CHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Mijn Windows Media Player afspeellijst dan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:12 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Arrow Classic Rock, op dit moment allemaal helden muziek
Krijgen we ook niet, dan gaat de SC doodquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
We jagen de oude kliek weg met ons geneuzel, we willen toch geen ban krijgen?
quote:
Dan zit ik hier goedquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou het doen, ze is jonger dan jou, maar retegeil
Mijn Winamp Playlist met 6729 liedjes danquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mijn Windows Media Player afspeellijst dan.
Welke radiozender?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:14 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mijn Winamp Playlist met 6729 liedjes dan![]()
En toch luister ik liever de radio, want er staat teveel shit muziek in
Je kan ook alleen de liedjes aanzetten die jij leuk vindtquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:14 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mijn Winamp Playlist met 6729 liedjes dan![]()
En toch luister ik liever de radio, want er staat teveel shit muziek in
Ik moet gewoon beter lezenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:16 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Op dit moment Arrow Classic Rock. Zoals ik net al vertelde
Maar dan moet ik tussen al die liedjes gaan zoeken en moet ik constant naar het volgende nummer skippenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je kan ook alleen de liedjes aanzetten die jij leuk vindt
Ohquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:17 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Maar dan moet ik tussen al die liedjes gaan zoeken en moet ik constant naar het volgende nummer skippen![]()
De helft van al die liedjes heb ik nog nooit geluisterd
Ik luister nu weer m'n playlist; Steelers Wheel - Stuck in the middle with youquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh
Ik luister één voor één albums
Dat kan ook
GIMP? Dat is tminste gratisquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:18 schreef tubacloud het volgende:
Welk videobewerkingsprogramma is beter dan Pinnacle studio? en nee, niet adobe premiere pro, want dat kan mijn pc niet aan
Ons huisje? Wat is dat nou weerquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet eigenlijk naar ons huisje, maar ik heb geen zin om dat end te fietsen
Maar is het beter? Ik zat te denken aan die Sony Vegas nogwat...quote:
Ik luister Naar Huis, van Acda & de Munnikquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:19 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik luister nu weer m'n playlist; Steelers Wheel - Stuck in the middle with you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Je bent aangenomen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
IK ZEI NIKS OVER GIMP EN DROMENVANGERTJE HEEFT HELEMAAL GELIJK
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik luister Naar Huis, van Acda & de MunnikBorn to be wild van Steppenwolf ondertussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauwquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We hebben een huisje gekocht, althans huis + tuin, zie de update maar in mijn fobo![]()
Nog steeds Pijl Klassieke Rots?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:23 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Born to be wild van Steppenwolf ondertussen![]()
[..]
Wauw
maar ik ben nu dommer dan een ezel, want een ezel stoot zich niet 2maal aan de zelfde steenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maakt niet uit.. kan gebeuren
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar ik ben nu dommer dan een ezel, want een ezel stoot zich niet 2maal aan de zelfde steen
EN JIJ WEL!!! HAAHAHAHHAHA GENIAALquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar ik ben nu dommer dan een ezel, want een ezel stoot zich niet 2maal aan de zelfde steen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ik dacht niet aan vertalenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |