Staat al te koop bij de lancia delta club nederland sinds vandaag.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Bieden onder de 1600 heeft geen enkele zin. Dat heb ik al meerdere malen gezegd
Wtf man. 2.5 jaar niks met een auto doen kost ook klauwen met geld aan afschrijvingskosten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:41 schreef vosss het volgende:
Nee. Hij heeft 3 jaar geleden enige tijd te koop gestaan, maar toen heb ik besloten om hem te stallen.
Daar heb ik hem in januari/februari uitgehaald en voor ergens om en nabij de 1000 euro ofzo opgeknapt.
Zonde van het geld? Absoluut. Achteraf had ik hem beter in de stalling kunnen laten staan ja, maargoed, als je alles van te voren weet
Welnee. Er is gewoon slechts een kleine markt voor.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:48 schreef Repeat het volgende:
Volgens mij overschat je de tofheid van deze auto een beetje
Sorry, maar met dit "Liekendiek argument" gooi je je eigen glazen in. Nét iets te doorzichtig.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:23 schreef vosss het volgende:
Aanvulling op puntje 2: Tevens wil ik iemand anders de kans geven om in een mooie sportieve auto die tenminste nog uitstraling en karakter heeft (in tegenstelling tot zo een beetje elke andere auto in die prijsklasse) te kunnen rijden voor weinig geld.
Bovendien denk ik niet dat er sportievere auto;s te vinden zijn voor dit geld.
Ik vind hem aan de zware kantquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:36 schreef Fortitude het volgende:
Tering dat ding is ook nog eens 1292kg
Staat niet elke auto van een vergelijkbare leeftijd over een paar jaar in de garage?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:40 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik wil me niet teveel in deze discussie mengen natuurlijk maar je moet toch flink onnozel zijn wil je deze auto in deze staat voor 1600 kopen. Ik denk dat je in je handjes mag knijpen als je er 800 euro voor krijgt.![]()
Je doet net of het een enorm zeldzaam exemplaar is terwijl het gewoon een gare Lancia is die over een jaar weer in de garage staat met een kapotte turbo.
Succes met de verkoop, als je hem te koop blijft zetten voor deze prijs wordt het niks. En je auto verkopen omdat je rekeningen hebt liggen "van een paar honderd euro" vind ik ook maar dubieus. De enige rekening die er straks waarschijnlijk ligt is er een voor je Lancia. Een garagerekening.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Staat niet elke auto van een vergelijkbare leeftijd over een paar jaar in de garage?
Overigens zal die turbo er echt niet zo snel uit vliegen, de auto is altijd netjes warm gereden en netjes 4 minuten na laten draaien stationair.
Er is niets mis met deze Delta en gaar is ie al helemaal niet.
En over dat dubieuze, krijg lekker de vlektyfus ofzo, ik doe de auto weg omdat ik achterstallige rekeningen moet betalen en gewoon zuiniger wil rijden. En daar helpt een goedkopere auto nogal bij. Klaar. Zo simpel is het.
Maargoed, val maar allemaal op een hoop en zoek het maar uit, morgen komt iemand kijken hier en dan zien we wel
Omdat anders de Garrett T3 turbo de geest geeft.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:10 schreef shiftknop het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is maar een auto hoor waarom moet je hem na laten draaien
En daarom issie in februari ook weer helemaal opgeknapt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:12 schreef Catch22- het volgende:het is een toffe wagen, maar de rallydynastie is wel verdwenen toen ze op fwd overgingen.
Daarbij heeft hij lang stilgestaan toch? dat meen ik me te herinneren van je oude topics? Is ook niet best voor zulke auto's .
Ze zijn heel tof, maar ik ken 2-3 mensen die zon auto hebben gehad en die kregen er allemaal gezeik mee.
QFTquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:16 schreef vosss het volgende:
[..]
En daarom issie in februari ook weer helemaal opgeknapt.
Er zit bijna net zo veel geld in als waar hij nu voor weg gaat.
En elk merk en model auto's zijn verhalen van dat ze maandelijks in de garage staan, dat weet jij ook.
Anyway, ik reageer niet meer in dit topic.
Morgen komt een koper
Zei je niet dat dat er 2 te koop stonden?quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat anders de Garrett T3 turbo de geest geeft.
Jij hebt er overduidelijk (zoals de meeste in dit topic) geen ene flikker verstand van.
Dit is een auto die je met fluwelen handschoentjes moet aanpakken.
Doe je dat niet, dan heb je er niet lang plezier van.
Doe je dat wel, dan is deze auto (en zeker voor dit geld) een hele berg fun.
Makkelijk zeggen dat je in 5 jaar weinig kosten hebt gehad als hij 3 jaar heeft stilgestaan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:16 schreef vosss het volgende:
[..]
En daarom issie in februari ook weer helemaal opgeknapt.
Er zit bijna net zo veel geld in als waar hij nu voor weg gaat.
En elk merk en model auto's zijn verhalen van dat ze maandelijks in de garage staan, dat weet jij ook.
Anyway, ik reageer niet meer in dit topic.
Morgen komt een koper
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook, maar die scheur heb ik er zelf ingereden toen ik finaal in de stress en veel te gehaast en druk doende was met van alles en nogwat behalve met uitparkeren
=quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:22 schreef maickeltje het volgende:
[..]
geef nou is antwoord op mijn vraag in plaats van op die domme dingen in te gaan. Waarom zijn die autos zoveel waard?
Waar de fuck moet hij die 4000 vandaan halenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:37 schreef Zwolsboy het volgende:
@ TS waarom ruil je dat ding niet in![]()
Zoek een Clio 1.2 16v uit 2004 en leg 4000 euro erbij en je bent van dat kreng af en je hebt een zuinig goedkoop bakje die 1 op 17 loopt ipv 1 op 6...
Als jij slim was had jij hem voor 1100 euro verkocht want al die maanden dok jij wel vaste lasten en verzekering enz.
En als die 3 maanden terug 1600 waard was is die nu geen 1600 meer waard dat heet afschrijving...
ze roestten al in de folderquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:56 schreef freddygonzales het volgende:
Lancia's...............die dingen roesten onder je reet vandaan
Roest valt bij die model wel mee. Het is meer de keer-op-keer falende electronica die faalt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:56 schreef freddygonzales het volgende:
Lancia's...............die dingen roesten onder je reet vandaan
Dat zegt niks. Ik kan met mijn motor ook een porsche of ferrari eruitrekken bij een stoplichtsprint.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Er zijn genoeg liefhebbers die dat er voor neerleggen.
Overigens kan je met een dergelijke wagen gewoon met de Porsche's en Ferrari's mee.
4 Minuten na laten draaien is je reinste bullshit. Je moet na een stevige rit gewoon even zorgen dat er nog wat olie door de turbo kan gaan, dat gaat in 20 seconden ook prima. Nieuwe auto's hoeft dat eigenlijk al niet meer. Maar om nu 4 minuten lang te gaan staanquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Staat niet elke auto van een vergelijkbare leeftijd over een paar jaar in de garage?
Overigens zal die turbo er echt niet zo snel uit vliegen, de auto is altijd netjes warm gereden en netjes 4 minuten na laten draaien stationair.
Er is niets mis met deze Delta en gaar is ie al helemaal niet.
En over dat dubieuze, krijg lekker de vlektyfus ofzo, ik doe de auto weg omdat ik achterstallige rekeningen moet betalen en gewoon zuiniger wil rijden. En daar helpt een goedkopere auto nogal bij. Klaar. Zo simpel is het.
Maargoed, val maar allemaal op een hoop en zoek het maar uit, morgen komt iemand kijken hier en dan zien we wel
Als je écht van Delta's houdt dan is een Integrale echt de shit. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Zelfde reden waarom mensen 45k neertellen voor een echte e30 M30 Evoquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:47 schreef vulkaan het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Ik kan met mijn motor ook een porsche of ferrari eruitrekken bij een stoplichtsprint.
Die link die je poste is gewoon een veel te dure auto, relatief onbekend merk, vierkant en oud (doet me een beetje aan een golf 2 of polo denken). Komop 28.000 euro
Ik geef toe ik heb geen kennis van die wagen (en wil niks afkraken) maar ik kan me niks bedenken waarom deze zo duur moet zijn, en als je em in de prak rijdt krijg je dat geld echt niet, gewoon dagwaarde van 1500 euro ofzo dan lijkt me?
Waarom zou je dat kopen voor dat geld ipv een M3 van 5/6 jaar oud bv.
Hier wil ik toch nog even op reageren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:47 schreef vulkaan het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Ik kan met mijn motor ook een porsche of ferrari eruitrekken bij een stoplichtsprint.
Die link die je poste is gewoon een veel te dure auto, relatief onbekend merk, vierkant en oud (doet me een beetje aan een golf 2 of polo denken). Komop 28.000 euro
Ik geef toe ik heb geen kennis van die wagen (en wil niks afkraken) maar ik kan me niks bedenken waarom deze zo duur moet zijn, en als je em in de prak rijdt krijg je dat geld echt niet, gewoon dagwaarde van 1500 euro ofzo dan lijkt me?
Waarom zou je dat kopen voor dat geld ipv een M3 van 5/6 jaar oud bv.
Die tyfusfokkers op de bijles zettenquote:
Lancia een onbekend merk.quote:Lancia nam officieel van 1973 tot en met 1991 deel aan het Wereldkampioenschap Rally. Het is tot op heden het meest succesvolle automerk die aan deze serie heeft deelgenomen. In totaal won Lancia tienmaal het constructeurskampioenschap en viermaal de rijderstitel.
Denk je dat ik achterlijk ben en dat niet weet?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:02 schreef Catch22- het volgende:
Vossss, leuk dat je de Integrale aanhaalt, maar deze auto heeft daar echt bijna niets meer van.
Die auto kost me helemaal geen 100 euro in de maandquote:Ik zou hem asap verkopen, want deze kost je vast meer dan 100 euro per maand. Als je hem een half jaar geleden voor 1400 had verkocht, had je er beter afgekomen.
Lees dan schele aap, ik zeg een relatief onbekend merk. Het hoort niet in het rijtje VW,Opel,Audi,BMW kwa bekendheid. Of denk jij dat alle nl'ers rally volgen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Hier wil ik toch nog even op reageren.
Gewoon omdat jij zo achterlijk bent.
De dagwaarde van een oerDelta in concourstaat is MAKKELIJK 25.000 euro.
Dat jij dat er niet voor over hebt wil nog niet zeggen dat ze dat niet waard zijn.
Die auto's zijn dat geld waard omdat mensen dat geld er voor betalen. Met plezier.
En relatief onbekend merk? Lancia heeft de meeste overwinningen ooit in de rallysport van alle automerken die er aan mee doen of meegedaan hebben in het verleden voor zover ik weet.
Misschien heb jij al die wereldtitels gemist, dat zou kunnen, maar een onbekend merk is het zeker niet.
Dat zou hetzelfde zijn als ik zeg dat Tiger Woods een relatief onbekende golfer is (alleen omdat ik er zelf alleen maar vaag iets van gehoord heb en er eik geen kut verstand van heb).
Komop zeg. Als je niet weet waarom een Delta zoals dat voorbeeld wat ik aanhaalde een dergelijk bedrag opbrengt (en dus ook op dergelijke bedragen getaxeerd worden en die worden dus ook gewoon uitgekeerd!!), dan heb je imo echt compleet maar dan ook echt finaal compleet en helemaal geen ene sodeflikker te zoeken in dit topic.
Komop zeg, Lancia een onbekend merk noemen en net doen of ze roesten als een gek.
Jaguar hoort ook niet in datzelfde rijtje thuis.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:05 schreef vulkaan het volgende:
[..]
Lees dan schele aap, ik zeg een relatief onbekend merk. Het hoort niet in het rijtje VW,Opel,Audi,BMW kwa bekendheid.
Fiat Punto model 1999 50 euro in de maand all inquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:05 schreef vosss het volgende:
Nee hij is niet geschorst, ik rij er elke dag mee naar mn werk.
En de benzinekosten had ik niet meegeteld
Verzekering en belasting is bij elkaar iets van 92 euro ofzo
Kijk. Eindelijk iemand die er wél verstand van heeftquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:47 schreef Jimmie het volgende:
Lancia is ook lang niet zo onbetrouwbaar als men hier loopt te schreeuwen.
Vroegah was het de Mercedes van Italie qua kwaliteit. Sinds de Fiat overname is dit natuurlijk afgenomen en het gedoe met roest bij de Beta wat extreem werd overdreven door de Media (denk maar aan wat Toyota paar maanden geleden gebeurde) kostte het merk z'n reputatie.
Lancia heeft ook ontzettend veel geinnoveerd en veel betekend voor de auto industrie, dat gecombineerd met een prachtige historie maakt het zeker geen relatief onbekend merk (alleen voor de auto leek).
dat is wel waar.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:03 schreef Jimmie het volgende:
Ik val jouw mening ook niet aan, vulde 'm alleen aan
De Nuova heeft inderdaad veel electronica gezeik, al zijn het vaak de kleinere dingen die het rijden niet beinvloeden.
Kost je dus wel meer dan 100 euro in de maand. Want hij zal niet op water rijden denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:05 schreef vosss het volgende:
Verzekering en belasting is bij elkaar iets van 92 euro ofzo
Zo een Lancia doet ongeveer 1:7 bij normaal gebruik en wanneer je erg rustig doet 1:10.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
Kost je dus wel meer dan 100 euro in de maand. Want hij zal niet op water rijden denk ik.
Sinds je afgezeken bent in topic met je pimp auto, bespeur ik negatieve vibes.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En toch weer reageren. Je bent niet echt een man van je woord he.
Iets met pot en ketel....quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En toch weer reageren. Je bent niet echt een man van je woord he.
Je hoort gewoon wat je wil horenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Kijk. Eindelijk iemand die er wél verstand van heeft
Blijf gewoon in dat ding rijden als je er niet meer dan ¤1500 voor kan vangen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:24 schreef Catch22- het volgende:
wat een dom gelul hier. Ik denk dat Jaguar qua betrouwbaarheid misschien nog wel slechter is dan Lancia. Voor de GM Ford tijd dan.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij zou toch ook nog eens een projecttopic openen waar ik niet in mocht komen?
Valt wel mee toch? Wat frustreert je er zo aan dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:43 schreef Dopeness het volgende:
Vind je het gek dat je die auto niet kwijtraak. Moet je alleen al eens die frustrerende houding van jezelf bekijken.
Dat is omdat jullie er allemaal geen ene sodeflikker verstand van hebben en niets van mij aannemen voor waar, wat uiteraard wel gewoon waar isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:43 schreef Dopeness het volgende:
Vind je het gek dat je die auto niet kwijtraak. Moet je alleen al eens die frustrerende houding van jezelf bekijken.
Daar maak ik mij totaal niet druk om.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:57 schreef shiftknop het volgende:
En ondertussen vallen al die aanmaningen maar op je matje
Ik zou me dood schamen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:26 schreef vosss het volgende:
Er zijn wel ergere dingen in het leven dan even je rekeningen niet meer kunnen betalen dacht ik zo
ik had het alleen niet gezegd terwijl ik mn auto zou willen verkopen. Mensen weten dat toch dat je er vanaf moet. je kunt beter een soort onverschillig doen.quote:
Waarom zou je je in godsnaam doodschamen als je door omstandigheden even tijdelijk je rekeningen niet meer kunt betalen?quote:
Jij kan de vinkentering krijgen Marksterquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef Markster het volgende:
ben je hem nou al kwijt ? Mijn bod van 545,- netto staat nog steeds.
Door dit soort vragen te stellen krijg je juist van die lullige reacties omtrent je auto. Ik mag hopen dat jij uit zelfbescherming zo'n standpunt inneemt. Geld is lang niet alles, maar nog geen eens voor jezelf kunnen zorgen is alles behalve positief. Ben jij niet rond de 30? Een man van die leeftijd zou eigenlijk een heel gezin moeten kunnen onderhouden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom zou je je in godsnaam doodschamen als je door omstandigheden even tijdelijk je rekeningen niet meer kunt betalen?
Alsof dat lelijke ding meer waard isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij kan de vinkentering krijgen Markster
Ik kan prima voor mezelf zorgen. Ik eet gewoon wat minder en ga wat minder op stap etc en betaal 1 voor 1 netjes mijn rekeningen af. Het is niet zo dat mijn huis de executieverkoop in gaat ofzo hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:07 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Door dit soort vragen te stellen krijg je juist van die lullige reacties omtrent je auto. Ik mag hopen dat jij uit zelfbescherming zo'n standpunt inneemt. Geld is lang niet alles, maar nog geen eens voor jezelf kunnen zorgen is alles behalve positief. Ben jij niet rond de 30? Een man van die leeftijd zou eigenlijk een heel gezin moeten kunnen onderhouden.
Dat wou ik ook niet beweren. Ik had het alleen over draagkracht.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:21 schreef vosss het volgende:
Ow en ja ik ben rond de 30 en dank god op mn blote knietjes dat ik niet meedoe in dat belachelijke keurslijf van je moet een gezin hebben als je 30 bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |