quote:
Ok, dan geef jij mij ¤2000,- + de papieren en dan krijg jij een vrijwaringsbewijs ven mij terug.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Bieden onder de 1600 heeft geen enkele zin. Dat heb ik al meerdere malen gezegd
Er staat er maar 1 te koop op marktplaats hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:50 schreef Fortitude het volgende:
http://tinyurl.com/2u7e3se
Zie hoeveel er wel niet staat. Succes.Ik zou op een andere manier aan dat geld proberen te komen.
Dus als er daar ook maar 1 staat dan ga ik er van uit dat er ook maar 1 te vinden is op de gangbare auto sites.quote:Op het internet zijn vele autosites te vinden met elk een eigen en deels een overlappend aanbod van occasions.
GasPedaal doorzoekt onafhankelijk het occasionaanbod van de beste Nederlandse autosites en combineert de resultaten in een totaaloverzicht.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:58 schreef Markster het volgende:
heeft die centrale deurvegrendeling + ab ?
Een 1.9 diesel of een 2.0 HF Turbo is wel een verschil hoor. Dat die van jullie 1 jaar jonger is doet daar verder niet zo heel erg veel aan af.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:47 schreef SEMTEX het volgende:
Hij is een beetje overpriced...
voor onze HPE Delta 1.9 diesel uit '98 zouden we 1000 euro hebben gevangen, ware het niet dat-ie schade reed. Denk dus dat je lager moet gaan met je prijs.
Dat beweerde ik toch helemaal niet. Niemand gaat echt specifiek zo'n auto zoeken. Ze hebben ongeveer iets in gedachten en pakken dan de beste eruit. Met die link wou ik aantonen hoeveel auto's er wel niet te koop zijn rond die prijs. En dan met veel minder kilometers en meestal geen schade. Wel iets minder pk, maar boven ongeveer 120 pk werkt dat alleen maar tegen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:37 schreef vosss het volgende:
Hoe jij er bij komt dat er heel veel te koop staan is mij een compleet raadsel
Je heb geen verstand he mongolquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
http://link.marktplaats.nl/285491386
wil er 12.500 voor
1600, of als Dimage er van af ziet vanaf 1450quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:43 schreef ukga het volgende:
hoeveel wil je voor die brik hebben?
En daar mag ik dan niet over klagen want?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:43 schreef kabelhaspel het volgende:
Face it, Lancia heeft hoge afschrijving en zijn niet populair.
Vraag, aanbod, klaar.
Om te verkopen natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:49 schreef vosss het volgende:
Boven de 120 werkt dat tegen? Wat bedoel je?
Die 186 pk krijg ik prima op de weg
Ow zo. Ja dat wel ja. En dat wist ik ook wel toen ik hem 5 jaar geleden kocht, maarja, toch klagen als het zover is hequote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:50 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Om te verkopen natuurlijk.I.v.m. het verbruik.
nee ik heb geen interesse in Lancia's. Das heel wat anders genius.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:49 schreef Compomotive155 het volgende:
[..]
Je heb geen verstand he mongol
Klagen over afschrijving bij e1600quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:43 schreef kabelhaspel het volgende:
Face it, Lancia heeft hoge afschrijving en zijn niet populair.
Vraag, aanbod, klaar.
Hij krijgt die strontbak niet verkocht voor 1600 euro.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
Is dat gare hok inmiddels nou al es verkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |