Dimitri jongehquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:13 schreef Derek010 het volgende:
Van wie is dat nou eigenlijk, dat "bye bye man, bye bye..." ? #durftevragen
Dimitri!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:13 schreef Derek010 het volgende:
Van wie is dat nou eigenlijk, dat "bye bye man, bye bye..." ? #durftevragen
Dodimitri op manquote:
Okayquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee ik heb het meegemaakt hoor maar is gewoon totaal niet mijn smaak, en als mensen zoiets dan gaan nadoen wordt het helemaal vreselijk. Maar ik vind Andre dan wel weer een top gozer, vooral Mr. Wijdbeens.
Doh!quote:
Tim Knol ftwquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43717935 Ik vind er eigenlijk maar niks aan, vorig jaar was beter, thought
Oeh, dat wist ik dan weer nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:31 schreef Derek010 het volgende:
The Ting Tings! Binnenkort nieuw album en nieuwe single![]()
![]()
huh?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:32 schreef Sersjee het volgende:
En niemand die een shout out richting Def Real deed... 'Tis een skande! Ken uw klassiekers, kinders!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
Man, ik zit hier echt als een zoutzak voor de computer, waar blijven die hits, mensen
De eerste plaat na 20.00.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, na Def Real is het gestopt met de hits
Voor de muziek hoef je geen EW meer te luisterenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
Man, ik zit hier echt als een zoutzak voor de computer, waar blijven die hits, mensen
oh, datquote:
Nooit zo geweest, maar het was soms wel een beetje goedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:37 schreef alors het volgende:
[..]
Voor de muziek hoef je geen EW meer te luisteren
165 uur per week meer dan 20 platen per uur, en jij klaagt over 3 uur dat het ff wat minder isquote:
Ik sloeg op m'n bureau van het lachen, waardoor de hond op hol sloeg en luid begon te blaffen...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:42 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben letterlijk van de bank gevallen.
Ga weg, man! Als je een gast van het kaliber van Duin hebt, zou ik niet één plaat draaien.quote:
Dat.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ga weg, man! Als je een gast van het kaliber van Duin hebt, zou ik niet één plaat draaien.
+1quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ga weg, man! Als je een gast van het kaliber van Duin hebt, zou ik niet één plaat draaien.
Of alleen maar Van Duin hitsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik bedoel in de zin van, echte goede muziek, van Duin had van mij ook nog ff door mogen gaanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Q F T !quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
en het was alleen maar op zaterdagquote:
daar is er eentje!quote:
singer/songwriter is hetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
Heheh, ze beginnen eindelijk muziek te draaienNiet van dat sing a song writers gehalte
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet ik daar het beeld voor aan zetten?quote:
smaken verschillenquote:
Wie kent het nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:10 schreef Againzender het volgende:
Ja, die Als je huilt met die huilbrilweet het nog, had hetzelfde als Gerard
nou, een hoop mensen hier kunnen de eerste uitzending gewoon niet gezien hebbenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie kent het nietOnderdeel van de vaderlandse geschiedenis
damn, best wel goed gemixdquote:
NEEM DIE TELEFOON EENS OP MAN!!quote:
Ik doe niet anders! Maar er praat maar niemand tegen me...quote:
Hier incl. superkekke clip!quote:
Ik merk sowieso dat ik Ekstra Weekend veel leuker vind als ik er volledig met m'n aandacht bij ben. Meestal zit ik op vrijdagavond in de trein en heb ik nou eenmaal niks beters te doen en moet ik vaak moeite doen om niet van mn stoel te rollen van het lachenquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:51 schreef Sersjee het volgende:Guitar
![]()
Toen die geile dwerg deze instartte, werd ik helemaal blij. M'n maat, groot Prince-liefhebber, kende 'em niet...
Allemaal Jon Bakker samples.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:59 schreef Dichterbijer het volgende:
wtf hoor ik nu :|
Oh dat zou wel chill zijn, BNN krijgt veel zendtijd erbijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:17 schreef hole1988 het volgende:
op RadioForum stond net dat Rudy naar BNN gaat, maar het bericht is nu alweer weggehaald.
Dat snap ik. Ik bedoel, André van Duin!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we zijn nog volop EW aan het evalueren in de studio
nee, helaas nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:18 schreef alors het volgende:
Zo weinig Der Rudy's nog maar
Is er al wat nieuws mbt een nieuwe omroep voor Rudy?
En ik ook!quote:
Ja erg jammer, ik kan Rob Stenders wel waarderen maar denk dat het een beetje dolle praatradio wordt, ook leuk op zijn tijd, maar dit is zowat het enige programma met toffe nieuwe (live) muziek.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:50 schreef Paul-89 het volgende:
Als je toch ziet/hoort wat er voor puin overal op de radio is en dan zal dit programma moeten verdwijnen.
Jep 'Der Rudy' is voor mij de verpersoonlijking van 3FM zo hoort de muziek op 3FM te zijn. Vernieuwend en klassiekers.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ja erg jammer, ik kan Rob Stenders wel waarderen maar denk dat het een beetje dolle praatradio wordt, ook leuk op zijn tijd, maar dit is zowat het enige programma met toffe nieuwe (live) muziek.
Ik wacht in spanning!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh we hebben een hele fijne openingsplaat om 23u... hou hem hier!
Ik denk dat het programma dat hij op 22.00 gaat doen net als de freakolympics gaat worden, ik heb er alle vertrouwen inquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ja erg jammer, ik kan Rob Stenders wel waarderen maar denk dat het een beetje dolle praatradio wordt, ook leuk op zijn tijd, maar dit is zowat het enige programma met toffe nieuwe (live) muziek.
tja, ik ben er niet heel zuur meer over maar het is wel jammer dat we om de verkeerde redenen moeten stoppen. Waren de luistercijfers nou dramatisch, dan zou ik het eerder aanvaardenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep 'Der Rudy' is voor mij de verpersoonlijking van 3FM zo hoort de muziek op 3FM te zijn. Vernieuwend en klassiekers.
Tja machteloos.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
tja, ik ben er niet heel zuur meer over maar het is wel jammer dat we om de verkeerde redenen moeten stoppen. Waren de luistercijfers nou dramatisch, dan zou ik het eerder aanvaarden
wat zijn de luistercijfers van der rudy eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
tja, ik ben er niet heel zuur meer over maar het is wel jammer dat we om de verkeerde redenen moeten stoppen. Waren de luistercijfers nou dramatisch, dan zou ik het eerder aanvaarden
Osama Bin Laden in Geldrop ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:05 schreef hole1988 het volgende:
is heel wat aan de hand 25 politievoertuigen in achtervolging
http://twitter.hole1988.nl/geldrop
roep maar "en ik zal kijken wat ik voor je kan doen"quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:29 schreef Paul-89 het volgende:
Is er ook nog een verzoek momentje bij Der Rudy ?
Zou top zijn om 1 van deze 2 te draaien :quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:30 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
roep maar "en ik zal kijken wat ik voor je kan doen"
oeh die duck sauce is wel lekker... even kijken of hij in dalet staat!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zou top zijn om 1 van deze 2 te draaien :
Example - Kickstarts (Nog niet bekend hier, In Engeland gaat hij hard en is een top plaat)
Of :
Ducksauce - Barbra Streisand
Oh dat zou vet zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:38 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
oeh die duck sauce is wel lekker... even kijken of hij in dalet staat!
Merciquote:
Idd ernstig.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:40 schreef CindieY het volgende:
Ik heb dit nummer zo langzamerhand echt wel een beetje gehad, en meerderen hier las ik.
had dan ff gezwaaid!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wist ik al. Ik zag 'm vanmiddag nog lopen op het Mediapark.
Zonde.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mm barbara streisand staat nog niet in dalet
Example - Kickstarts is zo verrekte Goed ik zou zeggen draai hem via YTquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zou top zijn om 1 van deze 2 te draaien :
Example - Kickstarts (Nog niet bekend hier, In Engeland gaat hij hard en is een top plaat)
Of :
Ducksauce - Barbra Streisand
Eens.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Example - Kickstarts is zo verrekte Goed ik zou zeggen draai hem via YT
Geweldige plaat idd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Example - Kickstarts is zo verrekte Goed ik zou zeggen draai hem via YT
Je werkt nu FT in Hillywood? Bij 3fm?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja sorry, ik was druk met lunchen, en je was druk in gesprek.
hier met clipquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Geweldige plaat idd.![]()
![]()
deze remix is trouwens ook vet![]()
![]()
Me2. Echt een fijne plaatquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:53 schreef alors het volgende:
Deze trek ik echt veel beter dan die vorige. Vooralsnog...
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:55 schreef Paul-89 het volgende:
Verzoekje poging 3 :
Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll (A-Trak Remix)
Hell yeah!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:55 schreef Paul-89 het volgende:
Verzoekje poging 3 :
Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll (A-Trak Remix)
haha, 3VOOR12 draait dus ook mn edit maar zonder **** ervoor waardoor dit op de site komtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:54 schreef Pino112 het volgende:
@Kevin:
Kan je alsjeblief deze draaien?
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/11557
Crookers - Cooler Coleur (Junkie Xl Remix - Kevin Moens Edit)![]()
One is erg goedquote:
Vetquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
komt er dit uur aan...
eerst de guilty pleasure!
Hoe laat ongeveer??quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
komt er dit uur aan...
Te gek !quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
komt er dit uur aan...
Wie?DeWolff?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:19 schreef -Hans- het volgende:
Ik vind live deze gasten geen bal aan, maar dit klinkt wel tof!
Klopt! eentonig stemgeluid van de zanger, vreselijk. Ze hebben een track gemaakt die ook zo eentonig klinkt. Leuk dat ze dan druk staan te doen op het podium, maar dat compenseert dat minpunt wat mij betreft niet.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:26 schreef alors het volgende:
GAVTERDAMMMEEEEEEEEEEEE IEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWWWWWW waarom moeten ze altijd mij hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zit hier weer zo'n absurd grote ranzige spin![]()
![]()
Heb ze live gezien hier @ bevrijdingsfestival. Dat sprak mij echt niet aanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:26 schreef Timo20 het volgende:
Dan moet je ze toch echt eens live gaan zien. Geweldige show, geweldig gespeeld en hij heeft absoluut geen eentonig stem geluid. Misschien op 1 track, maar in hun hele oeuvre zeker niet.
Ik heb em bestraffend toegesproken en heldhaftig weggejaagd met mijn muggenklapper!!! Dat zal em leren!quote:
Het zou wel een waardige afscheid zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:54 schreef -Hans- het volgende:
Een marathon uitzending van Der Rudy. Leuk idee
Absoluutquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het zou wel een waardige afscheid zijn
gelukkig wordt het op TV uitgezonden dus automatisch ook op UGquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut. Gaat dan wel een lange nacht worden
Dat zou leuk zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zo, gelijk Giel terug gepakt
tot zover, nu The Killers en ik ben er over 2 weken weer!
Oh, dat is wel beter dan ! kan het dus ook mooi via UG bekeken wordenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gelukkig wordt het op TV uitgezonden dus automatisch ook op UG
Hoi Roel ! nog niet, ben net wakkerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:12 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Kaarten voor Jónsi in Eindhoven besteld.
Hans voor Groningen?
Gewoon alleen gaan. De moeite waard!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:59 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen mensen! bijna tijd voor Timur. Matig weer btw.
[..]
Hoi Roel ! nog niet, ben net wakker. Krijg helaas ook niemand mee.. Maar goed, zal zo eens even checken @ Ticketservice.
Waar bevind u zich in het land?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:25 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA QUEEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Let's go !!!!!![]()
Another One Bites The Dust
Okay Roel![]()
Hoi Paul![]()
.
Gigantisch onweer hiero.
Oke, dan duurt het hier nog wel even gok ikquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:36 schreef -Hans- het volgende:
Groningen
Yes! zometeenSwedish House Mafia - One
. Ding is trouwens Superclip @ TMF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |