auto. Ik mag hopen dat jij uit zelfbescherming zo'n standpunt inneemt. Geld is lang niet alles, maar nog geen eens voor jezelf kunnen zorgen is alles behalve positief. Ben jij niet rond de 30? Een man van die leeftijd zou eigenlijk een heel gezin moeten kunnen onderhouden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom zou je je in godsnaam doodschamen als je door omstandigheden even tijdelijk je rekeningen niet meer kunt betalen?
Alsof dat lelijke ding meer waard isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij kan de vinkentering krijgen Markster
Ik kan prima voor mezelf zorgen. Ik eet gewoon wat minder en ga wat minder op stap etc en betaal 1 voor 1 netjes mijn rekeningen af. Het is niet zo dat mijn huis de executieverkoop in gaat ofzo hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:07 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Door dit soort vragen te stellen krijg je juist van die lullige reacties omtrent je auto. Ik mag hopen dat jij uit zelfbescherming zo'n standpunt inneemt. Geld is lang niet alles, maar nog geen eens voor jezelf kunnen zorgen is alles behalve positief. Ben jij niet rond de 30? Een man van die leeftijd zou eigenlijk een heel gezin moeten kunnen onderhouden.
Dat wou ik ook niet beweren. Ik had het alleen over draagkracht.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:21 schreef vosss het volgende:
Ow en ja ik ben rond de 30 en dank god op mn blote knietjes dat ik niet meedoe in dat belachelijke keurslijf van je moet een gezin hebben als je 30 bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |