Wat heb je nu gedaan, nu krijgt stoep een klein stijfje in zijn broekquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je halfnaakte foto's van jezelf post.
Alles behalve dusquote:
quote:
Dat wil ik ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
JaMet als smoes dat ik anders niet geloof dat het echt vrouwen zijn
Werkt altijd
ach man, zeur niet zo, het water in de atlantische oceaan was begin juni ook maar 17 graden, en daar heb ik uren in gebodyboardquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:41 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik ging er de eerste dag in dat er weer water in zat; dat was toen zo koud dat ik pijn aan m'n leuter kreeg. Die hele nacht pijn gehad
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat heb je nu gedaan, nu krijgt stoep een klein stijfje in zijn broek
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:41 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik ging er de eerste dag in dat er weer water in zat; dat was toen zo koud dat ik pijn aan m'n leuter kreeg. Die hele nacht pijn gehad
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat heb je nu gedaan, nu krijgt stoep een klein stijfje in zijn broek
quote:
Ik ga zo douchen, dan ben ik helemaal naaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:43 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik ga zo douchen, dan ben ik helemaal naaktSpannend he
Kijk naatje, daar krijg ik nou wel een stijfje vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Oefquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Kijk naatje, daar krijg ik nou wel een stijfje van
pssst; hij is gay misschienquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
erop geilen als ik halfnaakt ben, maar bij dromenvangertje doet het je niets?
hebje haar ook weerquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je halfnaakte foto's van jezelf post.
Vast wel, maar ik durf niet te kijken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
erop geilen als ik halfnaakt ben, maar bij dromenvangertje doet het je niets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |