Onmogelijk. Aan de andere kant..vrouwen schijnen geen humor te hebben.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat komt door mij, dat komt gewoon door mij
En zet het op hyves terwijl je je buikspieren aanspant, dan ben je DE mooiboyquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
OH FILM HET EN MAAK FOTO'S TERWIJL JIJ EEN ANDER SHIRT AAN DOET LAAT ONS JOUW LICHAAM ZIEN
?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
hebben jullie ook van die momenten, dan zeg je iets, en dan wens je dat je het toch maar niet hebt gezegt?
ik heb er nu zo 1.
Ja, dat heb ik wel eens ja. Maar niet nu. Toch begrijp ik je situatie.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
hebben jullie ook van die momenten, dan zeg je iets, en dan wens je dat je het toch maar niet hebt gezegt?
ik heb er nu zo 1.
Over het algemeen is de humor van vrouwen ook gewoon laag, heel laagquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Onmogelijk. Aan de andere kant..vrouwen schijnen geen humor te hebben.
gezegdquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb er nu zo 1.
Eerst nog bruiningscrème.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:32 schreef dirkjo het volgende:
[..]
En zet het op hyves terwijl je je buikspieren aanspant, dan ben je DE mooiboy![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:31 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Doe je broek uit en doe een korte aan dan
Gaat lastig als je op je werk zitquote:
Alsof jij zo'n Nederlandse-taal-held-dinges-vent bent.quote:
TRACY CHAPMANquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:35 schreef dirkjo het volgende:
You got a fast car
And I got a plan to get us out of here
I been working at the convenience store
Managed to save just a little bit of money
We won't have to drive too far
Just 'cross the border and into the city
You and I can both get jobs
And finally see what it means to be living
*pakt ene aansteker en gaat van links naar rechts*
Vanochtend was het koudquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:34 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Haha, dan ben je ook niet echt slim bezig geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |