Dat is ook de reden dat je je ogen dicht doet uit automatisme tijdens t zoenen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, want ik krijg altijd fucking last van m'n ogen,. door het licht
Bij het beginquote:
Ik dacht ooit gelezen te hebben dat dat automatisch gebeurde omdat je je opwindquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat je je ogen dicht doet uit automatisme tijdens t zoenen.
hahaquote:
Door te zoenen komen er hormonen vrij waardoor je pupillen wijd open gaan staanquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:23 schreef mstr het volgende:
[..]
- Spreek met iemand af waarmee je al bijna een keer gezoend hebtquote:
Dat zeg ik dus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:24 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik dacht ooit gelezen te hebben dat dat automatisch gebeurde omdat je je opwind
als je je ogen dichtdoen concentreer je je meer op het zoenen,quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:24 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Apart.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:24 schreef dirkjo het volgende:
[..]
XTC MOTHAFOCKAH!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:24 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Door te zoenen komen er hormonen vrij waardoor je pupillen wijd open gaan staan
Bullshit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je je ogen dichtdoen concentreer je je meer op het zoenen,
als je om je heenkijkt denk je teveel na en word je onzeker..
dacht ik xd
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:25 schreef mstr het volgende:
[..]
- Spreek met iemand af waarmee je al bijna een keer gezoend hebt
- Spreek met iemand af waarvan je weet dat ze je leuk vindt
- Spreek met iemand af waarmee je al een keer gezoend hebt en het nog steeds goed zitten tussen jullie
Het is heerlijk rustig op de wegquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:27 schreef Sjoegerd het volgende:
.. Zo 2 keer naar Utrecht heen en weer geweest vandaag. Daarstraks in een goed uur
Bij google maps staat voor een enkele reis 44 minuten
nu je het zegt, ben al een paar weken niet uit geweest...quote:
Echt geweldig jaquote:
Ik ben ook al weken, zo niet maanden uitgeweest.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:28 schreef tubacloud het volgende:
[..]
nu je het zegt, ben al een paar weken niet uit geweest...![]()
En mijn geld is bijna op, dus dat wordt wachten op mijn loon
Ik ben de laatste tijd wel wat rustiger gaan rijden moet ik zeggen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Echt geweldig ja.. Bijna constant 130+
Ga naar Amsterdamquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben ook al weken, zo niet maanden uitgeweest.
Ik wil zaterdag gaan, maar er nergens wat te doen.
Ik snap het niet, zo moeilijk is het namelijk niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat er zulke mensen bestaan. Hoe kan dat toch?
Ik rijd ook rustig maar wel snel. Zoals de snelweg daarstraks was is 130/140 echt geen probleem voor een auto als de Astra.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd wel wat rustiger gaan rijden moet ik zeggen.
Naar de plaatselijke kroeg, en daarna zoenenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga met iemand die <18 is, dat is meer het probleem.
Dat bedoel ik. Heeft het ook niet te maken met je 'smaak?'quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:30 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik snap het niet, zo moeilijk is het namelijk niet.
Moeilijk niet, maar je kan wel zoenen op een manier die iemand anders niet fijn vindt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:30 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik snap het niet, zo moeilijk is het namelijk niet.
No shitquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is een vriend van me.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:31 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Naar de plaatselijke kroeg, en daarna zoenen![]()
en neuken.
whehe, dit klinkt leukquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Heeft het ook niet te maken met je 'smaak?'
ohwquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Denk niet dat m'n vriendin dat op prijs stelt.
KIES MIJ!!! KIES MIJ!!!quote:
Zo mag je het wel noemen denk ik, maar sowieso praat het makkelijker door gewoon vriendin te zeggen.quote:
Wel leukquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo mag je het wel noemen denk ik, maar sowieso praat het makkelijker door gewoon vriendin te zeggen.
Weet je al waarheen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja
Hopelijk een midweekje op vakantie in augustus
Ja gewoon een lekker stukje kaas, beetje curry en smullenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon een plakje kaas met curry dr tussen?
Weet ik meteen weer waar ik voor gewerkt heb En m'n auto moet een beurt.quote:
Ik dacht met brood ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:39 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja gewoon een lekker stukje kaas, beetje curry en smullen
je moet een plakje kaas met pindakaas proberenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:39 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja gewoon een lekker stukje kaas, beetje curry en smullen
Heb ik ook een keer gehad, tijdens keiharde regen en onweer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:42 schreef -SG- het volgende:
Echt, vaag net toen ik naar werk fietste, begon het net te onweren.
Wat zeker is:
Flits (in de verte)
Knal
wijsvinger tintelt.
Wat ik dacht te zien (niet zeker dus):
Aftakking van flits naar mijn linker wijsvinger.
Echt heel vaag, verder niks gemerkt verder.
Ja, kan ook. Net opquote:
Pindakaasquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je moet een plakje kaas met pindakaas proberen
ik kan niet stoppen alsk daar aan begin
hahaha je lijkt precies op mijquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:43 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Net op
Maar dat was meer omdat ik van m'n moeder niet de kaas los mocht pakken (zo'n blok met van die goddelijke maaslander kaas). Dus toen pakte ik een boterham en deed ik daar heel veel kaas op zodat ik alsnog losse kaas had
Naja gewoon doorfietsen, gelukkig op tijd binnen voor de hevige regen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad, tijdens keiharde regen en onweer.
Ik dacht dat ik doodbleef op de fiets
Ja, ik ben ook doorgefietst toen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Naja gewoon doorfietsen, gelukkig op tijd binnen voor de hevige regen.
Ik(/we) ben gewoon slimquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahaha je lijkt precies op mij
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.laptopshop.nl/(...)k-8540w-wd927ea.html
Omnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
1549,-quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik niet. Ik kawm niet meer vooruit dus ging ik maar lopen. En ik zag niets want ik had mijn zonnebril op tegen de regen in mijn ogen. En de boomblaadjes waaiden heel heel hard tegen me aan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Naja gewoon doorfietsen, gelukkig op tijd binnen voor de hevige regen.
Laptop inleveren?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
over 10 min weer laptop inleveren
daar wordt Rob niet vrolijk van
Mexicaantje, plannen voor aankomend weekend?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kawm niet meer vooruit dus ging ik maar lopen. En ik zag niets want ik had mijn zonnebril op tegen de regen in mijn ogen. En de boomblaadjes waaiden heel heel hard tegen me aan.
Heb ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kawm niet meer vooruit dus ging ik maar lopen. En ik zag niets want ik had mijn zonnebril op tegen de regen in mijn ogen. En de boomblaadjes waaiden heel heel hard tegen me aan.
Ehhhh ja, Extrema.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Mexicaantje, plannen voor aankomend weekend?
jaquote:
Daar betaal je 1600 voorquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan via me pa's werk goedkoperquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar betaal je 1600 voor
-edit- Laat maar, niet goed geleuzen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja
opa en oma willen niet datk na 11uur nog achter de laptop zit, en ze denken dat alsk m opmn kamer houd dat ik er stiekem achter ga, dus ik moet hem om 11uur inleveren
Haha, daar ben ik nu op aan het laptoppen. hahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wij kunnen hem voor 1057 krijgenquote:
Ik over twee maanden. Istie fijn ja?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Haha, daar ben ik nu op aan het laptoppen. haha
Alsje Neurquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en Barbiepopje, bedankt voor de Faithlesslink!
Sinds wanneer heb jij een bedrijf en waarinquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik via m'n eigen bedrijf ook, door de BTW terug te vragen.
Ja maar hun kopen er ook zo veel tegelijk dat het een heel stuk goedkoper wordtquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik via m'n eigen bedrijf ook, door de BTW terug te vragen.
Jahaa.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik over twee maanden. Istie fijn ja?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een bedrijf en waarinRelatieadviezen?
Opa en oma?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja
opa en oma willen niet datk na 11uur nog achter de laptop zit, en ze denken dat alsk m opmn kamer houd dat ik er stiekem achter ga, dus ik moet hem om 11uur inleveren
Hehehehehehe. Ga je nog naar Melt! dan?quote:
Geen Apple.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:56 schreef Bravebart het volgende:
Oh dat ding heeft m'n broertje ookRetesnel
Ik ga wel naar Berlijn vrijdag, zie wel of ik een dagje Melt! eraan plakquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehehehehehe. Ga je nog naar Melt! dan?Ik zit hier godgans te balen dat ik niet kan
![]()
Oh inderdaadquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:56 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja maar hun kopen er ook zo veel tegelijk dat het een heel stuk goedkoper wordtalhoewel ik moet zeggen dat de i5 processor tegenvalt als ik een i7 boven heb staan
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waheyyy. Maar niet naar Melt want tentamens? Sorry geen zin om terug te lezen jwt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:56 schreef Bravebart het volgende:
Oh dat ding heeft m'n broertje ookRetesnel
Tofquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ga wel naar Berlijn vrijdag, zie wel of ik een dagje Melt! eraan plak
Moet maar laptops via de TU kopen hoor ik alweer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh inderdaadBij ons zit er tenminste een i7 in
Zeker waar, zit nu in een 4 sterren hotel in Berlijn midden in het centrum.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TofVolgend jaar gaan we wel weer hoor
Het is godnondeju een tof festival jonge
Zegt me niets.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]!
[..]
Waheyyy. Maar niet naar Melt want tentamens? Sorry geen zin om terug te lezen jwt.
ja ik heb i7 en 12gb werkgeheugen ( waarom weet ik niet ) en 2 crosslinked 2mb videokaartenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
iknowquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:57 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Opa en oma?
11 uur!''
Haha sorry, krijg ineens zoiets van; wtf...![]()
Ik kan ze voor je regelenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet maar laptops via de TU kopen hoor ik alweer.
Ah, met als ik in Barcelona, was ook heel vervelendquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker waar, zit nu in een 4 sterren hotel in Berlijn midden in het centrum.
Ook vervelend.
Ja I know maar ik weet niet wanneer Melt is. Maar vet kutttt! Wat sturude je dan op Werchter over Melt?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaTentamens tot en met 23 juli die ik echt-echt moet halen
Waarom woon je daar dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iknow
woon bij mn opa en oma. FAIL
en die weten niet hoe ze een puber hedendaags op moeten voeden etc
Hoelang nog, verwacht niet dat er dit jaar nog eentje komt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kan ze voor je regelen
[..]
Ah, met als ik in Barcelona, was ook heel vervelendVooral dat zwembad op het dak, bahbahbah.
Wat is er fail aan dat je bij je opa en oma woont als ik vragen mag? Plus: beter streng opgevoed dan zoals jij denkt dat je opgevoed hoort te worden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iknow
woon bij mn opa en oma. FAIL
en die weten niet hoe ze een puber hedendaags op moeten voeden etc
Melt! begint morgenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja I know maar ik weet niet wanneer Melt is. Maar vet kutttt! Wat sturude je dan op Werchter over Melt?Want ik dacht dat het toen was en i ksnapte het al niet.
Oh ik studeer nog minimaal 2 jaar, dus nog minimaal zo langquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoelang nog, verwacht niet dat er dit jaar nog eentje komt.
Iets met een lens en kopen spoedig.
Neuh vrijdag toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Melt! begint morgenGeen idee meer, ik zoek het wel ff terug
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ik studeer nog minimaal 2 jaar, dus nog minimaal zo lang
Maar Maxicaantje zeg zelf; is het internet na 11 uur gevaarlijker dan voor 11 uur?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat is er fail aan dat je bij je opa en oma woont als ik vragen mag? Plus: beter streng opgevoed dan zoals jij denkt dat je opgevoed hoort te worden.
Nee, maar denk niet dat het daarom gaat hè.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Maar Maxicaantje zeg zelf; is het internet na 11 uur gevaarlijker dan voor 11 uur?
Het gaat wss niet om internet maar om het tijdstip ivm een goede nachtrust ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Maar Maxicaantje zeg zelf; is het internet na 11 uur gevaarlijker dan voor 11 uur?
Ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Het gaat wss niet om internet maar om het tijdstip ivm een goede nachtrust ?
hahaha.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:01 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Waarom woon je daar dan?![]()
Snap ik; zou echt niet bij mijn oma willen wonenGisteren kwam ik trouwens wel een vette oma tegen, die kwam naast ons zitten op een bankje
Wij gingen op donderdag toch al?quote:
Zeker.quote:
Vreselijk leuk? Vreselijk mooi? Vreselijk slecht?quote:
Hmm, gezellig.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahaha.
nou
mama is overleden
en ik kan niet te lang bij mn vader zijn anders wordtie aggressief en gaat hij dat af reageren op mij
dus na lang heen en weer verhuizen woon ik bij mn opa en oma
waar t lang niet elke dag goed gaat want ze schelden me constant uit dat ik niks bereik en dat ik geen vrienden heb, hé daarom zit ik op FOK!
nee maar echt, ze denken dat ik een rotkind ben, maar ze weten niks over me, ik praat ook nooit tegen hun, ik woon en eet hier alleen
Ja tent neerplempen op donderdag, festival begint vrijdag.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wij gingen op donderdag toch al?Of ebgint het vrijdag dan officieeeeel?
ANDERS LIGT IE ER WAKKUR VAN.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Vreselijk leuk? Vreselijk mooi? Vreselijk slecht?
TELL MEEEEE
Ligt eraan of ze ook 11 uur moet pittenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Het gaat wss niet om internet maar om het tijdstip ivm een goede nachtrust ?
Dan begint het dus donderdag al. Voor de eckte eckte bazen dan jwtzelluf!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja tent neerplempen op donderdag, festival begint vrijdag.
Nu wil ze je NUECKEN.quote:
OH OK.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan begint het dus donderdag al. Voor de eckte eckte bazen dan jwtzelluf!
Aha... Oke, anders dan ik verwacht hadquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahaha.
nou
mama is overleden
en ik kan niet te lang bij mn vader zijn anders wordtie aggressief en gaat hij dat af reageren op mij
waar t lang niet elke dag goed gaat want ze schelden me constant uit dat ik niks bereik en dat ik geen vrienden heb, hé daarom zit ik op FOK!
nee maar echt, ze denken dat ik een rotkind ben, maar ze weten niks over me, ik praat ook nooit tegen hun, ik woon en eet hier alleen
Is dat duits?quote:
Pffffquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahaha.
nou
mama is overleden
Jij denkt dat het niet erg is om vlak voordat je gaat slapen nog zit te FOK!ken?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze ook 11 uur moet pitten
quote:
Komt dat even goed uit, ga ik vrijdag in Berlijn tegen iedereen roepen NUECKEN, NUECKEN!quote:
Nee, Frans.quote:
quote:
Een mot valt mee je krijgt pas echt credits als je in het doker een mug in je kamer dood weet te slaanquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:07 schreef dirkjo het volgende:
Ik heb trouwens net een mot uit de lucht dood geslagen tussen m'n handen. Fucking knap van mij![]()
Voordat je gaat slapen mag je, als je het goed doet, geen tv kijken en niet computeren. Je mag hooguit een boekje lezen om je ogen te laten ontspannen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij denkt dat het niet erg is om vlak voordat je gaat slapen nog zit te FOK!ken?
nee, ligt moet om 12uur uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze ook 11 uur moet pitten
*ZIPTquote:
Maar als ze denken dat je een rotkind bent, waarom ga je dan niet júist met ze praten? Om te laten zien dat je het dus niet bent. En dan ga je ook meer mogen. Is mijn ervaring. Of heb je dat al eeuwen geprobeerd?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahaha.
nou
mama is overleden
DOEIquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee, ligt moet om 12uur uit
en ik slaap pas rond 2uur
maar ik ga nu dus
au revoir fokkertjes
Ook gelukt. Dat denk ik tenminste, want nadat ik hem probeerde te meppen hoorde ik hem niet meerquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:08 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Een mot valt mee je krijgt pas echt credits als je in het doker een mug in je kamer dood weet te slaan
Oldschool is de nieuwe newschool Bart!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Drie fossielen voor je post!
ByeByequote:Op woensdag 14 juli 2010 23:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar ik ga nu dus
au revoir fokkertjes
Nee, maar waarschijnlijk daarom dus. Het gaat er niet om wat de meeste mensen doen, het gaat om hun achterliggende gedachte.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:08 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Voordat je gaat slapen mag je, als je het goed doet, geen tv kijken en niet computeren. Je mag hooguit een boekje lezen om je ogen te laten ontspannen.
Maar komop, wie kijkt hier niet voor het slapen gaan TV of zit dan op de PC. Zullen vrij weinig mensen zijn die dat niet doen, denk ik.
Wa?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg, waarom worden er hier van die volzinnen gepost?
Doeiquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar ik ga nu dus
au revoir fokkertjes
Ik lees dan nog altijd hoor. Alleen dan wordt het soms 2 uur omdat het boek te leuk isquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:08 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Voordat je gaat slapen mag je, als je het goed doet, geen tv kijken en niet computeren. Je mag hooguit een boekje lezen om je ogen te laten ontspannen.
Maar komop, wie kijkt hier niet voor het slapen gaan TV of zit dan op de PC. Zullen vrij weinig mensen zijn die dat niet doen, denk ik.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:07 schreef dirkjo het volgende:
Ik heb trouwens net een mot uit de lucht dood geslagen tussen m'n handen. Fucking knap van mij![]()
Idd, het feit dat een miljoen mensen SBS6 als favoriete zender hebben wil niet zeggen dat heel NL zo achterlijk is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, maar waarschijnlijk daarom dus. Het gaat er niet om wat de meeste mensen doen, het gaat om hun achterliggende gedachte.
Fossiel dat ik ben.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oldschool is de nieuwe newschool Bart!
Pi!quote:
JIj wast je handen niet nadat je een beest hebt doodgeslagen waaruit bloed splashte?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dingen doodslaan tussen je handen is vies
dat ding gaat gewoon tussen je vingers dood.
allemaal bloed en pootjes tussen je porieën,
en dan raak je hoogstwaarschijnelijk je mond nog mee aan diezelfde minuut
Wij hebben hier een kraan met zeepquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee het is wel lekker als dat beest ze larven in je priktquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Braaf, af, in je mand.quote:
met hun valt niet te pratenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar als ze denken dat je een rotkind bent, waarom ga je dan niet júist met ze praten? Om te laten zien dat je het dus niet bent. En dan ga je ook meer mogen. Is mijn ervaring. Of heb je dat al eeuwen geprobeerd?
Idd. Tegenwoordig mogen 1995'ers ook al internetten!quote:
Even uit me hoofd (eerlijk) 3,14159265358979 nog watquote:
De Telegraaf is toch de meest gelezen krant?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, het feit dat een miljoen mensen SBS6 als favoriete zender hebben wil niet zeggen dat heel NL zo achterlijk is.
3,14nogwat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
JIj wast je handen niet nadat je een beest hebt doodgeslagen waaruit bloed splashte?
Wauw gastquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:11 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Even uit me hoofd (eerlijk) 3,14159265358979 nog wat
het schijntquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
De Telegraaf is toch de meest gelezen krant?
[..]
3,14nogwat!
Ik dacht dat ik een erge puber was.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
met hun valt niet te praten
ik zeg na 1 seconden al weer een verkeerd ding of laat mn oma vet snel huilen
sorry, waarheid is hard
Ik was mijn handen al tijdens het plassen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
JIj wast je handen niet nadat je een beest hebt doodgeslagen waaruit bloed splashte?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd. Tegenwoordig mogen 1995'ers ook al internetten!
Ik kon het nog langer het is een beetje weg geraaktquote:
JVT!!!! De kutste opener ooit op een festival.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik was mijn handen al tijdens het plassen.
Hij is jarig vandaag!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hahahahha ik hou van je. Ook van Brendon, waar is hij?
Ja, dat zou echt verboden moeten worden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd. Tegenwoordig mogen 1995'ers ook al internetten!
Ik spoel door tijdens het plassen, anders verveel ik mequote:Op woensdag 14 juli 2010 23:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik was mijn handen al tijdens het plassen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
1995
Toen was 2Unlimited helemaal hot.
En sex on the beach
3... wat was het ook alweer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:12 schreef Bravebart het volgende:
Ik vond mezelf al levenloos dat ik tot 3.141592654 kwam
Afgerond 3 voldoet meestalquote:
Tja dat is niet te controleren je moet me er maar op geloven maar het zal mij eigenlijk vrij weinig interesserenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:12 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Doet die niet uit z'n hoofd, geloof er niks van
quote:
Koesie koesiequote:
INTERPUNCTIE.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:13 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Tja dat is niet te controleren je moet me er maar op geloven maar het zal mij eigenlijk vrij weinig interesseren
Ik alweer 10.quote:
Gruwelijk!quote:
quote:
3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510 58209 74944 59230 78164 06286 20899 86280 34825 34211 70679 82148 08651 32823 06647 09384 46095 50582 23172 53594 08128 48111 74502 84102 70193 85211 05559 64462 29489 54930 38196 44288 10975 66593 34461 28475 64823 37867 83165 27120 19091 45648 56692 34603 48610 45432 66482 13393 60726 02491 41273 72458 70066 06315 58817 48815 20920 96282 92540 91715 36436 78925 90360 01133 05305 48820 46652 13841 46951 94151 16094 33057 27036 57595 91953 09218 61173 81932 61179 31051 18548 07446 23799 62749 56735 18857 52724 89122 79381 83011 94912 98336 73362 44065 66430 86021 39494 63952 24737 19070 21798quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:11 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Even uit me hoofd (eerlijk) 3,14159265358979 nog wat
-> OUDquote:
Met jou opleiding wss nietquote:
> FOSSIELquote:
quote:
Ach als je bij een opleiding PI tot 15 decimalen achter de komma moet kennen heb je een foute opleiding gekozen.quote:
Ja maar stel je hebt een keer geen rekenmachine met pi knopquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft niemand je ooit verteld dat er een pi-knop op je rekenmachine zit?
Hij zei 'jou opleiding'.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft niemand je ooit verteld dat er een pi-knop op je rekenmachine zit?
Nuttig. Ik kon in groep 2 op z'n kop lezen, ook heel nuttig...quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:15 schreef killerbee911 het volgende:
3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50 ik kon dit dus
Koop een taartquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:15 schreef killerbee911 het volgende:
3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50 ik kon dit dus
Standaard bètaquote:
Dan gebruik ik 3.14, lang genoegquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:16 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja maar stel je hebt een keer geen rekenmachine met pi knop
Ik zou mijn zus hier nog nie in PUB zien postenquote:
Tegenwoordig sterf je daar aanquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
In groep 1 kon ik mieren eten, voedzaam.
Kut om te weten dat ik leerkracht ben dan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zou mijn zus hier nog nie in PUB zien posten. Zit ze dadelijk met haar kinderen (juffrouw) in PUB
Gezondquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
In groep 1 kon ik mieren eten, voedzaam.
Dat de meeste bèta's het taalgevoel hebben van een platgeslagen vlieg.quote:
Dat kloptquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat de meeste bèta's het taalgevoel hebben van een platgeslagen vlieg.
Ga je niet dood aan, al doen hyperventilerende huismoeders anders denken tegenwoordig.quote:
En krijg je kanker bij baby voeding.quote:
Ik at gewoon gras vroeger, niks mis mee!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga je niet dood aan, al doen hyperventilerende huismoeders anders denken tegenwoordig.
Ik ben geen bèta.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat de meeste bèta's het taalgevoel hebben van een platgeslagen vlieg.
Dat is lekker!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik at gewoon gras vroeger, niks mis mee!
Gratis erbij!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En krijg je kanker bij baby voeding.
Ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lekker herkauwen in die 4 magen van je.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had het toch over die persoon met een pi-emel jongeeequote:
ITS FOR FREEquote:
Dat weet ik.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had het toch over die persoon met een pi-emel jongeee
Ga eens baby voeding eten ofzo.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het symbool π is de kleine letter pi uit het Griekse alfabet (overeenkomend met de Latijnse p). Het teken is hiernaast vergroot afgebeeld.
JA JA JAJAJAJA DAT WISTEN JULLIE NIET HÈ?
* Zucht * profielwerkstukquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:19 schreef dirkjo het volgende:
Er is trouwens wel een mega theorie over Pi
Check die wiki pagina:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pi_(wiskunde)
Idd, kon een hele dag toe met een handje gras. Mmh, er wordt me opeens wat duidelijk over de voedzaamheid van gras...quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lekker herkauwen in die 4 magen van je.
Eerste stuk uit die wiki paginaquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het symbool π is de kleine letter pi uit het Griekse alfabet (overeenkomend met de Latijnse p). Het teken is hiernaast vergroot afgebeeld.
Heb ook Grieks gehadquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Krijg ik geen kanker van die spatie?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga eens baby voeding eten ofzo.
Kut.quote:
Neen, alleen Ebola.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Krijg ik geen kanker van die spatie?
Kloptquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat een profielwerkstuk moet dat zijn geweest
I know.quote:
tiiger.quote:
Heb het nooit afgesloten maar wel gehadquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ook! Ik had een 8.4 voor mijn eindexamen.
Ìk had een 8 voor een pws dat over de organisatie achter een popconcert ging en alles wat ik heb gedaan is een rondleiding gekregen in de Melkweg, op plekken geweest waar niemand mocht komen en twee gratis concerten.quote:
Wow, mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ìk had een 8 voor een pws dat over de organisatie achter een popconcert ging en alles wat ik heb gedaan is een rondleiding gekregen in de Melkweg, op plekken geweest waar niemand mocht komen en twee gratis concerten.
Ja zo kan het ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ìk had een 8 voor een pws dat over de organisatie achter een popconcert ging en alles wat ik heb gedaan is een rondleiding gekregen in de Melkweg, op plekken geweest waar niemand mocht komen en twee gratis concerten.
Knap manquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |