Koffie drink ik eigenlijk alleen ´s ochtendsquote:Op zondag 18 juli 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb toch liever eerst een kopje koffie
Ik kan het de hele dag door drinkenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:11 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Koffie drink ik eigenlijk alleen ´s ochtends
Ik heb ook nog spekjes liggenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:17 schreef Gotrick het volgende:
Nondeju! ik vind net een zak spekkies in een keukenkassie![]()
![]()
Tering lekker.. en zó zoet dat ik denk dat mijn tanden er zo meteen wel uitvallen
das lekker heb ik lang niet meer gehad ookquote:Op zondag 18 juli 2010 20:17 schreef Gotrick het volgende:
Nondeju! ik vind net een zak spekkies in een keukenkassie![]()
![]()
Tering lekker.. en zó zoet dat ik denk dat mijn tanden er zo meteen wel uitvallen
Is de kast-uitmest-actie geslaagd?quote:
Geeft niet hoor, en opgeruimde kasten is heel fijnquote:Op zondag 18 juli 2010 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ja ja ben bezig met de foto's, maar ik denk niet dat ik er veel voor je heb bijzitten
over een tijdje gaan we de woonkamer zelfs opknappen heb er nu al zin in, vd week laminaat halen en verfquote:Op zondag 18 juli 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, en opgeruimde kasten is heel fijn
Oh, tofquote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
over een tijdje gaan we de woonkamer zelfs opknappen heb er nu al zin in, vd week laminaat halen en verf
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je dan een keertje spelen met Thijs
Ik hou het voor gezien vandaag![]()
Tofquote:Op zondag 18 juli 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
De ZC was dit jaar weer zeker VET![]()
![]()
Je voelt je rug niet meer?quote:
genoeg bier opquote:
Forum Opties | |