Boerderie? Sinds wanneer spreek jij Venloos Liebchenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Uitgesport
Maar strakjes naar de boerderie en dan m'n Lada ophalen voor de Zwarte CrossDus druk druk druk, fijne middag allemaal!
Nou, huphup, werken voor 3 danquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:57 schreef Darkwolf het volgende:
Work, work, work.
(Je hebt sier paarden en je hebt...)
Ik vind het meer gewoon algemeen platquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Boerderie? Sinds wanneer spreek jij Venloos Liebchen?
Boerderie is ook wel redelijk twents/drenths, al is het dan meer de boerderieje (fonetisch getyptquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Boerderie? Sinds wanneer spreek jij Venloos Liebchen?
Middag GFquote:
Gaat lekker daarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:46 schreef wel.o.k het volgende:
You have now been granted the required access to the IT Security Request db . Please allow a couple of hours for replication.
noest, nou kan ik kan nog weinig
wokquote:
gaat goed zoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:46 schreef wel.o.k het volgende:
You have now been granted the required access to the IT Security Request db . Please allow a couple of hours for replication.
noest, nou kan ik kan nog weinig
Trevquote:
Dat heb jij heel goed begrepen alleen niet voor vandaag maar wel voor morgen en zondagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:04 schreef Olle. het volgende:
en mensen nog p;lannen op deze vrijdag middag?
aantal zware Cros heb ik al begrepen
Ollequote:
vanavond werkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:04 schreef Olle. het volgende:
en mensen nog p;lannen op deze vrijdag middag?
aantal zware Cros heb ik al begrepen
morgen ook nog werken en zondagmiddag/avond naar een verjaardagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb jij heel goed begrepen alleen niet voor vandaag maar wel voor morgen en zondag
goed bezig dan!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb jij heel goed begrepen alleen niet voor vandaag maar wel voor morgen en zondag
verjaardag is ook nooit verkeerd uiteraard!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen ook nog werken en zondagmiddag/avond naar een verjaardag
jaa de bende wel een beetje netjes achterlaten he!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zekersmaar straks nog eerst even stofzuigen(kerkhof hier opruimen
)
Nope, bij mijn ouders maar die zijn nu op vakantiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:30 schreef Olle. het volgende:
[..]
jaa de bende wel een beetje netjes achterlaten he!
woon je op jezelf?
er gaat niets boven goede jaren 80 muziek overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |