een ikeakast zet je niet "even" in mekaarquote:Op zondag 18 juli 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
Even een Ikea-kast in elkaar zetten hoor![]()
Martin, weet jij ook veel over scheidingen?
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
Even een Ikea-kast in elkaar zetten hoor![]()
Martin, weet jij ook veel over scheidingen?
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Scheidingen? Dat is toch als de ikeakast door gebrek aan schroefjes in twee helften uiteen valt?
Met de kast natuurlijkquote:
Ik lees het... pics van je nieuwe kast!quote:Op zondag 18 juli 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met de kast natuurlijk(zie vlak hiervoor in dit topic)
Hoi
Dit aub ook, Nielsch loopt overal zijn haat te trollen over Israel en het CIDI, allemaal verwijzingen en hij gaat er hier mee door. Ik snap niet dat Nielsch nog geen ban heeft gehad want dit gaat nu al maanden door.quote:Op zondag 18 juli 2010 09:09 schreef Nielsch het volgende:
Je moet eerst wat huizen bouwen in onbewoonde gedeeltes van Belgie. Hier laat je heel veel Nederlanders illegaal wonen. Als de VN er wat van zegt, luister je gewoon niet. Op het moment dat er een paar Belgen in opstand komen met wat stenen, schiet je ze dood en bulldozer je en passant ook de huizen van hun familieleden kapot. Als hier weer heel veel Belgen boos om worden en een paar knullige raketten afschieten, val je met veel geweld hun grote steden binnen, schiet alles kapot wat maar kan en vermoord gelijk ook nog even 500 onschuldige kinderen, want dat doet het goed in de binnenlandse peilingen. Daarna bouw je een muur om de stad Antwerpen heen. Niets mag er meer in of uit. Als de Engelsen dan een hulpschip sturen naar Antwerpen, val je dat schip aan en vermoord je een stuk of 10 onschuldige hulpverleners. Als Engeland dan een onafhankelijk onderzoek eist, stel je dat gewoon zelf in en zeg je dat alles prima is gegaan...
Wanneer Obama dan zegt dat Nederland en Belgie weer vrede moeten sluiten, zeg je dat je dat ook wel wilt, maar dat de Belgen toch echt eerst moeten ophouden. Ondertussen blijf je doorgaan met huizen bouwen in Belgie. Zo zeg je wel dat je vrede wilt maar kun je de strijd tot in den treure blijven voeren.
Ondertussen zal de druk op Nederland worden opgevoerd, maar hier moet je je gewoon niets van aantrekken. Nederlanders in het buitenland zullen terecht gehaat worden, maar daarvoor stel je een progaganda-organisatie in het leven: CIDN. Die verzinnen een mooi woord dat gebruikt kan worden als Nederlanders gediscrimineerd worden. Dit woord gebruik je elke keer als er kritiek komt op Nederland, waardoor het lijkt alsof we altijd gediscrimineerd worden. Zo kun je zelfs de meest terechte kritiek weerleggen zonder dat je met inhoudelijke argumenten hoeft aan te komen!
Zo moet het toch wel lukken denk ik...
hij is er een maand af.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dit aub ook, Nielsch loopt overal zijn haat te trollen over Israel en het CIDI, allemaal verwijzingen en hij gaat er hier mee door. Ik snap niet dat Nielsch nog geen ban heeft gehad want dit gaat nu al maanden door.
Haha srry inderdaad verkeerd maar hij is gebanned en de post zijn verwijderdquote:Op zondag 18 juli 2010 16:22 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij kun jij wel een kop koffie gebruiken, want ik geloof dat je het verkeerde topic te pakken heb.
Dat klinkt tenminste beterquote:
heeyquote:
rustig zo te zienquote:
ik zit te wachten op mijn pizzaquote:
fijne vakantiequote:Op zondag 18 juli 2010 17:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er even een weekje niet. Vakantie
maar I'll be back
Ook lekkerquote:Op zondag 18 juli 2010 18:42 schreef Gotrick het volgende:
Ik zit aan Chinese mie met gehaktballetjes
Koffie drink ik eigenlijk alleen ´s ochtendsquote:Op zondag 18 juli 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb toch liever eerst een kopje koffie
Ik kan het de hele dag door drinkenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:11 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Koffie drink ik eigenlijk alleen ´s ochtends
Ik heb ook nog spekjes liggenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:17 schreef Gotrick het volgende:
Nondeju! ik vind net een zak spekkies in een keukenkassie![]()
![]()
Tering lekker.. en zó zoet dat ik denk dat mijn tanden er zo meteen wel uitvallen
das lekker heb ik lang niet meer gehad ookquote:Op zondag 18 juli 2010 20:17 schreef Gotrick het volgende:
Nondeju! ik vind net een zak spekkies in een keukenkassie![]()
![]()
Tering lekker.. en zó zoet dat ik denk dat mijn tanden er zo meteen wel uitvallen
Is de kast-uitmest-actie geslaagd?quote:
Geeft niet hoor, en opgeruimde kasten is heel fijnquote:Op zondag 18 juli 2010 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ja ja ben bezig met de foto's, maar ik denk niet dat ik er veel voor je heb bijzitten
over een tijdje gaan we de woonkamer zelfs opknappen heb er nu al zin in, vd week laminaat halen en verfquote:Op zondag 18 juli 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, en opgeruimde kasten is heel fijn
Oh, tofquote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
over een tijdje gaan we de woonkamer zelfs opknappen heb er nu al zin in, vd week laminaat halen en verf
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je dan een keertje spelen met Thijs
Ik hou het voor gezien vandaag![]()
Tofquote:Op zondag 18 juli 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
De ZC was dit jaar weer zeker VET![]()
![]()
Je voelt je rug niet meer?quote:
genoeg bier opquote:
Forum Opties | |