En trouwens, ALS ik al blijf slapen, jij gaat altijd veel later dan ikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat idee had ik al![]()
[..]
Daar zat ik ook al mee, ben hier maar voor aardappels+vlees en boontjes gegaan![]()
[..]
Die kans zit er wel in![]()
quote:
He jammer van de alsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En trouwens, ALS ik al blijf slapen, jij gaat altijd veel later dan ik
Ja, het is niet altijd feest hequote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
He jammer van de alsmaar ik ga echt niet altijd veel later
Klopt maar dan welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het is niet altijd feest he
quote:
grote kelderquote:
neequote:
frietquote:
ik weet niet waar LL(LoLa) woont. ik zat te denken aan Ll (Lali)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet LL je zeker voorlezen
in maastrichtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet niet waar LL(LoLa) woont. ik zat te denken aan Ll (Lali)
frites zou ik dan moeten zeggenquote:
* wel.o.k schuift koffie naar LLquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady valt bijna in slaap .....
dipje
moet je effe kouwe douche nemenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
dipje
dat is de verkeerde LLquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k schuift koffie naar LL
woon jij in maastricht?
in de beschaafde wereld noemen ze frites of te wel frietquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k schuift koffie naar LL
woon jij in maastricht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in de beschaafde wereld noemen ze het patat
LL dusquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady volgt het niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holy moly, mijn laatste apk koste 15 euro
wat was er stuk dan? of hebben ze de hele auto vervangen
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is LovelyLady
Ll is Ladylike
ik weet heus wel hoe mijn eigen vrouw heet
Het is friet. Geen discussie over mogelijk.quote:
En ik eet toch lekker PATATquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is friet. Geen discussie over mogelijk.
jij ziet altijd al slechtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie hier op dit moment geen andere dus niet zeuren
en je weet niet waar die woontquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is LovelyLady
Ll is Ladylike
ik weet heus wel hoe mijn eigen vrouw heet
Het was eerst nog meer want airco stuk.... en iets met een of ander filter. Nu zijn het de remmen + kleine beurt en apkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:40 schreef wel.o.k het volgende:
holy moly, mijn laatste apk koste 15 euro
wat was er stuk dan? of hebben ze de hele auto vervangen
preciesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is friet. Geen discussie over mogelijk.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik eet toch lekker PATAT2 deuren verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ligt er aan waar het sterretje zit, is het voor de bestuurderskant dan moet het wel ergens anders niet, ik weet het, lekker vaagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was eerst nog meer want airco stuk.... en iets met een of ander filter. Nu zijn het de remmen + kleine beurt en apk
en all secur belde net dat ze accepteerde voor autotaalglas
blijkt dat er een sterretje in het raam te zitten en de garage dat niet heeft meedegedeeld
1200 euri voor een filter en remmen en wat oliequote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was eerst nog meer want airco stuk.... en iets met een of ander filter. Nu zijn het de remmen + kleine beurt en apk
blijkt dat er een sterretje in het raam te zitten en de garage dat niet heeft meedegedeeld
klopt heeft iets met het zichtveld te makenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan waar het sterretje zit, is het voor de bestuurderskant dan moet het wel ergens anders niet, ik weet het, lekker vaag
Aircoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
1200 euri voor een filter en remmen en wat olie![]()
wat voor een merk rij dan![]()
ferrari ofzo
Dat is zo, maar alsnog ik vind het niet echt veilig als er een barst van onder tot boven aan de rechterkant zitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt heeft iets met het zichtveld te maken
die zat daar toch niet bijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Airco. Duur grapje altijd. Mede daarom heb ik nog gewoon barko.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb er toch ook geen verstand van, remschijven/blokken leidingen die opgeschuurd moesten wordenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
1200 euri voor een filter en remmen en wat olie![]()
wat voor een merk rij dan![]()
ferrari ofzo
daar ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zo, maar alsnog ik vind het niet echt veilig als er een barst van onder tot boven aan de rechterkant zit
teringquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb er toch ook geen verstand van, remschijven/blokken leidingen die opgeschuurd moesten worden
sowieso kleine beurt +apk is al 250 euro
het is een opel zafira
Wat is het soms toch weer heerlijk geregeldquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik het met je eens![]()
maar als die barst niet in het zichtveld zit is de auto gewoon goedgekeurd
het is een sterretjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik het met je eens![]()
maar als die barst niet in het zichtveld zit is de auto gewoon goedgekeurd
WAKKERWORDEN WAKKERWORDEN WAK-WAK-WAKKERWORDENquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
dipje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |