Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
jamm die moet je even in de magnetron leggen als de stroop smeltquote:
geen koffiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Iemand in Groningen die me een bakkie kan brengen? Zit bij iemand thuis die geen koffiezetspul heeft
Speelsequote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje strooit met koekjes, magnetrons en koffiezet-dingen en gaat even spelen
veel plezierquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Uitgesport
Maar strakjes naar de boerderie en dan m'n Lada ophalen voor de Zwarte CrossDus druk druk druk, fijne middag allemaal!
Veel succes en tot straksquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Uitgesport
Maar strakjes naar de boerderie en dan m'n Lada ophalen voor de Zwarte CrossDus druk druk druk, fijne middag allemaal!
precies...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:57 schreef Darkwolf het volgende:
Work, work, work.
(Je hebt sier paarden en je hebt...)
Boerderie? Sinds wanneer spreek jij Venloos Liebchenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Uitgesport
Nou, huphup, werken voor 3 danquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:57 schreef Darkwolf het volgende:
Work, work, work.
(Je hebt sier paarden en je hebt...)
Ik vind het meer gewoon algemeen platquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Boerderie? Sinds wanneer spreek jij Venloos Liebchen?
Boerderie is ook wel redelijk twents/drenths, al is het dan meer de boerderieje (fonetisch getyptquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Boerderie? Sinds wanneer spreek jij Venloos Liebchen?
Middag GFquote:
Gaat lekker daarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:46 schreef wel.o.k het volgende:
You have now been granted the required access to the IT Security Request db . Please allow a couple of hours for replication.
noest, nou kan ik kan nog weinig
wokquote:
gaat goed zoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:46 schreef wel.o.k het volgende:
You have now been granted the required access to the IT Security Request db . Please allow a couple of hours for replication.
noest, nou kan ik kan nog weinig
Trevquote:
Dat heb jij heel goed begrepen alleen niet voor vandaag maar wel voor morgen en zondagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:04 schreef Olle. het volgende:
en mensen nog p;lannen op deze vrijdag middag?
aantal zware Cros heb ik al begrepen
Ollequote:
vanavond werkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:04 schreef Olle. het volgende:
morgen ook nog werken en zondagmiddag/avond naar een verjaardagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb jij heel goed begrepen alleen niet voor vandaag maar wel voor morgen en zondag
goed bezig dan!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb jij heel goed begrepen alleen niet voor vandaag maar wel voor morgen en zondag
verjaardag is ook nooit verkeerd uiteraard!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen ook nog werken en zondagmiddag/avond naar een verjaardag
jaa de bende wel een beetje netjes achterlaten he!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zekersmaar straks nog eerst even stofzuigen(kerkhof hier opruimen
)
Nope, bij mijn ouders maar die zijn nu op vakantiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:30 schreef Olle. het volgende:
[..]
jaa de bende wel een beetje netjes achterlaten he!
woon je op jezelf?
er gaat niets boven goede jaren 80 muziek overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
straks nog wat spullen halen voor het werk en dan lekker bang hangen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:04 schreef Olle. het volgende:
het is me zus die jarig is en dan zie ik me broer ook weer eens keerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:27 schreef Olle. het volgende:
[..]
verjaardag is ook nooit verkeerd uiteraard!![]()
![]()
als het leuke mensen zijn utieraard
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
Pffft.
Nou, ik zit weer hoor
Maar nu slaapt hij wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Trevland vangt Lovely op voordat ze op de grond ligtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady valt weer binnen in de SC![]()
Pffft.
Nou, ik zit weer hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat wil ik ook wel
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady valt weer binnen in de SCmoet je die gitaar maar opruimen
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
hooooiquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady valt weer binnen in de SC
uuuuhquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
straks nog wat spullen halen voor het werk en dan lekker bang hangen.
misschien een goed boek lezen zoals "Enterprise Security Architecture: A Business-Driven Approach"
of "Configuring Windows Server 2008 Application Platform"
aah nice!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, bij mijn ouders maar die zijn nu op vakantiemaar krijg vanavond bezoek dus dan is het wel zo netjes dat het schoon is.
Kwa muziek heb ik een brede smaak dus dat komt wel goed
nerdy vakidiootquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:40 schreef Olle. het volgende:
[..]
uuuuh
nou mja goed voor in het weekend ook?
lovelyquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady valt weer binnen in de SC
Pffft.
Nou, ik zit weer hoor
hij slaapt nou wel ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
dat is niet lezen maar lerenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
straks nog wat spullen halen voor het werk en dan lekker bang hangen.
misschien een goed boek lezen zoals "Enterprise Security Architecture: A Business-Driven Approach"
of "Configuring Windows Server 2008 Application Platform"
Vanavond voor het slapen gaan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
dat wil ik ook wel
![]()
[..]
moet je die gitaar maar opruimen
ja, maar ik moest hem wel huilend in zijn bedje achterlaten *insert brekend moederhart*quote:
Dankjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:37 schreef Trevland het volgende:
* Trevland vangt Lovely op voordat ze op de grond ligt
Die ligt altijd netjes in de kast want kinderenquote:
Hoi Olliequote:
GFquote:
Nog ruim 1 weekquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:40 schreef Olle. het volgende:
[..]
aah nice!
hoelang zijn ze weg?![]()
bezoek is altijd gezellig !
Geeft ST een knuffelquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik moest hem wel huilend in zijn bedje achterlaten *insert brekend moederhart*
Graag gedaanquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik moest hem wel huilend in zijn bedje achterlaten *insert brekend moederhart*
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ST gaat jou voorlezen uit Enterprise Security Architecture: A Business-Driven Approachquote:
Dankjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt scherven lijmen dan.
[ afbeelding ]
of dat ander boek, zij mag kiezenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ST gaat jou voorlezen uit Enterprise Security Architecture: A Business-Driven Approach
nu maar hopen dat hij de aansluiting niet mistquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
volgende week zaterdag heb ik een mini-meet met fles
giertjequote:
Nee manquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ST gaat jou voorlezen uit Enterprise Security Architecture: A Business-Driven Approach
dat is wel te hopenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu maar hopen dat hij de aansluiting niet mist![]()
waar is ie trouwens
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee man![]()
Lieve woordjes of Gonnie, hij mag kiezen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
of dat ander boek, zij mag kiezen![]()
als ik maar op schoot mag
Dat ik wok voorlees? Ja hoor, maar ik doe het vanavond ookquote:
nee dat ik bij jou op schoot mag zitten en dat jij dan voorleestquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ik wok voorlees? Ja hoor, maar ik doe het vanavond ook
wat is het al kerst?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
nee dat ik bij jou op schoot mag zitten en dat jij dan voorleest
oeh, volgende week weer, maar dan zit ik in limburgquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ik wok voorlees? Ja hoor, maar ik doe het vanavond ook
ho even, dat ik wok ga voorlezen betekent niet dat ik dat zomaar bij iedereen doequote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
nee dat ik bij jou op schoot mag zitten en dat jij dan voorleest
dan moet LL je zeker voorlezenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh, volgende week weer, maar dan zit ik in limburg
bij mij staat die al helemaal opgetuigd en alquote:
Maar ik ben ook niet iedereenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ho even, dat ik wok ga voorlezen betekent niet dat ik dat zomaar bij iedereen doe
ook niet bij mijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ho even, dat ik wok ga voorlezen betekent niet dat ik dat zomaar bij iedereen doe
Nog steeds of alweer?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij staat die al helemaal opgetuigd en al
tuincentrum maak je meer kansquote:
shit bustedquote:
Ja, maar jij gaat me er ook echt aan houden zaterdagquote:
patat met appelmoesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:15 schreef Panda72 het volgende:
geen zin om te koken vanavond wat zal ik eens eten?
slaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:15 schreef Panda72 het volgende:
Dat idee had ik alquote:
Daar zat ik ook al mee, ben hier maar voor aardappels+vlees en boontjes gegaanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:15 schreef Panda72 het volgende:
Die kans zit er wel inquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat me er ook echt aan houden zaterdag
heey gfquote:
En trouwens, ALS ik al blijf slapen, jij gaat altijd veel later dan ikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat idee had ik al![]()
[..]
Daar zat ik ook al mee, ben hier maar voor aardappels+vlees en boontjes gegaan![]()
[..]
Die kans zit er wel in![]()
quote:
He jammer van de alsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En trouwens, ALS ik al blijf slapen, jij gaat altijd veel later dan ik
Ja, het is niet altijd feest hequote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
He jammer van de alsmaar ik ga echt niet altijd veel later
Klopt maar dan welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het is niet altijd feest he
quote:
grote kelderquote:
neequote:
frietquote:
ik weet niet waar LL(LoLa) woont. ik zat te denken aan Ll (Lali)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet LL je zeker voorlezen
in maastrichtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet niet waar LL(LoLa) woont. ik zat te denken aan Ll (Lali)
frites zou ik dan moeten zeggenquote:
* wel.o.k schuift koffie naar LLquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady valt bijna in slaap .....
dipje
moet je effe kouwe douche nemenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
dipje
dat is de verkeerde LLquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k schuift koffie naar LL
woon jij in maastricht?
in de beschaafde wereld noemen ze frites of te wel frietquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k schuift koffie naar LL
woon jij in maastricht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in de beschaafde wereld noemen ze het patat
LL dusquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady volgt het niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holy moly, mijn laatste apk koste 15 euro
wat was er stuk dan? of hebben ze de hele auto vervangen
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is LovelyLady
Ll is Ladylike
ik weet heus wel hoe mijn eigen vrouw heet
Het is friet. Geen discussie over mogelijk.quote:
En ik eet toch lekker PATATquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is friet. Geen discussie over mogelijk.
jij ziet altijd al slechtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie hier op dit moment geen andere dus niet zeuren
en je weet niet waar die woontquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is LovelyLady
Ll is Ladylike
ik weet heus wel hoe mijn eigen vrouw heet
Het was eerst nog meer want airco stuk.... en iets met een of ander filter. Nu zijn het de remmen + kleine beurt en apkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:40 schreef wel.o.k het volgende:
holy moly, mijn laatste apk koste 15 euro
wat was er stuk dan? of hebben ze de hele auto vervangen
preciesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik eet toch lekker PATAT2 deuren verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Ligt er aan waar het sterretje zit, is het voor de bestuurderskant dan moet het wel ergens anders niet, ik weet het, lekker vaagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was eerst nog meer want airco stuk.... en iets met een of ander filter. Nu zijn het de remmen + kleine beurt en apk
en all secur belde net dat ze accepteerde voor autotaalglas
blijkt dat er een sterretje in het raam te zitten en de garage dat niet heeft meedegedeeld
1200 euri voor een filter en remmen en wat oliequote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was eerst nog meer want airco stuk.... en iets met een of ander filter. Nu zijn het de remmen + kleine beurt en apk
blijkt dat er een sterretje in het raam te zitten en de garage dat niet heeft meedegedeeld
klopt heeft iets met het zichtveld te makenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan waar het sterretje zit, is het voor de bestuurderskant dan moet het wel ergens anders niet, ik weet het, lekker vaag
Aircoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
1200 euri voor een filter en remmen en wat olie![]()
wat voor een merk rij dan![]()
ferrari ofzo
Dat is zo, maar alsnog ik vind het niet echt veilig als er een barst van onder tot boven aan de rechterkant zitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt heeft iets met het zichtveld te maken
die zat daar toch niet bijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Airco. Duur grapje altijd. Mede daarom heb ik nog gewoon barko.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb er toch ook geen verstand van, remschijven/blokken leidingen die opgeschuurd moesten wordenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
1200 euri voor een filter en remmen en wat olie![]()
wat voor een merk rij dan![]()
ferrari ofzo
daar ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zo, maar alsnog ik vind het niet echt veilig als er een barst van onder tot boven aan de rechterkant zit
teringquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb er toch ook geen verstand van, remschijven/blokken leidingen die opgeschuurd moesten worden
sowieso kleine beurt +apk is al 250 euro
het is een opel zafira
Wat is het soms toch weer heerlijk geregeldquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik het met je eens![]()
maar als die barst niet in het zichtveld zit is de auto gewoon goedgekeurd
het is een sterretjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik het met je eens![]()
maar als die barst niet in het zichtveld zit is de auto gewoon goedgekeurd
WAKKERWORDEN WAKKERWORDEN WAK-WAK-WAKKERWORDENquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
dipje
Het is PATAT.quote:
Vechten?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:59 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
WAKKERWORDEN WAKKERWORDEN WAK-WAK-WAKKERWORDEN
Je moet nog ...
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:59 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
WAKKERWORDEN WAKKERWORDEN WAK-WAK-WAKKERWORDEN
Je moet nog ...
En dan?quote:
Heee, die heb ik als wekker ingesteld staanquote:
doe je voorzichtig? en wel thuisquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:05 schreef Giertje het volgende:
goed ik ga maar eens op huis aan terug naar apeldoorn
Goede reis en spreek je laterquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:05 schreef Giertje het volgende:
laters giertjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:05 schreef Giertje het volgende:
ST waar ben je nou kom op dan beuken wij Gold in elkaarquote:
dat is dom he, je zwakke plek gewoon blootgevenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi![]()
gisteren toch weer teveel gedaan met me rug
* goldfinger1963 geeft 2 tikken en panda is ook weer in dromenlandquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ST waar ben je nou kom op dan beuken wij Gold in elkaar
*het is patat*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi![]()
gisteren toch weer teveel gedaan met me rug
dat is een listquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is dom he, je zwakke plek gewoon blootgeven
waar wilde jij ook weer op vakantie gaanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
in de bewoonde wereld is het patat, onder de grote riolen is het friet
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 geeft 2 tikken en panda is ook weer in dromenland
Weet dat de rug van de zijn zwakke plek is en valt van achteren aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
australie, maar dat vond wokkin niet goedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar wilde jij ook weer op vakantie gaan
Kijk dat zijn de berichten, spreek je laterquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
vandaag maar eens vroeg stofwolkje maken![]()
spullen halen en naar huis
wolk zequote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
Limburg lijkt me ook niet zo'n goed idee meerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
australie, maar dat vond wokkin niet goed
goede terug reis!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Weet dat de rug van de zijn zwakke plek is en valt van achteren aan
GF zijn list heeft gewerkt en geeft panda een achterwaartse trapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
GF zijn list heeft gewerkt en geeft panda een achterwaartse trap
Panda houd zich staande want beschermpakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
sorryquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
sorry![]()
ik viel bijna in slaap door de trage kicks van panda
Vergeet Fha niet die ook gaatquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Kopje koffie dan maar?![]()
Zijn er nog mensen die wat leuks gaan doen van het weekend? (behalve marijke en trev die gaan naar de zwarte cross )
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Kopje koffie dan maar?![]()
Zijn er nog mensen die wat leuks gaan doen van het weekend? (behalve marijke en trev die gaan naar de zwarte cross )
die trage kicks zijn een afleidingsmanoeuvrequote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sorry![]()
ik viel bijna in slaap door de trage kicks van panda
Ik denk dat het moe zijn aan het weer ligtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik sliep niet!
Omg, wat ben ik moe vandaag...
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik sliep niet!
ik ben dus niet de enigequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat maar even naar een koude supermarkt, nog meer koffie halen...
en toen ging de wekkerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
die trage kicks zijn een afleidingsmanoeuvre
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
in de bewoonde wereld is het patat, onder de grote riolen is het friet
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik sliep niet!
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #77quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:39 schreef RickoKun het volgende:
Hey luitjes? Waar kan ik dat topic vinden dat FOK!kers een UI voor je maken / bewerken ?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #77
zulk een verfijnde smaak heeft wok nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG annuleert WOK's vakantie.
Overigens, als je toch gaat he, probeer eens een friet zoervleis. Hebben ze bij elke lokale snackbar.
ik ook nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik sliep niet!
Ik ook nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik sliep niet!
niemand slaapt hierquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:39 schreef RickoKun het volgende:
Hey luitjes? Waar kan ik dat topic vinden dat FOK!kers een UI voor je maken / bewerken ?
quote:
Heerlijk zo'n collectief niet-dutjequote:
je doet je naam eer aanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:49 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hihihi, hoi liebchenquote:
Ik ben benieuwdquote:
preciesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n collectief niet-dutje
gewoon heel veel koffie drinkenquote:
Jij hebt wel veel vertrouwen in mequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
* Marijkezwolle zit klaar met het scorebord
Koffiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
[..]
gewoon heel veel koffie drinken
Of nietquote:
quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady moedigt aan... daar ben ik wel goed in
en bedanktquote:
Het komt vast goed mop, het was immers ook maar een grapjequote:
Daar ga ik wel vanuitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het komt vast goed mop, het was immers ook maar een grapje![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:56 schreef MPG het volgende:
Trev.
- Welke rijke kloon dook jaren geleden al op in KSC?
- Wie leest vanaf het begin al vrijwel alles terug, zodat teruglezen naar hem veroemd is?
- Een KSC'er is een tijdje FA geweest. Wie?
- Er zijn koffiestellen geweest. Welke KSC-ster is inmiddels mijn ex?
- Wie deed vroeger de dagcijfers posten?
- Wat kun je op oog krijgen als je beweert dat het patat is?
- Welk werkwoord is afgeleid van het zwarte goud?
- Wat is een mosterd-maaltijdsituatie?
- In 2007 werd Houniet mod. Op welke datum?
- Welke kloon is familie van een KSC-FP-crewlid?
quote:
dat valt dik meequote:
de mosterd-maaltijd situatie hebben net nog in dit topic gehadquote:
- Miljonairquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:56 schreef MPG het volgende:
Trev.
- Wie leest vanaf het begin al vrijwel alles terug, zodat teruglezen naar hem veroemd is?
Ik weet welgeteld 1 antwoordquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:56 schreef MPG het volgende:
Trev.
eentje heb ik er niet kunen vindenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trev mag wel eerst, die kwam hier eerder
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
- Miljonair
- MPG
- buzzer
- Muck
- OA
- Pomper
- Koffiën
- Situatie, waarin een user ergens te laat op reageert.
- 14-10
- ?
maar 1 die je niet weet netjesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
- Miljonair
- MPG
- buzzer
- Muck
- OA
- Pomper
- Koffiën
- 14-10
- ?
SchoonOAquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
eentje heb ik er niet kunen vindende rest is wel simppel
ik heb er maar 1 hoeven op te zoekenquote:
Hey ik ben ook niet alles wetendquote:
Welke dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er maar 1 hoeven op te zoeken
Valt me nog weer meequote:
kleine aanpassingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
- Miljonair
- MPG
- buzzer
- Muck
- OA
- Pomper
- Koffiën
- Situatie, waarin een user ergens te laat op reageert.. De reactie is al geplaatst door een andere user. Het patent op deze situaties ligt bij MPG
- 14-10
- ?
de datum van hounietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ik ben ook niet alles wetend![]()
[..]
Welke dan?
[..]
Valt me nog weer mee
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ik ben ook niet alles wetend![]()
[..]
Welke dan?
[..]
Valt me nog weer mee
klopt maar dat was de enigste die ik niet uit mijn hoofd wist.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die was ook wel makkelijk te vinden ja
nou de andere nogquote:[..]
Gaat het toch wel goed met het inburgeren hier
JAaaaaaaaaaaaaaa Goooooo Trevviequote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
- Miljonair
- MPG
- buzzer
- Muck
- OA
- Pomper
- Koffiën
- 14-10
- ?
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dan omdat ik in een goeie bui ben
Welke tyfus auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dan omdat ik in een goeie bui ben
Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je
Dat snap ik dat je er niets aan kan doen, wij ook niet, maar daardoor kan mijn humeur nog wel eens omslaan door dat soort dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sodemieter!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onze Zaffie![]()
apk vandaag: Katsjing 1200 euro
Daar kan ik heel goed in komen want het is nog al een bedragquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snap ik dat je er niets aan kan doen, wij ook niet, maar daardoor kan mijn humeur nog wel eens omslaan door dat soort dingen
Ja tisquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:23 schreef Trevland het volgende:
Daar kan ik heel goed in komen want het is nog al een bedrag
Dat had ik ook met mijn APK, maar mijn vakantiegeld was maar 300 euroquote:
Ja auto's is leuk als je er in kan rijden maar als er iets mis is is het vaak ook meteen goed mis en kost het klauwen vol met geldquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat had ik ook met mijn APK, maar mijn vakantiegeld was maar 300 euroMaar de ellende daarna, ben nog 3 keer terug geweest na 2 keer de pechhulp nodig gehad te hebben
Auto's!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat had ik ook met mijn APK, maar mijn vakantiegeld was maar 300 euroMaar de ellende daarna, ben nog 3 keer terug geweest na 2 keer de pechhulp nodig gehad te hebben
Auto's!
Ik weet dus hoe kut het is
![]()
Ja, precies...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja auto's is leuk als je er in kan rijden maar als er iets mis is is het vaak ook meteen goed mis en kost het klauwen vol met geld
Maar die centjes had ik niet en ik wilde heel graag rondjes rijdenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom heb ik er nu in een keer een enorme bak geld tegenaangesmeten, die hopelijk een goed investering blijkt.
Ja dat dachten wij ook van deze autoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:30 schreef MPG het volgende:
Daarom heb ik er nu in een keer een enorme bak geld tegenaangesmeten, die hopelijk een goed investering blijkt.
Ik denk dat je die straks nog wel gaat missenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, precies...
[..]
Maar die centjes had ik niet en ik wilde heel graag rondjes rijdenMaar nu is ie weer helemaal in orde
Alleen nog de radio
Wat ga ik missen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat je die straks nog wel gaat missen
Ik heb een Heineken kratje box ding voor de MP3spelerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
De radio, is nog wel een eindje rijden
Oké, ik lees al dat het wel goed komtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een Heineken kratje box ding voor de MP3spelerDus valt mee, ik heb toch altijd eigen muziekjes aanstaan
neeuh dat niet van nijmegen naar apeldoorn ben je zoquote:
thnxsquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
dat krijg je als je met een kenner gaat uit etenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zaterdag liet je die arme mensen in Utrecht ook al een aparte frituurpan aanzetten omdat je als enige geen patat wilde.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:00 schreef DaMart het volgende:
Zaterdag liet je die arme mensen in Utrecht ook al een aparte frituurpan aanzetten omdat je als enige geen patat wilde.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:02 schreef Trevland het volgende:
He shit ben ik gewoon het belangrijkste topic voor de vrijdag middag vergeten
het vrijdagmiddag lesbian porn topic?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:02 schreef Trevland het volgende:
He shit ben ik gewoon het belangrijkste topic voor de vrijdag middag vergeten
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
het vrijdagmiddag lesbian porn topic?
die heb ik ook gemistquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het Vrijdagmiddag Lesbische tieners topic
daar kom ik nooitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het Vrijdagmiddag Lesbische tieners topic
mja inderdaadquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ben gewoon vergeten te vragen of die weer open kan, volgende week beter
Dat is dan weer wel geilquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:07 schreef Trevland het volgende:
Niet dat daar alleen maar tieners in staan, als het maar lesbische meiden zijn
ik hou niet van lesbische meidenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet dat daar alleen maar tieners in staan, als het maar lesbische meiden zijn
en die moeten niks van een man hebbenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom ook het belangrijkste topic op vrijdagmiddag
komkommerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:18 schreef suikertaartje het volgende:
De eerste die goed raadt wat Thijs bedoelt met kommekem, krijgt een kusje
iets van een kommetje of zo?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:18 schreef suikertaartje het volgende:
een soepkomquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:18 schreef suikertaartje het volgende:
Dan weet ik het nietquote:
leer dat kind is fatsoenlijk nederlandsquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
Dan weet ik het niet
maar ik wil nog steeds een kusje
Sanders eerste tand is er uit.. ze zijn em aan het zoeken in de speeltuinWauw, zijn eerste tandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ja, eruit dus)
Daar krijg jij een kusje voor
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
beter dan dat ze bij jou hebben gedaan bedoel je?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
leer dat kind is fatsoenlijk nederlands
iig beter dan dat hij nou doetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
beter dan dat ze bij jou hebben gedaan bedoel je?![]()
ik zal straks hem wel erin zettenquote:
idem hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |