giertjequote:
Nee manquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ST gaat jou voorlezen uit Enterprise Security Architecture: A Business-Driven Approach
dat is wel te hopenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu maar hopen dat hij de aansluiting niet mist![]()
waar is ie trouwens
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee man![]()
Lieve woordjes of Gonnie, hij mag kiezen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
of dat ander boek, zij mag kiezen![]()
als ik maar op schoot mag
Dat ik wok voorlees? Ja hoor, maar ik doe het vanavond ookquote:
nee dat ik bij jou op schoot mag zitten en dat jij dan voorleestquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ik wok voorlees? Ja hoor, maar ik doe het vanavond ook
wat is het al kerst?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
nee dat ik bij jou op schoot mag zitten en dat jij dan voorleest
oeh, volgende week weer, maar dan zit ik in limburgquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ik wok voorlees? Ja hoor, maar ik doe het vanavond ook
ho even, dat ik wok ga voorlezen betekent niet dat ik dat zomaar bij iedereen doequote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
nee dat ik bij jou op schoot mag zitten en dat jij dan voorleest
dan moet LL je zeker voorlezenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh, volgende week weer, maar dan zit ik in limburg
bij mij staat die al helemaal opgetuigd en alquote:
Maar ik ben ook niet iedereenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ho even, dat ik wok ga voorlezen betekent niet dat ik dat zomaar bij iedereen doe
ook niet bij mijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ho even, dat ik wok ga voorlezen betekent niet dat ik dat zomaar bij iedereen doe
Nog steeds of alweer?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij staat die al helemaal opgetuigd en al
tuincentrum maak je meer kansquote:
shit bustedquote:
Ja, maar jij gaat me er ook echt aan houden zaterdagquote:
patat met appelmoesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:15 schreef Panda72 het volgende:
geen zin om te koken vanavond wat zal ik eens eten?
slaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:15 schreef Panda72 het volgende:
Dat idee had ik alquote:
Daar zat ik ook al mee, ben hier maar voor aardappels+vlees en boontjes gegaanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:15 schreef Panda72 het volgende:
Die kans zit er wel inquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat me er ook echt aan houden zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |