En trouwens, ALS ik al blijf slapen, jij gaat altijd veel later dan ikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat idee had ik al![]()
[..]
Daar zat ik ook al mee, ben hier maar voor aardappels+vlees en boontjes gegaan![]()
[..]
Die kans zit er wel in![]()
quote:
He jammer van de alsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En trouwens, ALS ik al blijf slapen, jij gaat altijd veel later dan ik
Ja, het is niet altijd feest hequote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
He jammer van de alsmaar ik ga echt niet altijd veel later
Klopt maar dan welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het is niet altijd feest he
quote:
grote kelderquote:
neequote:
frietquote:
ik weet niet waar LL(LoLa) woont. ik zat te denken aan Ll (Lali)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet LL je zeker voorlezen
in maastrichtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet niet waar LL(LoLa) woont. ik zat te denken aan Ll (Lali)
frites zou ik dan moeten zeggenquote:
* wel.o.k schuift koffie naar LLquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady valt bijna in slaap .....
dipje
moet je effe kouwe douche nemenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady valt bijna in slaap .....
dipje
dat is de verkeerde LLquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k schuift koffie naar LL
woon jij in maastricht?
in de beschaafde wereld noemen ze frites of te wel frietquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k schuift koffie naar LL
woon jij in maastricht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in de beschaafde wereld noemen ze het patat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |