heb weinig verstand van die autos maar waarom zijn die krengen zoveel waard dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:03 schreef vosss het volgende:
http://www.automobili.nl/detail.php?siteid=93
Voorbeeldje.
wat een gek ervoor geeft-verhaalquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:06 schreef maickeltje het volgende:
[..]
heb weinig verstand van die autos maar waarom zijn die krengen zoveel waard dan?
Het zijn echt graflelijke kutdingen. Niemand met gezond verstand legt daar zoveel geld voor nee.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:06 schreef maickeltje het volgende:
[..]
heb weinig verstand van die autos maar waarom zijn die krengen zoveel waard dan?
Er zijn genoeg liefhebbers die dat er voor neerleggen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het zijn echt graflelijke kutdingen. Niemand met gezond verstand legt daar zoveel geld voor nee.
Jij mag voor de trein springen met je 750 euroquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
ipv geld lever gewoon die vieze roestbalk in
203dkm. en dan nog 2000 euro waard.
My ass ouwe. Je mag blij zijn met die 750.
Met die opmerking heb je het voor jezelf verpestquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij mag voor de trein springen met je 750 euro
geef nou is antwoord op mijn vraag in plaats van op die domme dingen in te gaan. Waarom zijn die autos zoveel waard?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij mag voor de trein springen met je 750 euro
Die had ik idd zien staan, gaat volgens mijn echter niet over het model dat jij hebt. Dit ging (als ik het me goed herinner) over het gereviseerde (nieuwe) model, artikel was ook van 2002 meen ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:57 schreef vosss het volgende:
Zeker een sportief karretje.
Hier een review over deze auto:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hij die paar (geleende) centen van jou ook makkelijk kan missen. Wat een kansloze reactiequote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Met die opmerking heb je het voor jezelf verpest
Mn broer zocht nog een goedkoop autootje
gore kut pauper stik maar lekker in je probleem![]()
Omdat ze alles gewonnen hebben in de rallysport wat er maar te bedenken valt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:22 schreef maickeltje het volgende:
[..]
geef nou is antwoord op mijn vraag in plaats van op die domme dingen in te gaan. Waarom zijn die autos zoveel waard?
Klopt, maar buiten wat optische aanpassingen aan bumpers en spoilers is er verder niet echt veel veranderd aan de auto.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:24 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Die had ik idd zien staan, gaat volgens mijn echter niet over het model dat jij hebt. Dit ging (als ik het me goed herinner) over het gereviseerde (nieuwe) model, artikel was ook van 2002 meen ik.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:25 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hij die paar (geleende) centen van jou ook makkelijk kan missen. Wat een kansloze reactie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geld kan ik zeker missen. Eik wil ik hem ook niet weg doen, maar ik wil wel zo snel mogelijk van alle achterstallige betalingen af die ik nog heb lopen, dus gaat de auto wel weg helaas.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:25 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hij die paar (geleende) centen van jou ook makkelijk kan missen. Wat een kansloze reactie
Thanks, zoals gezegd dit topic is meer een klacht dan proberen hem te verkopen en mocht Dimage zich nog melden dan mag hij zich de gelukkige nieuwe eigenaar noemen voor 1450 euro.quote:Vandaar dat ik ook zeg: nette prijs.
Ik zeg helemaal nergens dat ze verschrikkelijk gewild zijn achterlijke klapjostiquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Als die dingen zo verschrikkelijk gewild zijn, was jij hem nu(of jaren geleden toen je hem al aanbood) al kwijt, dus je praat jezelf nogal tegen.
Hij heeft al een serieus bod van 1450 staan...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:57 schreef Markster het volgende:
jongens, denk aan vosss zijn bloeddruk.
Ik zoek ook een leuk wagentje. 1000 ?
ow niet gezienquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:00 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Hij heeft al een serieus bod van 1450 staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |