Oh, dat is natuurlijk ook een optiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:08 schreef DaMart het volgende:
Nah, ik heb de airco maar even* aangezet.
*even als in: tot een uur of 4 vanmiddag.
Oh is ook niet zo gel met die weersveranderingenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:08 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, ik was om half 7 al wakker, dus ik dacht ach, laat ik de laptop maar eens aanslingeren![]()
iets met een kind en heel, heel veel snot
Grmbl... 1 graad op werk. Kkkkoud.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:05 schreef DaMart het volgende:
Grmbl... 29 graden op werk.
quote:
Nee, precies. Ik kwam zijn kamer binnen vanochtend, en het eerste wat hij zei was: 'mama, kijk eens, snot!'quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
Oh is ook niet zo gel met die weersveranderingen
hier ook een doos tissues erbij gepakt
Deal.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ruilen? Ga jij hier op de tweede verdieping rondjes draaien met je vorkheftruck, en ga ik in jouw vriezer achter de pc zitten.
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, precies. Ik kwam zijn kamer binnen vanochtend, en het eerste wat hij zei was: 'mama, kijk eens, snot!'
Koelcel. Groenteverwerkingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
1 graad???? waar werk jij op de noordpool
Mag ik dan die andere net iets warmere ruimte die jullie hadden?quote:
Als jullie de temperatuur nou eens lief delen, hebben jullie het allebei lekker frisquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, precies. Ik kwam zijn kamer binnen vanochtend, en het eerste wat hij zei was: 'mama, kijk eens, snot!'
quote:
Wat schattigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt een leuk jochiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Morge Marijkequote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!
[..]
Mag ik dan die andere net iets warmere ruimte die jullie hadden?Ga ik daar vannacht een nachtje slapen, lekker bijtanken
![]()
Und morgen liebchen!
Ja, heel liefquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:14 schreef Panda72 het volgende:
awh lief![]()
Oke het snot is wat minder leuk maar kind is lief
Natuurlijk. Jij altijd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!
[..]
Mag ik dan die andere net iets warmere ruimte die jullie hadden?Ga ik daar vannacht een nachtje slapen, lekker bijtanken
![]()
Und morgen liebchen!
Goedemorgen liefjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!
[..]
![]()
Und morgen liebchen!
Maar hij zegt wel Thijsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
Wat schattig
Mijne praat nietzegt nog geen zinnetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das niet bijzonderquote:
Morgen Trev!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt een leuk jochie![]()
[..]
Morge Marijke![]()
![]()
![]()
Is 18 graden ook koel genoeg?
quote:
Morgen snoetjequote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh Marijke...Morgen LLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, ga zo eerst maar eens ontbijten en sporten maar ik heb geen zin want net wakker![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:20 schreef Trevland het volgende:
Ik krijg echt steeds meer het idee dat voor elke vlieg die je dood mept er 15 naar de begrafenis komen
Ik neem hem ook niet mee naar het terrein hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen Trev!Ja, lijkt me fijn
Heb jij trouwens evt een laptop oid te leen? Ik neem em namelijk liever niet mee ivm de cross
[..]
![]()
Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?
[..]
Morgen snoetje
[..]
Morgen LL
Ik ook, ga zo eerst maar eens ontbijten en sporten maar ik heb geen zin want net wakker![]()
Ik heb ook al nergens zin in, ontbijt is al op hier maar ik ben nog moequote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen LL
Ik krijg echt steeds meer het idee dat voor elke vlieg die je dood mept er 15 naar de begrafenis komen
en het ligt er ook aan dat m'n ouders de vliegenlamp hebben mee gejatquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, jij hebt waarschijnlijk veel vliegen daar op het platte land
Ja, maar toch is het voor mij wel bijzonderquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
Das niet bijzonder
Oppaskindje heet Ties dus Ties en IJs maakt Thijs
Snap je em nog?
Hahahaha, doet me denken aan Bert Visscher over muggenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:20 schreef Trevland het volgende:
En Koen is ook wel bijzonder... hij ziet er nu zo leuk uitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:22 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, maar toch is het voor mij wel bijzonder![]()
![]()
Koen
Bertje Vissch Ik ga weer heen volgend jaar in maartquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahaha, doet me denken aan Bert Visscher over muggen
Oh dat stukje is geweldigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahaha, doet me denken aan Bert Visscher over muggen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem hem ook niet mee naar het terrein hoormaar je mag de mijne wel gebruiken
Me three, maar dan zonder ontbijt...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook al nergens zin in, ontbijt is al op hier maar ik ben nog moe
[..]
![]()
Ik had stiekem wel gehoopt dat jij mij 's nachts naar huis kon brengenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Want als ik 's nachts naar huis moet dan wil ik em niet in de kofferbak oid laten liggen
Maar fijn, dankjewel!
[..]
Me three, maar dan zonder ontbijt...
Dus daar wordt het nu tijd voor en dan richting sportschool![]()
Tot later!
Foto?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En Koen is ook wel bijzonder... hij ziet er nu zo leuk uitmet zijn bumba tshirt
[..]
Bertje Vissch Ik ga weer heen volgend jaar in maart
Succes met sporten en tot later!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Me three, maar dan zonder ontbijt...
Dus daar wordt het nu tijd voor en dan richting sportschool![]()
Tot later!
Goedemorgen, Giertjequote:
Leuk!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga richting stad![]()
fijne dag en tot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |