Vechten?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is friet. Geen discussie over mogelijk.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:59 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
WAKKERWORDEN WAKKERWORDEN WAK-WAK-WAKKERWORDEN
Je moet nog ...
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:59 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
WAKKERWORDEN WAKKERWORDEN WAK-WAK-WAKKERWORDEN
Je moet nog ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan?quote:
Heee, die heb ik als wekker ingesteld staanquote:
doe je voorzichtig? en wel thuisquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:05 schreef Giertje het volgende:
goed ik ga maar eens op huis aan terug naar apeldoorn
Goede reis en spreek je laterquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:05 schreef Giertje het volgende:
laters giertjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:05 schreef Giertje het volgende:
ST waar ben je nou kom op dan beuken wij Gold in elkaarquote:
dat is dom he, je zwakke plek gewoon blootgevenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi![]()
gisteren toch weer teveel gedaan met me rug
* goldfinger1963 geeft 2 tikken en panda is ook weer in dromenlandquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ST waar ben je nou kom op dan beuken wij Gold in elkaar
*het is patat*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi![]()
gisteren toch weer teveel gedaan met me rug
dat is een listquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is dom he, je zwakke plek gewoon blootgeven
waar wilde jij ook weer op vakantie gaanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
in de bewoonde wereld is het patat, onder de grote riolen is het friet
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 geeft 2 tikken en panda is ook weer in dromenland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet dat de rug van de zijn zwakke plek is en valt van achteren aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
australie, maar dat vond wokkin niet goedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar wilde jij ook weer op vakantie gaan
Kijk dat zijn de berichten, spreek je laterquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
vandaag maar eens vroeg stofwolkje maken![]()
spullen halen en naar huis
wolk zequote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
Limburg lijkt me ook niet zo'n goed idee meerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
australie, maar dat vond wokkin niet goed
goede terug reis!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Weet dat de rug van de zijn zwakke plek is en valt van achteren aan
GF zijn list heeft gewerkt en geeft panda een achterwaartse trapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
GF zijn list heeft gewerkt en geeft panda een achterwaartse trap
Panda houd zich staande want beschermpakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
sorryquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
sorry![]()
ik viel bijna in slaap door de trage kicks van panda
Vergeet Fha niet die ook gaatquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Kopje koffie dan maar?![]()
Zijn er nog mensen die wat leuks gaan doen van het weekend? (behalve marijke en trev die gaan naar de zwarte cross )
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Kopje koffie dan maar?![]()
Zijn er nog mensen die wat leuks gaan doen van het weekend? (behalve marijke en trev die gaan naar de zwarte cross )
die trage kicks zijn een afleidingsmanoeuvrequote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sorry![]()
ik viel bijna in slaap door de trage kicks van panda
Ik denk dat het moe zijn aan het weer ligtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik sliep niet!
Omg, wat ben ik moe vandaag...
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik sliep niet!
ik ben dus niet de enigequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat maar even naar een koude supermarkt, nog meer koffie halen...
en toen ging de wekkerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
die trage kicks zijn een afleidingsmanoeuvre
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
in de bewoonde wereld is het patat, onder de grote riolen is het friet
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik sliep niet!
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #77quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:39 schreef RickoKun het volgende:
Hey luitjes? Waar kan ik dat topic vinden dat FOK!kers een UI voor je maken / bewerken ?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #77
zulk een verfijnde smaak heeft wok nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG annuleert WOK's vakantie.
Overigens, als je toch gaat he, probeer eens een friet zoervleis. Hebben ze bij elke lokale snackbar.
ik ook nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik sliep niet!
Ik ook nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ik sliep niet!
niemand slaapt hierquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:39 schreef RickoKun het volgende:
Hey luitjes? Waar kan ik dat topic vinden dat FOK!kers een UI voor je maken / bewerken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |