Vertel!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:09 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan mijn eerste keer zoenenDamn wat was dat een ramp
![]()
![]()
Oh, oke. Dat lukt me toch niet als ik weet dat diegene rookt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hoort zo totaal in extase te zijn dat je het niet hoort te proevenZeker de eerste keer niet
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:09 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan mijn eerste keer zoenenDamn wat was dat een ramp
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, oke. Dat lukt me toch niet als ik weet dat diegene rookt.
Naar rook stinkende kleding.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik heb er niet zo'n probleem mee; ik vind stinkende kleren etc. veel ergerlijker
dat van mij was ook een rampquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Vertel!
Ik weet m'n eerste zoen niet meer.
Hoezo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat van mij was ook een ramp
Haha, omdat ik zo geconcentreerd was op of ik het wel goed deed, dat ik er geen kut van bakte en het niet eens lekker was ofzeuquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Vertel!
Ik weet m'n eerste zoen niet meer.
Haha.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:14 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Haha, omdat ik zo geconcentreerd was op of ik het wel goed deed, dat ik er geen kut van bakte en het niet eens lekker was ofzeu
Tijd terug met een meisje was welGing bij der slapen, hele nacht door
Een wat voor een account?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:14 schreef tubacloud het volgende:
Ik ga echt geen 5 euro per maand betalen voor een spotify account, ben bijna gek
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat van mij was ook een ramp
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij deed zn ogen te vroeg dicht en belande op mn wang.
lekker joh
Ik ook, het is alleen al weer te lang geledenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha.
Ik ben vanaf begin af aan wel een fan van zoenen geweest.
Dat is wel heel knap.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij deed zn ogen te vroeg dicht en belande op mn wang.
lekker joh
Heel romantisch op het strand bij zonsondergangquote:
Voor mij ook, 24 uur.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:16 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik ook, het is alleen al weer te lang geleden
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heel romantisch op het strand bij zonsondergang
Dat jaquote:
Spotify, alle muziek streamen. Alleen jammer dat je het niet gratis kan downloaden, en dat je er internetverbinding voor nodig hebt...quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat jaScheelde ook weer pijn aan de ogen omdat ik m'n ogen vergeet dicht te doen
Ik zie het al voor mequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja
daarna zijn we er eens even goed voor gaan zitten en was het wel te genieten xd
Ik heb daar godnondeju altijd last vanquote:
Een ekte baasquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is de afgelopen 2 jaar niet meer voorgekomen dat ik een maand niet gezoend heb.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:18 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Haha, ik was jou in m'n quote vergeten![]()
![]()
Wil je er ook graag over praten?
Hoezo nou weer last, het is toch geen probleem dat je het vergeetquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb daar godnondeju altijd last van
hahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik dacht, je vroeg er om....
Tell me the secretquote:
Ogen open kan wel, mits verleidende blikquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:21 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hoezo nou weer last, het is toch geen probleem dat je het vergeet
Alhoewel ik het er wel altijd grappig uit vind zien, mensen die zoenen met open ogen
Jawel, want ik krijg altijd fucking last van m'n ogen,. door het lichtquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:21 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hoezo nou weer last, het is toch geen probleem dat je het vergeet
Alhoewel ik het er wel altijd grappig uit vind zien, mensen die zoenen met open ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |