oh, datquote:
Nooit zo geweest, maar het was soms wel een beetje goedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:37 schreef alors het volgende:
[..]
Voor de muziek hoef je geen EW meer te luisteren
165 uur per week meer dan 20 platen per uur, en jij klaagt over 3 uur dat het ff wat minder isquote:
Ik sloeg op m'n bureau van het lachen, waardoor de hond op hol sloeg en luid begon te blaffen...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:42 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben letterlijk van de bank gevallen.
Ga weg, man! Als je een gast van het kaliber van Duin hebt, zou ik niet één plaat draaien.quote:
Dat.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ga weg, man! Als je een gast van het kaliber van Duin hebt, zou ik niet één plaat draaien.
+1quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ga weg, man! Als je een gast van het kaliber van Duin hebt, zou ik niet één plaat draaien.
Of alleen maar Van Duin hitsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik bedoel in de zin van, echte goede muziek, van Duin had van mij ook nog ff door mogen gaanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Q F T !quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |