die heb ik ook gemistquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het Vrijdagmiddag Lesbische tieners topic
daar kom ik nooitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het Vrijdagmiddag Lesbische tieners topic
mja inderdaadquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ben gewoon vergeten te vragen of die weer open kan, volgende week beter
Dat is dan weer wel geilquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:07 schreef Trevland het volgende:
Niet dat daar alleen maar tieners in staan, als het maar lesbische meiden zijn
ik hou niet van lesbische meidenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet dat daar alleen maar tieners in staan, als het maar lesbische meiden zijn
en die moeten niks van een man hebbenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom ook het belangrijkste topic op vrijdagmiddag
komkommerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:18 schreef suikertaartje het volgende:
De eerste die goed raadt wat Thijs bedoelt met kommekem, krijgt een kusje
iets van een kommetje of zo?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:18 schreef suikertaartje het volgende:
een soepkomquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:18 schreef suikertaartje het volgende:
Dan weet ik het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leer dat kind is fatsoenlijk nederlandsquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
Dan weet ik het niet
maar ik wil nog steeds een kusje
Sanders eerste tand is er uit.. ze zijn em aan het zoeken in de speeltuinWauw, zijn eerste tandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ja, eruit dus)
Daar krijg jij een kusje voor
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
beter dan dat ze bij jou hebben gedaan bedoel je?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
leer dat kind is fatsoenlijk nederlands
iig beter dan dat hij nou doetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
beter dan dat ze bij jou hebben gedaan bedoel je?![]()
ik zal straks hem wel erin zettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |