Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Er komen dagen dat je weer kan uitslapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er komen dagen dat je weer kan uitslapenAls de kids het huis uit zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:23 schreef Trevland het volgende:
Ik denk al ze een aantal jaar ouder zijn het ook al wel kan
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
Maar ik ga ook afsluitentot later
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-07-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 125 suikertaartje
02. 092 Trevland
03. 082 goldfinger1963
04. 078 LovelyLady
05. 049 DaMart
06. 043 MPG
07. 039 Marijkezwolle
08. 034 Olle.
09. 031 wel.o.k
10. 030 Gotrick
11. 027 Giertje
12. 023 Panda72
13. 019 --Tweety--
14. 016 Kuukske
15. 011 JDude
16. 006 Darkwolf
17. 003 c0nd0r
18. 003 DevilsWhore
19. 002 Pheno
20. 002 RickoKun
quote:Top 100 van vrijdag 16 juli 2010
07. 273 goldfinger1963
10. 180 Pheno
24. 133 suikertaartje
28. 125 Symphonic
41. 101 Trevland
59. 083 LovelyLady
Je bent weer geweldigquote:Op zaterdag 17 juli 2010 03:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de wiki bijgewerkt en giertje zijn UI verandert
Idd Goeiemorgenquote:
voor die prijsvraag?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:29 schreef Pheno het volgende:
Zo, conceptverslag is af, vanochtend begonnen
nee, die loopt al. AL komt er nog een hele leuke aan, maar die is nog in ontwerpfase. Ik ben gisteren naar Sony gegaan om de nieuwe controller te zien, te voelen en te likken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor die prijsvraag?(of haal ik weer eens wat door elkaar)
Ik ga niet naar seks meurend op een fiets zitten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:57 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
[..]
Is gek dat ik de volgorde raar vind
Niet?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga niet naar seks meurend op een fiets zitten.
Ja oké, daar heb je een goed puntquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga niet naar seks meurend op een fiets zitten.
Morge GFquote:
Nee, ik ben te vroeg onder de douche vandaan, dus ik maak nog even een poll voor morgen en knutsel wat extra aan dat verslag, je moet watquote:
Lovelyquote:
Trevquote:
ik zie hetquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent iemand vergeten eruit te filteren, want er staat een niet-KSC'er in.
fixedquote:Top 100 van vrijdag 16 juli 2010
07. 273 goldfinger1963
10. 180 Pheno
24. 133 suikertaartje
28. 125 Symphonic
41. 101 Trevland
59. 083 LovelyLady
morgelquote:
Morge Liefiequote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
ik kan niet multiquoten op mijn mobiel
Mogguh DM
Mogguh Trev
het ligt erbij maar net aan achter welke pc ik zitquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
ik kan niet multiquoten op mijn mobiel
Mogguh DM
Mogguh Trev
Giertjequote:
GFquote:
heey trevquote:
Dan moet je of een langer briefje maken, of niet toegeven aan al die verleidelijke dingen om je heenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:14 schreef DaMart het volgende:
suikertaartje.
Net mijn weekboodschappen gedaan. Waarom kom ik toch altijd met meer terug dan er op mijn boodschappenbrief staat.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet je of een langer briefje maken, of niet toegeven aan al die verleidelijke dingen om je heen![]()
Hoi snuitje
Dat snap ik, dat doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:17 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, als ze dingen die ik volgende week of over iets langer toch nodig heb, nu in de aanbieding hebben, dan neem ik dat nu mee... op den duur bespaart dat weer.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat snap ik, dat doe ik ook altijd![]()
Dus alles wat je meer mee hebt genomen dan op je lijstje stond is iets uit een aanbieding?
Perenijsjesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:20 schreef DaMart het volgende:
Dat, en aardbeien en perenijsjes. Maar die was ik vergeten op het lijstje te zetten
.
daar heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:14 schreef DaMart het volgende:
suikertaartje.
Net mijn weekboodschappen gedaan. Waarom kom ik toch altijd met meer terug dan er op mijn boodschappenbrief staat.
Ollequote:
het is te merken jaquote:
idd erg rustigquote:
ik moet om half 8 beginnen en ben pas om 5 uur morgenvroeg klaar als alles meezitquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:03 schreef MPG het volgende:
Pffffft. Was pas om kwart over 4 afgewerkt vandaag.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet om half 8 beginnen en ben pas om 5 uur morgenvroeg klaar als alles meezit
ik heb dan toch liever mijn werktijdenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet hoe vroeg ik 'mogge' postte hier? Dat was zjuus voor ik de deur uit ging.
Dus ws hebben we allebei net zo'n lange werkdag, alleen op totaal verschillende tijden
.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
shit ik moet vandaag eerder beginnen![]()
laters
jij komt naar hierquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben onderweg naar huis, kom ik jullie straks gezelschap houden
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
shit ik moet vandaag eerder beginnen![]()
laters
Langharig werkschuw tuigquote:
Pinguinquote:
waar ben je geweest dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben onderweg naar huis, kom ik jullie straks gezelschap houden
Hij doelde op je rugquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Pinguin![]()
ik ben helemaal niet langharig
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:21 schreef MissMSX het volgende:
M'n loempia's zijn bijna klaar![]()
Hallo koffiedrinkers
Surequote:
Missquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:21 schreef MissMSX het volgende:
M'n loempia's zijn bijna klaar![]()
Hallo koffiedrinkers
Daar heb ik ook geen haarquote:
doe er mij dan ook maar 2quote:
heb je ook frikandellen?quote:
dat is ook echt bijna hetzelfdequote:
Lovelyquote:
STquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is ook echt bijna hetzelfde![]()
ik had tosti's
3 en een half broodje shoarma, 2 pannenkoeken met stroop en 8 poffertjes.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:21 schreef Gotrick het volgende:
Ik puil uit.. 2 grote broodjes dönner en een grote hamburger gegeten
Heeeerlijke dag gehadquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
Hey mopsie![]()
Hoe is het ermee? Fijne dag gehad?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:21 schreef Gotrick het volgende:
Ik puil uit.. 2 grote broodjes dönner en een grote hamburger gegeten
OMG! Hoe krijgen jullie het wegquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:25 schreef wel.o.k het volgende:
3 en een half broodje shoarma, 2 pannenkoeken met stroop en 8 poffertjes.![]()
het heeft wel een aparte smaakt tijdens een oprisping
kauwen, slikken en dat blijven herhalenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
OMG! Hoe krijgen jullie het weg
ik zou voordat ik halverwege was alles er andersom weer uit krijgen denk ikquote:
achgossie arme Thijs, hopelijk gaat het morgen wat beter....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeeerlijke dag gehad![]()
Thijs is alleen heel verkouden en moest na het avondeten een beetje spugen..zo sip, hij ging huilen, zei: buik, auw! En toen kotste hij over de bank![]()
Hoe is het daar?
Pfoe, een leuke uitdaging dus, winkelen met hemquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
achgossie arme Thijs, hopelijk gaat het morgen wat beter....
Uhm hier een hele dwarse peuter, en serieus hij haat winkelen
zodra je de winkel ingaat, gaat hij lopen miepen en zeuren
Dus heb ik een muis gekocht in de AH XL issie de hele tijd zoet mee... kom ik uit de winkel, moet hij die muis niet meeren gooit hij em steeds op de grond
Maar verder een hele leuke dag gehad hoor![]()
Geef jouw portie dan maar aan mij.quote:
je had hongerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
3 en een half broodje shoarma, 2 pannenkoeken met stroop en 8 poffertjes.![]()
het heeft wel een aparte smaakt tijdens een oprisping
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pfoe, een leuke uitdaging dus, winkelen met hem![]()
Thuis vond hij de muis zeker wel weer heel leuk?
Okee, alleen ik eet het nooitquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
Geef jouw portie dan maar aan mij.
Morgen sushi maken voor een verjaardag. Ik verzorg de catering
Nee, en er zijn wat 'lastige' mensen die niet rauwe vis willen eten, dus daar maak ik een mango-mint combi voor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, alleen ik eet het nooit![]()
Sushi is toch niet per se met vis he? Dacht ik?
Het is...zijn navel?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
hij ligt hier op tafel... en ik kwam erachter dat ze zijn hoofd verkeerd erop genaaid hebben...
Of zijn staart is uhmniet zijn staart
Ik weet het niet
Het is zoooo lekkerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
OMG! Hoe krijgen jullie het weg
jij doet de catering bij me zusquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef jouw portie dan maar aan mij.
Morgen sushi maken voor een verjaardag. Ik verzorg de catering
Ik denk dat ik het sowieso zou proberen, met vis dusquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
Nee, en er zijn wat 'lastige' mensen die niet rauwe vis willen eten, dus daar maak ik een mango-mint combi voor.
veel..plezier denk ik dan maarquote:
Waar laat je hetquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:52 schreef Gotrick het volgende:
Het is zoooo lekker![]()
Ik heb nu alweer hongerik zal zo even een bakje oranje vla pakken
Have Fun!!!quote:
Het klopt gewoon nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is...zijn navel?![]()
Nou ben ik nieuwsgierig!
Laat hem morgen geen pics posten!quote:
Dan zal hij het ergens de riolering in droppen, ik hoef het niet te zien. Bij voorbaat dank.quote:
Misschien zit zijn hoofd wel goed, maar zijn....staart...niet?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar laat je het![]()
[..]
Have Fun!!!
[..]
Het klopt gewoon niet
[ afbeelding ]
Ohjaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
Dan zal hij het ergens de riolering in droppen, ik hoef het niet te zien. Bij voorbaat dank.
Ja wel want zie je die bilnaad nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
Misschien zit zijn hoofd wel goed, maar zijn....staart...niet?
Misschien is het een ze en heeft ze een fluisterbroek aan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohjaik ben weer eens lekker traag van begrip
[..]
Ja wel want zie je die bilnaad niet
Het is een muis....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
Misschien is het een ze en heeft ze een fluisterbroek aan?
quote:
Nee, door mijn fanatieke vader kan ik die nog nasynchroniseren in het Chinees als het moet.quote:
zuip zequote:
je hebt zijn staart aan de voorkant zittenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet
[ afbeelding ]
Dan zou ik het wel weer gaan kijkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, door mijn fanatieke vader kan ik die nog nasynchroniseren in het Chinees als het moet.
Dien maar een klacht in bij de AH XLquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zuip ze
[..]
je hebt zijn staart aan de voorkant zitten
in het nederlands versta ik toch beterquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, door mijn fanatieke vader kan ik die nog nasynchroniseren in het Chinees als het moet.
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in het nederlands versta ik toch beter
whehehequote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo even tijd voor een peuk en een pilsje
quote:
Oh, dat kan ik niet, dan ben ik zo weer verslaafd...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
Af en toe een sigaretje is best lekker
Ik drink geen pils/bier
Ik niet, ik heb vorig weekend ook gerookt maar de rest vd week geen problemen meequote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, dat kan ik niet, dan ben ik zo weer verslaafd...
Da's wel knap, maar daar ga ik me echt niet aan wagenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb vorig weekend ook gerookt maar de rest vd week geen problemen mee
Ik ben echt een gezelligheidsrookster
ik doe het alle tweequote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
Af en toe een sigaretje is best lekker
Ik drink geen pils/bier
dat geloof ik ook welquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik niet, dan ben ik zo weer verslaafd...
de andere LL rookt eigenlijk ook bijna alleen hier als ze aan het werken isquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb vorig weekend ook gerookt maar de rest vd week geen problemen mee
Ik ben echt een gezelligheidsrookster
Hey trev!quote:
Tofquote:
Nee Lada, lijkt er wel veel opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
lekkerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo even tijd voor een peuk en een pilsje
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee Lada, lijkt er wel veel op
wheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 17-07-2010
![]()
01. 030 goldfinger1963
02. 029 LovelyLady
03. 025 suikertaartje
04. 014 Pheno
05. 011 Trevland
06. 009 Giertje
07. 006 DaMart
08. 005 MPG
09. 005 Gotrick
10. 005 Olle.
11. 003 MissMSX
12. 002 wel.o.k
13. 001 hc-sjonny
14. 001 Geniaal-
quote:Top 100 van zaterdag 17 juli 2010
11. 167 goldfinger1963
72. 061 Pheno
84. 055 Symphonic
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:03 schreef MPG het volgende:
Pffffft. Was pas om kwart over 4 afgewerkt vandaag.
quote:
quote:
Zo nog op plek 5 in de kscquote:
Heb nog een dag te gaanquote:Op zondag 18 juli 2010 00:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was het zo druk in de tippelzone?
[..]
Ik niet.
[..]
Morgen dan maar een balansdag om dat vet weg te werken?.
je hebt je gedragenquote:
Help. Apple verwindhoostquote:Op zondag 18 juli 2010 07:49 schreef Pheno het volgende:
Vaagheid. Sleep iets naar mijn prullenmand, wil het legen, zegt Mac OS dat het iin gebruik is. Do eik er een USB stick in, verplaats het goedje, wordt het wel verwijderd en kan ik daarna het ook van de USB stick verwijderen
:panic smileyquote:
Snoetepopjequote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 10:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo!
Ik heb net oploscaramelcappuccino gehad, telt dat ook?
En ik drink de laatste tijd eigenlijk vnl water
En ehm. Dat was t!
Drink ik ook niet zoveelquote:
Ja, sorryquote:Op zondag 18 juli 2010 05:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
als toch iedereen is slapen ga ik het ook maar doen
Vrolijk telt ookquote:Op zondag 18 juli 2010 10:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben heel vrolijk vandaag, das wel fijn
Vrolijk is goedquote:Op zondag 18 juli 2010 10:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben heel vrolijk vandaag, das wel fijn
Was ze weer zo blij dat je thuis was?quote:Op zondag 18 juli 2010 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, sorryIk was ZO moe
En nu nog steeds, want een overenthousiaste kat heeft me de halve nacht uit m'n slaap gehouden
![]()
Maar desondanks, goedemorgen allemaal!Tijd voor veel koffie, cadeautjes inpakken en misschien zelfs nog wel even snel stofzuigen voor ik naar een verjaardag van een vriendin ga
Anderen nog leuke plannen?
Mango-mint klinkt erg lekker, als dat 't alternatief is zou ik me ook niet aan rauwe vis wagenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, en er zijn wat 'lastige' mensen die niet rauwe vis willen eten, dus daar maak ik een mango-mint combi voor.
Ja, blijkbaarquote:Op zondag 18 juli 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Was ze weer zo blij dat je thuis was?
Wij gaan vandaag (vanmiddag) waarschijnlijk even naar dat biologische koffie/theehuis in het park en verder huishouden enzo
Ook niet om een keer te proberen?quote:Op zondag 18 juli 2010 10:25 schreef es70 het volgende:
Mango-mint klinkt erg lekker, als dat 't alternatief is zou ik me ook niet aan rauwe vis wagen.
Maar de ZC was dus tof?quote:Op zondag 18 juli 2010 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar![]()
In het park, het Weezenlandenpark bedoel je? Tof!En balen van het huishouden...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
We zouden eigenlijk naar de Zwarte Cross gaan, maar vanmorgen besloten dat toch maar niet te doen...quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar de ZC was dus tof?
Ja, daar ja, al twijfel ik of we nog gaan, nu je onze locatie hebt blootgegevenJa, alleen het geluid van de bands vond ik bar slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus weinig van de muziek gezien. Maar wel de cross zelf natuurlijk en een hele gave stuntshow met motoren en minibikes en een sneeuwscooter
Maar dat was echt super, die lui waren echt rete goed!
Sorry
Maar ik dacht, aangezien bijna iedereen ver weg woont kan dat wel
Aan de ene kant zeker jammer, maar als je toe bent aan wat rust dan kan ik me ook voorstellen dat dit een hele opluchting isquote:Op zondag 18 juli 2010 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk naar de Zwarte Cross gaan, maar vanmorgen besloten dat toch maar niet te doen...
Aan de ene kant jammer, aan de andere kant wel fijn om niet weg te hoeven, we moeten al genoeg weg de komende tijd.
Dus geen plannen, misschien wat wandelen ofzo straksHoe is het met de vijver?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Weet ik eigenlijk niet... Ben niet zo'n visliefhebber, haring heb ik ook nog nooit gegetenquote:Op zondag 18 juli 2010 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook niet om een keer te proberen?
ik denk dat ik dat wel zou doen![]()
Same here!quote:Op zondag 18 juli 2010 10:34 schreef es70 het volgende:
Weet ik eigenlijk niet... Ben niet zo'n visliefhebber, haring heb ik ook nog nooit gegeten.
Goed! Echt grappig dat de vissen zo tam zijn, je kan ze bijna uit het water tillen als je dat zou willen!quote:Op zondag 18 juli 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Aan de ene kant zeker jammer, maar als je toe bent aan wat rust dan kan ik me ook voorstellen dat dit een hele opluchting isHoe is het met de vijver?
Oh, dat is wel jammer zeg, van de bands!quote:Op zondag 18 juli 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, alleen het geluid van de bands vond ik bar slechtDus weinig van de muziek gezien. Maar wel de cross zelf natuurlijk en een hele gave stuntshow met motoren en minibikes en een sneeuwscooter
Maar dat was echt super, die lui waren echt rete goed!
Sorry
Maar ik dacht, aangezien bijna iedereen ver weg woont kan dat wel
Wat een snoetje!quote:Op zondag 18 juli 2010 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed! Echt grappig dat de vissen zo tam zijn, je kan ze bijna uit het water tillen als je dat zou willen!
En we krijgen een kitten bij
[ afbeelding ]
Nog een naam voor hem bedenken en over een week of 3 a 4 komt hij bij ons wonen
Heb je de gordijnen al afgehaald en je behang vast zelf van de muur afgetrokken?quote:Op zondag 18 juli 2010 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed! Echt grappig dat de vissen zo tam zijn, je kan ze bijna uit het water tillen als je dat zou willen!
En we krijgen een kitten bij
[ afbeelding ]
Nog een naam voor hem bedenken en over een week of 3 a 4 komt hij bij ons wonen
Ja, hij is van een 18 meter hoge zeepschans afgegaan met een tractorbandquote:Op zondag 18 juli 2010 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat is wel jammer zeg, van de bands!
Maar wel tof dat het zo leuk was bij de cross..ik hoorde ook iets over Trev en een stunt op een helling?
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 18 juli 2010 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, hij is van een 18 meter hoge zeepschans afgegaan met een tractorbandHeb het wel gefilmd, dus zal binnenkort eens dat filmpje uploaden
En nu douchen en ontbijten en haasten
Fijne dag lieve mensen
We hebben allebei nietquote:Op zondag 18 juli 2010 10:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je de gordijnen al afgehaald en je behang vast zelf van de muur afgetrokken?
Kittens
Ik denk dat ik, hoe lief ik ze ook vindt, nooit meer een kitten neemquote:Op zondag 18 juli 2010 10:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
We hebben allebei niet
Maar Exotics zijn wat minder sloperig dan andere rassen gelukkigBen benieuwd wat onze andere kat ervan vindt
Nee, de ander is een HTKtjequote:Op zondag 18 juli 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik, hoe lief ik ze ook vindt, nooit meer een kitten neem![]()
Maar het blijft geweldig![]()
Is jullie andere kat ook een raskat? En dat blijft altijd afwachten he..komt vast goed
Oooh, wat een koppiequote:Op zondag 18 juli 2010 10:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, de ander is een HTKtjeKruising met een ragdoll, Amy
[ afbeelding ]
Qua uiterlijk heeft ze er weinig van weg, maar ze is wel behoorlijk gemakelijk en laat zich heel gemakkelijk oppakken en rondsjouwen
En we hebben met haar ook weinig gedoe gehad, ik verwacht van dit kitten ook niet zoveel problemen (we hebben ook een redelijk katvriendelijk huis trouwens) ook omdat exotics dus niet zo sloperig zijn
kwam je er nu pas aan toe?quote:Op zondag 18 juli 2010 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
Zo eindelijk koffie
Wat een lieve kitten
Hee, goedemorgenquote:Op zondag 18 juli 2010 11:12 schreef Olle. het volgende:
goedemorgen mensen!![]()
pff 5 uur slaap is niet het beste wat je kunt hebben![]()
alles wel hier?
ik ga even douchen anders stinkt heel fok
Ja nu pasquote:Op zondag 18 juli 2010 11:14 schreef suikertaartje het volgende:
kwam je er nu pas aan toe?![]()
ik ga er ook nog even eentje maken
En zo laat was 't gisteren toch niet? Of had je nog een ander feestje?quote:Op zondag 18 juli 2010 11:17 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben ook mijn bed maar eens uitgekomen. Best laat voor mijn doen om half elf.
En dan zo amar eens mijn huishouden gaan doen.
Goedemorgen, slaapkopquote:Op zondag 18 juli 2010 11:17 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben ook mijn bed maar eens uitgekomen. Best laat voor mijn doen om half elf.
En dan zo amar eens mijn huishouden gaan doen.
Ooh, heeeeeeeeeeerlijkquote:Op zondag 18 juli 2010 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nu paswe hadden eerst uitgebreid ontbeten
![]()
Mogguh Ollie, douche-ze
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En zo laat was 't gisteren toch niet? Of had je nog een ander feestje?
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, thuisgekomen heb ik nog een uur achter de pc gezeten. Ik moest nog even wachten tot de droger klaar was voor ik mijn bed kon opmaken.
heeyquote:
quote:
hmhm, ik ben lekker lui vandaag...beetje boekjes lezen en vanmiddag even naar het parkquote:
rustig ben net wakkerquote:Op zondag 18 juli 2010 11:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm, ik ben lekker lui vandaag...beetje boekjes lezen en vanmiddag even naar het park![]()
hoe is het daar?
dat is ook lekker toch, een dagje weinig doen?quote:Op zondag 18 juli 2010 11:32 schreef Giertje het volgende:
rustig ben net wakker
zometeen effe bij mijn ouders lansg verder weinig in de planning
morgen weer werken helaas
ik heb de afgelopen 2 weken weinig tot niks gedaanquote:Op zondag 18 juli 2010 11:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is ook lekker toch, een dagje weinig doen?
werken..tsja...ik mag woensdag eindelijk weer
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:40 schreef Giertje het volgende:
ik heb de afgelopen 2 weken weinig tot niks gedaan
mja nieuwe baan toch?
beetje zin in?
mooi tochquote:
naar opa en oma, andere opa en oma en zijn pappiequote:Op zondag 18 juli 2010 11:44 schreef Giertje het volgende:
mooi toch
en mini meneer waar gaat die heen dan?
oow kijk aan mooi geregeld allemaalquote:Op zondag 18 juli 2010 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
naar opa en oma, andere opa en oma en zijn pappie![]()
en uiteindelijk ook naar een gastouder op maandag.
hoe oud is hij eigenlijk?quote:
over precies drie weken wordt hij tweequote:
zoow okee gaat snel danquote:Op zondag 18 juli 2010 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
over precies drie weken wordt hij twee
heel snelquote:
speel zequote:Op zondag 18 juli 2010 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heel snel![]()
maar ook wel weer leuk...maar ook wel weer![]()
hihi, nu gaan we even spelen, veel plezier bij je ouders
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
over precies drie weken wordt hij twee
Ja, of eerst maar even zorgen dat hij zindelijk isquote:Op zondag 18 juli 2010 12:10 schreef DaMart het volgende:
.
Eerst eens beginnen met het tuinhuisje dan, zodat hij kan oefenen.
quote:Op zondag 18 juli 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, of eerst maar even zorgen dat hij zindelijk is
Nee, ieuw!quote:Op zondag 18 juli 2010 12:13 schreef DaMart het volgende:
Dus nu ga je zorgen dat dat nog 18 jaar duurt?.
Jij bent liefquote:Op zondag 18 juli 2010 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, maar met zo'n toffe moeder wil hij sowieso nooit het huis uit.
quote:Op zondag 18 juli 2010 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, maar met zo'n toffe moeder wil hij sowieso nooit het huis uit.
Oooooh, jullie zijn te liefquote:Op zondag 18 juli 2010 13:52 schreef MPG het volgende:
Daar is ze dan mooi klaar mee.
Maar je hebt een punt.
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:17 schreef DaMart het volgende:
Je kunt nooit te lief zijn voor vrouwen.
En had jij vorige week ook niet zoiets in je tuin?
'Nieuw insect in Nederland'
Wat dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
Dadelijk nog maar eens wat pijnstillers pakken
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
Dadelijk nog maar eens wat pijnstillers pakken
Dankjewel voor de visual, schatquote:
quote:
Dan laat je mevrouw gf toch rijden?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
Deze week veels teveel gedaan![]()
en nou krijg ik de gevolgen daarvan![]()
en ik moet nog naar een verjaardag toe waar ik een uur voor moet gaan rijden
Was het maar waar...quote:Op zondag 18 juli 2010 14:35 schreef DaMart het volgende:
Zie jij ook al voor je hoe hij zijn hoofd hard stootte tegen de onderkant van de bar toen hij een fust bier had vervangen en omhoog kwam?
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie jij ook al voor je hoe hij zijn hoofd hard stootte tegen de onderkant van de bar toen hij een fust bier had vervangen en omhoog kwam?
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Was het maar waar...
ik denk zelden aan bier![]()
Dan zal ik toch nog in de auto moeten zittenquote:Op zondag 18 juli 2010 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan laat je mevrouw gf toch rijden?
Aan iets anders.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:38 schreef DaMart het volgende:
Herkenbaar.
Maar waar dacht jij dan aan?.
Had je weer zo'n moment dat vrouwen van rond de 30 wel eens hebben?.
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
Even een Ikea-kast in elkaar zetten hoor![]()
Martin, weet jij ook veel over scheidingen?
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet dat toen ik klein was, mijn moeder mijn haar in een scheiding liet knippen.
een ikeakast zet je niet "even" in mekaarquote:Op zondag 18 juli 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Scheidingen? Dat is toch als de ikeakast door gebrek aan schroefjes in twee helften uiteen valt?
Met de kast natuurlijkquote:
Ik lees het... pics van je nieuwe kast!quote:Op zondag 18 juli 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met de kast natuurlijk(zie vlak hiervoor in dit topic)
Hoi
Dit aub ook, Nielsch loopt overal zijn haat te trollen over Israel en het CIDI, allemaal verwijzingen en hij gaat er hier mee door. Ik snap niet dat Nielsch nog geen ban heeft gehad want dit gaat nu al maanden door.quote:Op zondag 18 juli 2010 09:09 schreef Nielsch het volgende:
Je moet eerst wat huizen bouwen in onbewoonde gedeeltes van Belgie. Hier laat je heel veel Nederlanders illegaal wonen. Als de VN er wat van zegt, luister je gewoon niet. Op het moment dat er een paar Belgen in opstand komen met wat stenen, schiet je ze dood en bulldozer je en passant ook de huizen van hun familieleden kapot. Als hier weer heel veel Belgen boos om worden en een paar knullige raketten afschieten, val je met veel geweld hun grote steden binnen, schiet alles kapot wat maar kan en vermoord gelijk ook nog even 500 onschuldige kinderen, want dat doet het goed in de binnenlandse peilingen. Daarna bouw je een muur om de stad Antwerpen heen. Niets mag er meer in of uit. Als de Engelsen dan een hulpschip sturen naar Antwerpen, val je dat schip aan en vermoord je een stuk of 10 onschuldige hulpverleners. Als Engeland dan een onafhankelijk onderzoek eist, stel je dat gewoon zelf in en zeg je dat alles prima is gegaan...
Wanneer Obama dan zegt dat Nederland en Belgie weer vrede moeten sluiten, zeg je dat je dat ook wel wilt, maar dat de Belgen toch echt eerst moeten ophouden. Ondertussen blijf je doorgaan met huizen bouwen in Belgie. Zo zeg je wel dat je vrede wilt maar kun je de strijd tot in den treure blijven voeren.
Ondertussen zal de druk op Nederland worden opgevoerd, maar hier moet je je gewoon niets van aantrekken. Nederlanders in het buitenland zullen terecht gehaat worden, maar daarvoor stel je een progaganda-organisatie in het leven: CIDN. Die verzinnen een mooi woord dat gebruikt kan worden als Nederlanders gediscrimineerd worden. Dit woord gebruik je elke keer als er kritiek komt op Nederland, waardoor het lijkt alsof we altijd gediscrimineerd worden. Zo kun je zelfs de meest terechte kritiek weerleggen zonder dat je met inhoudelijke argumenten hoeft aan te komen!
Zo moet het toch wel lukken denk ik...
hij is er een maand af.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dit aub ook, Nielsch loopt overal zijn haat te trollen over Israel en het CIDI, allemaal verwijzingen en hij gaat er hier mee door. Ik snap niet dat Nielsch nog geen ban heeft gehad want dit gaat nu al maanden door.
Haha srry inderdaad verkeerd maar hij is gebanned en de post zijn verwijderdquote:Op zondag 18 juli 2010 16:22 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij kun jij wel een kop koffie gebruiken, want ik geloof dat je het verkeerde topic te pakken heb.
Dat klinkt tenminste beterquote:
heeyquote:
rustig zo te zienquote:
ik zit te wachten op mijn pizzaquote:
fijne vakantiequote:Op zondag 18 juli 2010 17:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er even een weekje niet. Vakantie
maar I'll be back
Ook lekkerquote:Op zondag 18 juli 2010 18:42 schreef Gotrick het volgende:
Ik zit aan Chinese mie met gehaktballetjes
Koffie drink ik eigenlijk alleen ´s ochtendsquote:Op zondag 18 juli 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb toch liever eerst een kopje koffie
Ik kan het de hele dag door drinkenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:11 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Koffie drink ik eigenlijk alleen ´s ochtends
Ik heb ook nog spekjes liggenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:17 schreef Gotrick het volgende:
Nondeju! ik vind net een zak spekkies in een keukenkassie![]()
![]()
Tering lekker.. en zó zoet dat ik denk dat mijn tanden er zo meteen wel uitvallen
das lekker heb ik lang niet meer gehad ookquote:Op zondag 18 juli 2010 20:17 schreef Gotrick het volgende:
Nondeju! ik vind net een zak spekkies in een keukenkassie![]()
![]()
Tering lekker.. en zó zoet dat ik denk dat mijn tanden er zo meteen wel uitvallen
Is de kast-uitmest-actie geslaagd?quote:
Geeft niet hoor, en opgeruimde kasten is heel fijnquote:Op zondag 18 juli 2010 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ja ja ben bezig met de foto's, maar ik denk niet dat ik er veel voor je heb bijzitten
over een tijdje gaan we de woonkamer zelfs opknappen heb er nu al zin in, vd week laminaat halen en verfquote:Op zondag 18 juli 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, en opgeruimde kasten is heel fijn
Oh, tofquote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
over een tijdje gaan we de woonkamer zelfs opknappen heb er nu al zin in, vd week laminaat halen en verf
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je dan een keertje spelen met Thijs
Ik hou het voor gezien vandaag![]()
Tofquote:Op zondag 18 juli 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
De ZC was dit jaar weer zeker VET![]()
![]()
Je voelt je rug niet meer?quote:
genoeg bier opquote:
Forum Opties | |