Neuh, heb gewoon geen zin in vandaagquote:
wat gebeurt er vandaag dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:38 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Neuh, heb gewoon geen zin in vandaag
Niks, dat is het probleemquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat gebeurt er vandaag dan?
En je moeder mag natuurlijk niet meehelpen vanwege de vele plastic rotzooi die er ligtquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:40 schreef tubacloud het volgende:
Ik kan natuurlijk dingen gaan doen, maar ik moet ook nog mijn kamer opruimen, en that's a hell of a job
Mijn moeder woont hier niet, en mijn vader is aan het werkquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En je moeder mag natuurlijk niet meehelpen vanwege de vele plastic rotzooi die er ligt
Gewoon laten liggen, die troepquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:43 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Mijn moeder woont hier niet, en mijn vader is aan het werk
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:42 schreef naatje_1 het volgende:
Moeders zijn namelijk erg handig als het gaat om kamer opruimen
Nietquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
NietHeb ik nu eigenlijk vakantie
![]()
School begint in september weer
Meheh, dan mag ik hier niet meer wonenquote:
Alle troep die in mijn kamer ligt die gebruik ik toch niet meerquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind je? Ik kan dan nooit meer iets terug vinden.
Ik gebruik mijn tv ook niet meer.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alle troep die in mijn kamer ligt die gebruik ik toch niet meer
Studie Grafische vormgevingquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:45 schreef Myraela het volgende:
Ik moet nog even een studie vinden. Iets met multimedia design. Iemand een idee?
Ja, er was zo'n studie aan de hogeschool in R'dam...quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:45 schreef Myraela het volgende:
Ik moet nog even een studie vinden. Iets met multimedia design. Iemand een idee?
Moet je die opruimen danquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:46 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn tv ook niet meer.
CMD in Rotterdam?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:45 schreef Myraela het volgende:
Heb ik ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind je? Ik kan dan nooit meer iets terug vinden.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, er was zo'n studie aan de hogeschool in R'dam...
quote:
Boeit me niet zoveelquote:
Ja, zo kan je ook het jaar doorkomen jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Boeit me niet zoveel
Heb 't gehele vorige jaar "vakantie" gehad door gewoon nooit ergens bij aanwezig te zijn
quote:Het Commissariaat voor de Media legt de NPO en SBS allebei een boete op voor het overschrijden van de maximaal toegestane hoeveelheid reclame per uur. Een steekproef in 2009 heeft uitgewezen dat beide organisaties meerdere malen het maximum van twaalf minuten per uur met twee tot soms wel vijf of zes minuten hebben overschreden.
Het CvdM legt zowel de Nederlandse Publieke Omroep als SBS Broadcasting B.V. hiervoor een boete op van ¤ 117.500,-. Commissaris Madeleine de Cock Buning: "We zijn ons ervan bewust dat het voor omroepen in de praktijk soms lastig is zich aan de reclamemaxima te houden wanneer live programma's uitlopen, zodat ook de reclameminuten doorschuiven. Zo kan er in het daaropvolgende uur een overvloed aan reclameminuten ontstaan. Het is goed om te merken dat de betreffende omroepen voorzieningen treffen om in de toekomst te kunnen voldoen aan de Europese reclamemaxima."
Binnenkort zal de reclamezendtijd opnieuw worden gecontroleerd. De NPO en SBS kunnen nog in bezwaar gaan tegen de besluiten van het Commissariaat.
De publieke omroep geeft in een reactie aan het te betreuren dat door onvoorziene uitloop van live-programmering teveel reclame per uur is uitgezonden, zoals door het Commissariaat in zes gevallen is geconstateerd. Doordat een reclameblok naar een volgend klokuur verschoof, had dit tegelijkertijd een vermindering van de reclame in het voorgaande uur tot gevolg. Hierdoor bleef de totale reclamezendtijd per saldo wel gelijk. De maximale zendtijd per dag is hierdoor nooit overschreden. Het jaarmaximum bleef met 7,5 procent onder de maximaal toegestane 10 procent. Inmiddels worden reclameblokken met een ruimere marge ingepland om overschrijdingen per uur te kunnen voorkomen.
Whehe, net goedquote:
quote:
Zoiets dacht ik al iddquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al idd. Maar laatst was dat toch niet niet zeker?
Hmmm, Fotografische vormgeving?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb ik me ingeschreven op het grafisch lyceum, maar moet iets hebben voor als ik niet toegelaten word.
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
, da's kut. En nu, ga je weer in september beginnen? Of ben je iets anders van plan
?
Zoquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mag die opleiding niet meer doen daar. Dus ik moet iets anders vinden. Waarschijnlijk een MBO omdat ik HBO door persoonlijke omstandigheden op dit moment niet aan kan.
Kan je niet ergens een beter begeleidend programma vinden voor jouw omstandigheden, met dezelfde studie?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mag die opleiding niet meer doen daar. Dus ik moet iets anders vinden. Waarschijnlijk een MBO omdat ik HBO door persoonlijke omstandigheden op dit moment niet aan kan.
Alsof sbs die ton een fuck interesseerd .. Hogere boetes of andere sancties heb je meer aan.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je niet ergens een beter begeleidend programma vinden voor jouw omstandigheden, met dezelfde studie?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
Je kan ook in Groningen de studie CMD volgen
Je kan je omhoog werken bij een bedrijf?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik toegelaten word op het grafisch lyceum zou ik daar 2 opleidingen kunnen combineren en zo toch eigenlijk hetzelfde leren. Nadeel is, het blijft eruit zien als een MBO en niet als een HBO, wat voor sommige banen gewoon negatief is. Maar na 3 jaar nog een versnelde HBO van 3 jaar is wel erg lang.
Agh ja, dan maar hopen dat je bij grafisch lyceum wordt aangenomenquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het kan ook in denhaag.Maar daar schiet ik nu niets mee op.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan je omhoog werken bij een bedrijf?
Op een gegeven moment, als je genoeg motivatie hebt, lukt het wel om op het goede niveau te komen, lijkt mequote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment, als je genoeg motivatie hebt, lukt het wel om op het goede niveau te komen, lijkt me
Dat zekerquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is gewoon balen als het niet gaat zoals je verwacht.
Aankomende vrijdag issie bij Ekstra weekendquote:
Want? Je wordt nu 18, dan zes jaar is 24. Zo gek oud is dat niet hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik toegelaten word op het grafisch lyceum zou ik daar 2 opleidingen kunnen combineren en zo toch eigenlijk hetzelfde leren. Nadeel is, het blijft eruit zien als een MBO en niet als een HBO, wat voor sommige banen gewoon negatief is. Maar na 3 jaar nog een versnelde HBO van 3 jaar is wel erg lang.
En dit klopt natuurlijk als een busquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Want? Je wordt nu 18, dan zes jaar is 24. Zo gek oud is dat niet hoor.
Gelukkig nietquote:
Nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat een lekkere zomerdag is het vandaag.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:59 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Kak
Dan maar douchen, kamer opruimen en boeken inplakken. Moet ook een keer gebeuren![]()
Nee inpakken, maar mijn knopjes doen gek; ik kan er niet op klikkenquote:
oow ;pquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:01 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nee inpakken, maar mijn knopjes doen gek; ik kan er niet op klikken
Kon het dus niet aanpassen
Boefje.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:00 schreef dirkjo het volgende:
Mijn quickquote werkt niet, ow en m'n smileys ook niet
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gebruik PI's of smileys, dan merken we dat ten minste ook
Ik moet die krengen morgen inleveren, moet ik ze in zo'n plastic zak met heel veel tape (quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oow ;p
alsnog
boeken inpakken?
oh je stuurt ze op?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:02 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik moet die krengen morgen inleveren, moet ik ze in zo'n plastic zak met heel veel tape () doen
Agh, het is toch kutweer met rukwinden, dus dan kan je daar beter gebruik van makenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Met dit weer is het helemaal niet tof, krijg je het veel te warm van
vreemdquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:04 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nee
Ze moeten morgen op school in van die karren worden gegooid
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, het is toch kutweer met rukwinden, dus dan kan je daar beter gebruik van maken
Nee, ik heb al twee maanden vakantie, dus de chicks uit mijn klas zie ik niet meer.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoi stoep, heb jij recentelijk nog wat klaargespeeld met die chicks in je klas
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, het is toch kutweer met rukwinden, dus dan kan je daar beter gebruik van maken
Praten? Op fok?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:06 schreef Stoeprand het volgende:
Naatje, je bent de enige die ik hier ken, praat tegen me
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:06 schreef Stoeprand het volgende:
Naatje, je bent de enige die ik hier ken, praat tegen me
chicks uit het zwembad dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, ik heb al twee maanden vakantie, dus de chicks uit mijn klas zie ik niet meer.
Ja. Ik heb vrienden nodig om te overleven in de PUB's.quote:
Kies mij, kies mij !quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja. Ik heb vrienden nodig om te overleven in de PUB's.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou het doen, ze is jonger dan jou, maar retegeil
ja dikke ghetto's mangquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja. Ik heb vrienden nodig om te overleven in de PUB's.
Wat heb ik daar nou weer aan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De stratuh van de tienah -en pubahtawks yowquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja dikke ghetto's mang
thug life
Neequote:Op donderdag 15 juli 2010 14:09 schreef naatje_1 het volgende:
Doe mij een toppertje, en een breezer ananas en doe er ook maar een dubbele whiskey bij
Want vanavond gaan alle remmen los en we dansen en springen en zijn zo blij
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
IK ZIE TWEE MENSEN OP HET STRANDquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:09 schreef naatje_1 het volgende:
Doe mij een toppertje, en een breezer ananas en doe er ook maar een dubbele whiskey bij
Want vanavond gaan alle remmen los en we dansen en springen en zijn zo blij
Jij doet me denken aan een Pichu.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij doet me denken aan een Pichu.
[ afbeelding ]
Een Pikachu met een babyface.
pika pikaquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij doet me denken aan een Pichu.
[ afbeelding ]
Een Pikachu met een babyface.
CHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Mijn Windows Media Player afspeellijst dan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:12 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Arrow Classic Rock, op dit moment allemaal helden muziek
Krijgen we ook niet, dan gaat de SC doodquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
We jagen de oude kliek weg met ons geneuzel, we willen toch geen ban krijgen?
quote:
Dan zit ik hier goedquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn Winamp Playlist met 6729 liedjes danquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mijn Windows Media Player afspeellijst dan.
Welke radiozender?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:14 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mijn Winamp Playlist met 6729 liedjes dan![]()
En toch luister ik liever de radio, want er staat teveel shit muziek in
Je kan ook alleen de liedjes aanzetten die jij leuk vindtquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:14 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mijn Winamp Playlist met 6729 liedjes dan![]()
En toch luister ik liever de radio, want er staat teveel shit muziek in
Ik moet gewoon beter lezenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:16 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Op dit moment Arrow Classic Rock. Zoals ik net al vertelde
Maar dan moet ik tussen al die liedjes gaan zoeken en moet ik constant naar het volgende nummer skippenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je kan ook alleen de liedjes aanzetten die jij leuk vindt
Ohquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:17 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Maar dan moet ik tussen al die liedjes gaan zoeken en moet ik constant naar het volgende nummer skippen![]()
De helft van al die liedjes heb ik nog nooit geluisterd
Ik luister nu weer m'n playlist; Steelers Wheel - Stuck in the middle with youquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh
Ik luister één voor één albums
Dat kan ook
GIMP? Dat is tminste gratisquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:18 schreef tubacloud het volgende:
Welk videobewerkingsprogramma is beter dan Pinnacle studio? en nee, niet adobe premiere pro, want dat kan mijn pc niet aan
Ons huisje? Wat is dat nou weerquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet eigenlijk naar ons huisje, maar ik heb geen zin om dat end te fietsen
Maar is het beter? Ik zat te denken aan die Sony Vegas nogwat...quote:
Ik luister Naar Huis, van Acda & de Munnikquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:19 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik luister nu weer m'n playlist; Steelers Wheel - Stuck in the middle with you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Je bent aangenomen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
IK ZEI NIKS OVER GIMP EN DROMENVANGERTJE HEEFT HELEMAAL GELIJK
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik luister Naar Huis, van Acda & de MunnikBorn to be wild van Steppenwolf ondertussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauwquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We hebben een huisje gekocht, althans huis + tuin, zie de update maar in mijn fobo![]()
Nog steeds Pijl Klassieke Rots?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:23 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Born to be wild van Steppenwolf ondertussen![]()
[..]
Wauw
maar ik ben nu dommer dan een ezel, want een ezel stoot zich niet 2maal aan de zelfde steenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maakt niet uit.. kan gebeuren
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar ik ben nu dommer dan een ezel, want een ezel stoot zich niet 2maal aan de zelfde steen
EN JIJ WEL!!! HAAHAHAHHAHA GENIAALquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar ik ben nu dommer dan een ezel, want een ezel stoot zich niet 2maal aan de zelfde steen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ik dacht niet aan vertalenquote:
Some people call me the space cowboy,yeahquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
What if I say I'm not like the others
What if I say I'm not just another one of your plays
You're the pretender
What if I say that I'll never surrender
![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:25 schreef dirkjo het volgende:
[..]
EN JIJ WEL!!! HAAHAHAHHAHA GENIAALAHAHHAHHAHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Goed bezig hermanquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:26 schreef dirkjo het volgende:
Nu ben ik trouwens nog steeds niet onder de douche geweest, en m'n kamer is nog steeds niet opgeruimd
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:27 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Some people call me the space cowboy,yeah
Some call me the gangster of love
Some people call me Maurice
Cause I speak of the pompitus of love.
People talk about me, baby
Say I'm doin' you wrong, doin' you wrong
Well, don't you worry baby
Don't worry Cause I'm right here, right here, right here,
right here at home
![]()
![]()
inddquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:28 schreef Stoeprand het volgende:
Hier is het niet meer warm. Ik kan weer een lange broek dragen.
Hier is het precies de goede temperatuur met m'n raam open.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
indd
ik heb het zelfs koud nu
Ik dacht vanochtend ook dat dat kon. Nu zit ik hier dus in die tering warmte met een lange broek aanquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:28 schreef Stoeprand het volgende:
Hier is het niet meer warm. Ik kan weer een lange broek dragen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hier is het precies de goede temperatuur met m'n raam open.
Doe een korte broek aan danquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend ook dat dat kon. Nu zit ik hier dus in die tering warmte met een lange broek aan![]()
Doe je broek uit en doe een korte aan danquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend ook dat dat kon. Nu zit ik hier dus in die tering warmte met een lange broek aan![]()
OH FILM HET EN MAAK FOTO'S TERWIJL JIJ EEN ANDER SHIRT AAN DOET LAAT ONS JOUW LICHAAM ZIENquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet nog een ander shirt aan en mijn schoenen aandoen
en ik moet nog steeds douchenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet nog een ander shirt aan en mijn schoenen aandoen
Dat komt door mij, dat komt gewoon door mijquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke dit moet ik even melden
ik heb de afgelopen dagen helemaal stuk gelegen van het lachen om jullie hier.
( algemeen )
Onmogelijk. Aan de andere kant..vrouwen schijnen geen humor te hebben.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat komt door mij, dat komt gewoon door mij
En zet het op hyves terwijl je je buikspieren aanspant, dan ben je DE mooiboyquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
OH FILM HET EN MAAK FOTO'S TERWIJL JIJ EEN ANDER SHIRT AAN DOET LAAT ONS JOUW LICHAAM ZIEN
?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
hebben jullie ook van die momenten, dan zeg je iets, en dan wens je dat je het toch maar niet hebt gezegt?
ik heb er nu zo 1.
Ja, dat heb ik wel eens ja. Maar niet nu. Toch begrijp ik je situatie.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
hebben jullie ook van die momenten, dan zeg je iets, en dan wens je dat je het toch maar niet hebt gezegt?
ik heb er nu zo 1.
Over het algemeen is de humor van vrouwen ook gewoon laag, heel laagquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Onmogelijk. Aan de andere kant..vrouwen schijnen geen humor te hebben.
gezegdquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb er nu zo 1.
Eerst nog bruiningscrème.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:32 schreef dirkjo het volgende:
[..]
En zet het op hyves terwijl je je buikspieren aanspant, dan ben je DE mooiboy![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:31 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Doe je broek uit en doe een korte aan dan
Gaat lastig als je op je werk zitquote:
Alsof jij zo'n Nederlandse-taal-held-dinges-vent bent.quote:
TRACY CHAPMANquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:35 schreef dirkjo het volgende:
You got a fast car
And I got a plan to get us out of here
I been working at the convenience store
Managed to save just a little bit of money
We won't have to drive too far
Just 'cross the border and into the city
You and I can both get jobs
And finally see what it means to be living
*pakt ene aansteker en gaat van links naar rechts*
Vanochtend was het koudquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:34 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Haha, dan ben je ook niet echt slim bezig geweest
Ah. Het sarcasme spat er vanaf. Ik vond het wel een goede grap. Keihard lolleren moest ik.quote:
Pics for proofquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ah. Het sarcasme spat er vanaf. Ik vond het wel een goede grap. Keihard lolleren moest ik.
Nu niet meer. Ik dacht verdomme dat we vrienden waren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wilje daar een serieus antwoord op hebben?
Heb je geen binnenzwembad dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:39 schreef dirkjo het volgende:
Ik heb trouwens m'n zwembroek aan, verwacht alleen niet dat ik vandaag nog het zwembad in zal gaan
gewoon gaan, boeiend dat je bevriestquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:39 schreef dirkjo het volgende:
Ik heb trouwens m'n zwembroek aan, verwacht alleen niet dat ik vandaag nog het zwembad in zal gaan
\quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nu niet meer. Ik dacht verdomme dat we vrienden waren.
Jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:40 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Jij hebt foto's van mensen met een briefje met je naam erop
Omdat je halfnaakte foto's van jezelf post.quote:
Ik ging er de eerste dag in dat er weer water in zat; dat was toen zo koud dat ik pijn aan m'n leuter kreeg. Die hele nacht pijn gehadquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:40 schreef tubacloud het volgende:
[..]
gewoon gaan, boeiend dat je bevriest
Wat heb je nu gedaan, nu krijgt stoep een klein stijfje in zijn broekquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je halfnaakte foto's van jezelf post.
Alles behalve dusquote:
quote:
Dat wil ik ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
JaMet als smoes dat ik anders niet geloof dat het echt vrouwen zijn
Werkt altijd
ach man, zeur niet zo, het water in de atlantische oceaan was begin juni ook maar 17 graden, en daar heb ik uren in gebodyboardquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:41 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik ging er de eerste dag in dat er weer water in zat; dat was toen zo koud dat ik pijn aan m'n leuter kreeg. Die hele nacht pijn gehad
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat heb je nu gedaan, nu krijgt stoep een klein stijfje in zijn broek
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:41 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik ging er de eerste dag in dat er weer water in zat; dat was toen zo koud dat ik pijn aan m'n leuter kreeg. Die hele nacht pijn gehad
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat heb je nu gedaan, nu krijgt stoep een klein stijfje in zijn broek
quote:
Ik ga zo douchen, dan ben ik helemaal naaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:43 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik ga zo douchen, dan ben ik helemaal naaktSpannend he
Kijk naatje, daar krijg ik nou wel een stijfje vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Oefquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Kijk naatje, daar krijg ik nou wel een stijfje van
pssst; hij is gay misschienquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
erop geilen als ik halfnaakt ben, maar bij dromenvangertje doet het je niets?
hebje haar ook weerquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je halfnaakte foto's van jezelf post.
Vast wel, maar ik durf niet te kijken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
erop geilen als ik halfnaakt ben, maar bij dromenvangertje doet het je niets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |