Nie zo janken hoor... je hoeft toch verder niks?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:46 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
![]()
Heb ik weermaakt niet uit hoe laat ik ga slapen ben gewoon weer om goed half 9 wakker
Ach ja, je raakt er aan gewentquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg irritant
Maar met die hitte afgelopen dagen werd ik ook steeds voor de wekker al wakker
Goedemorgen luitjes
Nu niet maar op de dagen dat ik dan wel op die tijd er uit moet en niet mijn wekker zet slaap ik langerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nie zo janken hoor... je hoeft toch verder niks?
Euh wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:48 schreef Olle. het volgende:
moguh mensen!
naatje is dat trev![]()
hoooi c0nd0r!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:46 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
![]()
Heb ik weermaakt niet uit hoe laat ik ga slapen ben gewoon weer om goed half 9 wakker
Olliequote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:48 schreef Olle. het volgende:
moguh mensen!
naatje is dat trev![]()
hoooi c0nd0r!
quote:
werk, uren verantwoordingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ga je op vakantie? of is het werkgerelateerd?
klinkt alsof je kinderen hebtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:46 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
![]()
quote:
ollequote:
Schots accentquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:25 schreef Panda72 het volgende:
wat werk ik toch bij een geweldig bedrijf. Ik kan mijn uren die ik gewerkt heb niet inboeken omdat ik niet kan inloggen in het systeem(mijn wachtwoord is geblokkeerd). en de helpdesk die di t kan verhelpen zit in het buitenland. De mensen van de helpdesk spreken heel slecht engels. Zij begrijpen mijn vraag niet ik kan niet verstaan wat zij zeggen wat het zijn schotten en praten met een vreselijk schots accent. Achterlijke zooi.
Dat heb ik nu hier voor me staanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:50 schreef Olle. het volgende:
[..]
je eigen post
ik ben even wat te eten regelen
Jij hebt er dus ook al last vanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoe laat ik ook naar bed ga ik ben altijd op hetzelfde tijdstip wakker ook in het weekend
Ik ben net wakker hoor en heb vakantie dus dan duurt het iets langerquote:
Morge Wokquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werk, uren verantwoording![]()
[..]
klinkt alsof je kinderen hebt![]()
ik kan ook niet meer uitslapen, ook al zijn de kinderen logeren![]()
[..]
mogge
[..]
olle
Hoi halloquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:48 schreef Olle. het volgende:
moguh mensen!
naatje is dat trev![]()
hoooi c0nd0r!
Leuk he die moderne systemenquote:
Daar heb ik gelukkig geen last van!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
uitslapen? tisda
Al ga ik om half 5 naar bed word ik nog om 8 uur wakker
Arme jijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
uitslapen? tisda
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
uitslapen? tisda
Heb jij toch weer een geluk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Ik kan het echt nog steeds...
Ja, alleen heb ik niet zo heel vaak de mogelijkheid om uit te slapenquote:
Dat weet ikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik niet zo heel vaak de mogelijkheid om uit te slapen![]()
Goedemorgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |