Het is...zijn navel?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
hij ligt hier op tafel... en ik kwam erachter dat ze zijn hoofd verkeerd erop genaaid hebben...
Of zijn staart is uhmniet zijn staart
Ik weet het niet
Het is zoooo lekkerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
OMG! Hoe krijgen jullie het weg
jij doet de catering bij me zusquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef jouw portie dan maar aan mij.
Morgen sushi maken voor een verjaardag. Ik verzorg de catering
Ik denk dat ik het sowieso zou proberen, met vis dusquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
Nee, en er zijn wat 'lastige' mensen die niet rauwe vis willen eten, dus daar maak ik een mango-mint combi voor.
veel..plezier denk ik dan maarquote:
Waar laat je hetquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:52 schreef Gotrick het volgende:
Het is zoooo lekker![]()
Ik heb nu alweer hongerik zal zo even een bakje oranje vla pakken
Have Fun!!!quote:
Het klopt gewoon nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is...zijn navel?![]()
Nou ben ik nieuwsgierig!
Laat hem morgen geen pics posten!quote:
Dan zal hij het ergens de riolering in droppen, ik hoef het niet te zien. Bij voorbaat dank.quote:
Misschien zit zijn hoofd wel goed, maar zijn....staart...niet?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar laat je het![]()
[..]
Have Fun!!!
[..]
Het klopt gewoon niet
[ afbeelding ]
Ohjaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
Dan zal hij het ergens de riolering in droppen, ik hoef het niet te zien. Bij voorbaat dank.
Ja wel want zie je die bilnaad nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
Misschien zit zijn hoofd wel goed, maar zijn....staart...niet?
Misschien is het een ze en heeft ze een fluisterbroek aan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohjaik ben weer eens lekker traag van begrip
[..]
Ja wel want zie je die bilnaad niet
Het is een muis....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
Misschien is het een ze en heeft ze een fluisterbroek aan?
quote:
Nee, door mijn fanatieke vader kan ik die nog nasynchroniseren in het Chinees als het moet.quote:
zuip zequote:
je hebt zijn staart aan de voorkant zittenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet
[ afbeelding ]
Dan zou ik het wel weer gaan kijkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, door mijn fanatieke vader kan ik die nog nasynchroniseren in het Chinees als het moet.
Dien maar een klacht in bij de AH XLquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zuip ze
[..]
je hebt zijn staart aan de voorkant zitten
in het nederlands versta ik toch beterquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, door mijn fanatieke vader kan ik die nog nasynchroniseren in het Chinees als het moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |