CHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Mijn Windows Media Player afspeellijst dan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:12 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Arrow Classic Rock, op dit moment allemaal helden muziek
Krijgen we ook niet, dan gaat de SC doodquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
We jagen de oude kliek weg met ons geneuzel, we willen toch geen ban krijgen?
quote:
Dan zit ik hier goedquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou het doen, ze is jonger dan jou, maar retegeil
Mijn Winamp Playlist met 6729 liedjes danquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mijn Windows Media Player afspeellijst dan.
Welke radiozender?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:14 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mijn Winamp Playlist met 6729 liedjes dan![]()
En toch luister ik liever de radio, want er staat teveel shit muziek in
Je kan ook alleen de liedjes aanzetten die jij leuk vindtquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:14 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mijn Winamp Playlist met 6729 liedjes dan![]()
En toch luister ik liever de radio, want er staat teveel shit muziek in
Ik moet gewoon beter lezenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:16 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Op dit moment Arrow Classic Rock. Zoals ik net al vertelde
Maar dan moet ik tussen al die liedjes gaan zoeken en moet ik constant naar het volgende nummer skippenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je kan ook alleen de liedjes aanzetten die jij leuk vindt
Ohquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:17 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Maar dan moet ik tussen al die liedjes gaan zoeken en moet ik constant naar het volgende nummer skippen![]()
De helft van al die liedjes heb ik nog nooit geluisterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |