Lana Wolf to the rescue.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:31 schreef TheZapster het volgende:
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar die foto in de Revu
Niet zo heel raar. Marillion komt niet vaak langs, buiten Kayleigh dan. Vergeten hitje.quote:
Dus ik ben vergeven?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet zo heel raar. Marillion komt niet vaak langs, buiten Kayleigh dan. Vergeten hitje.
Alles kan op KX, dus waarom niet Aqua? En dan zeker met deze, want ik ben het met Gerard eens, di's best een goed liedje.quote:
Yup, eens. Maar het contrast met hun andere singles is zo.... grootquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alles kan op KX, dus waarom niet Aqua? En dan zeker met deze, want ik ben het met Gerard eens, di's best een goed liedje.
nog 10 minuten en dan zijn Stenders en Siebelink, dus dan hoef je ze wat minder te gebruikenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
M'n-smileys zijn bijna op
. Wat een platen!
Kloptquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:48 schreef Sersjee het volgende:
Dat refrein... Duidelijk het werk van God!
quote:
Ah, vandaar dat ie voor mij zo bekend isquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:54 schreef TheZapster het volgende:
Het is een Radio10 klassieker natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |