je hebt je gedragenquote:
Help. Apple verwindhoostquote:Op zondag 18 juli 2010 07:49 schreef Pheno het volgende:
Vaagheid. Sleep iets naar mijn prullenmand, wil het legen, zegt Mac OS dat het iin gebruik is. Do eik er een USB stick in, verplaats het goedje, wordt het wel verwijderd en kan ik daarna het ook van de USB stick verwijderen
:panic smileyquote:
Snoetepopjequote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 10:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo!
Ik heb net oploscaramelcappuccino gehad, telt dat ook?
En ik drink de laatste tijd eigenlijk vnl water
En ehm. Dat was t!
Drink ik ook niet zoveelquote:
Ja, sorryquote:Op zondag 18 juli 2010 05:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
als toch iedereen is slapen ga ik het ook maar doen
Vrolijk telt ookquote:Op zondag 18 juli 2010 10:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben heel vrolijk vandaag, das wel fijn
Vrolijk is goedquote:Op zondag 18 juli 2010 10:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben heel vrolijk vandaag, das wel fijn
Was ze weer zo blij dat je thuis was?quote:Op zondag 18 juli 2010 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, sorryIk was ZO moe
En nu nog steeds, want een overenthousiaste kat heeft me de halve nacht uit m'n slaap gehouden
![]()
Maar desondanks, goedemorgen allemaal!Tijd voor veel koffie, cadeautjes inpakken en misschien zelfs nog wel even snel stofzuigen voor ik naar een verjaardag van een vriendin ga
Anderen nog leuke plannen?
Mango-mint klinkt erg lekker, als dat 't alternatief is zou ik me ook niet aan rauwe vis wagenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, en er zijn wat 'lastige' mensen die niet rauwe vis willen eten, dus daar maak ik een mango-mint combi voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |