Oh dat zou wel chill zijn, BNN krijgt veel zendtijd erbijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:17 schreef hole1988 het volgende:
op RadioForum stond net dat Rudy naar BNN gaat, maar het bericht is nu alweer weggehaald.
Dat snap ik. Ik bedoel, André van Duin!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we zijn nog volop EW aan het evalueren in de studio
nee, helaas nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:18 schreef alors het volgende:
Zo weinig Der Rudy's nog maar
Is er al wat nieuws mbt een nieuwe omroep voor Rudy?
En ik ook!quote:
Ja erg jammer, ik kan Rob Stenders wel waarderen maar denk dat het een beetje dolle praatradio wordt, ook leuk op zijn tijd, maar dit is zowat het enige programma met toffe nieuwe (live) muziek.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:50 schreef Paul-89 het volgende:
Als je toch ziet/hoort wat er voor puin overal op de radio is en dan zal dit programma moeten verdwijnen.
Jep 'Der Rudy' is voor mij de verpersoonlijking van 3FM zo hoort de muziek op 3FM te zijn. Vernieuwend en klassiekers.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ja erg jammer, ik kan Rob Stenders wel waarderen maar denk dat het een beetje dolle praatradio wordt, ook leuk op zijn tijd, maar dit is zowat het enige programma met toffe nieuwe (live) muziek.
Ik wacht in spanning!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh we hebben een hele fijne openingsplaat om 23u... hou hem hier!
Ik denk dat het programma dat hij op 22.00 gaat doen net als de freakolympics gaat worden, ik heb er alle vertrouwen inquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ja erg jammer, ik kan Rob Stenders wel waarderen maar denk dat het een beetje dolle praatradio wordt, ook leuk op zijn tijd, maar dit is zowat het enige programma met toffe nieuwe (live) muziek.
tja, ik ben er niet heel zuur meer over maar het is wel jammer dat we om de verkeerde redenen moeten stoppen. Waren de luistercijfers nou dramatisch, dan zou ik het eerder aanvaardenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep 'Der Rudy' is voor mij de verpersoonlijking van 3FM zo hoort de muziek op 3FM te zijn. Vernieuwend en klassiekers.
Tja machteloos.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
tja, ik ben er niet heel zuur meer over maar het is wel jammer dat we om de verkeerde redenen moeten stoppen. Waren de luistercijfers nou dramatisch, dan zou ik het eerder aanvaarden
wat zijn de luistercijfers van der rudy eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
tja, ik ben er niet heel zuur meer over maar het is wel jammer dat we om de verkeerde redenen moeten stoppen. Waren de luistercijfers nou dramatisch, dan zou ik het eerder aanvaarden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |