quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:55 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Perfecte combo; in het zwembad liggen met een peuk
Ik op Rock Werchter twee weken terug.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:55 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Faithless, die heb ik live gezien in het GelreDome![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:51 schreef remlof het volgende:
Japsnars, schelden op de crew, twee weken weg.
Nee, niet echt. Niet voor mij en niet voor mijn vriendin.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:55 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Perfecte combo; in het zwembad liggen met een peuk
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Niet voor mij en niet voor mijn vriendin.
Gvd ik heb hongerquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef killerbee911 het volgende:
Gvd ik heb een tintelende voetheel vervelend
Maar roken sowiesoquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef dirkjo het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het anders wel lekker hoor![]()
Zolang de as niet in het water komt en je peuk niet nat word
Lekker blijven doen dan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef dirkjo het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het anders wel lekker hoor![]()
Zolang de as niet in het water komt en je peuk niet nat word
Nou je het zegtquote:
Hierquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
TBBIk ga huilen als ik dat ga luisteren haha. Maar Lowlands.
![]()
En Faithless
Waar zie je het?
![]()
Want dat was zooo mooi! Insomnia kwam gister op de radio en toen was ik helemaal in festivaltrance.
Ligt eraan hoeveel die rookt en hoelang het geleden is. Als ik de hele dag niet rook, dan proef je het echt nietquote:
Ik heb vandaag ook veel te veel gegeten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij hebt ook altijd honger xd
Neehoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij hebt ook altijd honger xd
Dat viel me stiekem best meequote:
Roken is gewoon afknapper nummer 1 voor mijquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Ik wel, maar niet iets dat ik vaker zou willen doen.
He wat? Door die tentamens van je?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HierIk baal nog steeds dat ik Melt! moet missen
Maar de meeste mensen die roken slaan geen dag over.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel die rookt en hoelang het geleden is. Als ik de hele dag niet rook, dan proef je het echt niet
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
He wat? Door die tentamens van je?
En logisch.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Roken is gewoon afknapper nummer 1 voor mij
Ik juist niet, heb vandaag heel weinig gegeten..quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook veel te veel gegeten.
Het boeide me echt geen fuck eerlijk gezegdquote:
Dat kan best kloppen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het boeide me echt geen fuck eerlijk gezegdAls je met de smaak in iemands mond zo bezig bent dat je je eraan ergert onder het zoenen, zit er wat anders mis imho
quote:
Hier wel. Als het op is en ik kan niet naar de winkel of ik heb geen geld wacht ik heel lang met m'n noodpeuk. Dus dan kan het best dat ik een aantal dagen (week ofzeu) niet rookquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen die roken slaan geen dag over.
Wat? Met mezelf of met degene die rookt?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het boeide me echt geen fuck eerlijk gezegdAls je met de smaak in iemands mond zo bezig bent dat je je eraan ergert onder het zoenen, zit er wat anders mis imho
Dat dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Met de relatie tussen elkaar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat? Met mezelf of met degene die rookt?
Met jezelfquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat? Met mezelf of met degene die rookt?
Nee, ik ben/was aan het lerenquote:
Je hoort zo totaal in extase te zijn dat je het niet hoort te proevenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat ik dat vies vind?
Rijmt het op jodelahietieëtte?quote:
Nu moet ik denken aan mijn eerste keer zoenenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hoort zo totaal in extase te zijn dat je het niet hoort te proevenZeker de eerste keer niet
Vertel!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:09 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan mijn eerste keer zoenenDamn wat was dat een ramp
![]()
![]()
Oh, oke. Dat lukt me toch niet als ik weet dat diegene rookt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hoort zo totaal in extase te zijn dat je het niet hoort te proevenZeker de eerste keer niet
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:09 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan mijn eerste keer zoenenDamn wat was dat een ramp
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, oke. Dat lukt me toch niet als ik weet dat diegene rookt.
Naar rook stinkende kleding.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik heb er niet zo'n probleem mee; ik vind stinkende kleren etc. veel ergerlijker
dat van mij was ook een rampquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Vertel!
Ik weet m'n eerste zoen niet meer.
Hoezo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat van mij was ook een ramp
Haha, omdat ik zo geconcentreerd was op of ik het wel goed deed, dat ik er geen kut van bakte en het niet eens lekker was ofzeuquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Vertel!
Ik weet m'n eerste zoen niet meer.
Haha.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:14 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Haha, omdat ik zo geconcentreerd was op of ik het wel goed deed, dat ik er geen kut van bakte en het niet eens lekker was ofzeu
Tijd terug met een meisje was welGing bij der slapen, hele nacht door
Een wat voor een account?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:14 schreef tubacloud het volgende:
Ik ga echt geen 5 euro per maand betalen voor een spotify account, ben bijna gek
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat van mij was ook een ramp
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij deed zn ogen te vroeg dicht en belande op mn wang.
lekker joh
Ik ook, het is alleen al weer te lang geledenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha.
Ik ben vanaf begin af aan wel een fan van zoenen geweest.
Dat is wel heel knap.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij deed zn ogen te vroeg dicht en belande op mn wang.
lekker joh
Heel romantisch op het strand bij zonsondergangquote:
Voor mij ook, 24 uur.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:16 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik ook, het is alleen al weer te lang geleden
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heel romantisch op het strand bij zonsondergang
Dat jaquote:
Spotify, alle muziek streamen. Alleen jammer dat je het niet gratis kan downloaden, en dat je er internetverbinding voor nodig hebt...quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat jaScheelde ook weer pijn aan de ogen omdat ik m'n ogen vergeet dicht te doen
Ik zie het al voor mequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja
daarna zijn we er eens even goed voor gaan zitten en was het wel te genieten xd
Ik heb daar godnondeju altijd last vanquote:
Een ekte baasquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is de afgelopen 2 jaar niet meer voorgekomen dat ik een maand niet gezoend heb.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:18 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Haha, ik was jou in m'n quote vergeten![]()
![]()
Wil je er ook graag over praten?
Hoezo nou weer last, het is toch geen probleem dat je het vergeetquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb daar godnondeju altijd last van
hahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik dacht, je vroeg er om....
Tell me the secretquote:
Ogen open kan wel, mits verleidende blikquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:21 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hoezo nou weer last, het is toch geen probleem dat je het vergeet
Alhoewel ik het er wel altijd grappig uit vind zien, mensen die zoenen met open ogen
Jawel, want ik krijg altijd fucking last van m'n ogen,. door het lichtquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:21 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hoezo nou weer last, het is toch geen probleem dat je het vergeet
Alhoewel ik het er wel altijd grappig uit vind zien, mensen die zoenen met open ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |