limewirequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet (meer, want Limewire) waar ik het moet downloaden dus ik heb zo goed als niks. Rippen van youtube kost tegenwoordig veel te veel tijd.
Dat was al lang voor dat ik FOK!ker was.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
limewireJe bent een fokker, gedraag je er dan ook naar
Nieuwsgroepen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:28 schreef dirkjo het volgende:
[..]
http://www.binaries4all.nl/
Veel lees plezier
Als je het dan gratis doet, gebruik dan bittorrentquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat was al lang voor dat ik FOK!ker was.
Ga albums downloaden met torrents, als je het toch gratis wilt houdenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet (meer, want Limewire) waar ik het moet downloaden dus ik heb zo goed als niks. Rippen van youtube kost tegenwoordig veel te veel tijd.
Dat laatste doet ze alquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:29 schreef dirkjo het volgende:
Trouwens, als ik een bepaald liedje wil en limewire kan heb niet vinden; rip ik hem van youtube. Werkt ook handig
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je het dan gratis doet, gebruik dan bittorrentOf iets in die trant
btw, GMTAquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:29 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ga albums downloaden met torrents, als je het toch gratis wilt houden
Doe ik al. Wil ook niet meer. Gelukkig hielp mstr me vanmiddag uit de brand toen ik perse een bepaald nummer moest hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:29 schreef dirkjo het volgende:
Trouwens, als ik een bepaald liedje wil en limewire kan heb niet vinden; rip ik hem van youtube. Werkt ook handig
Moet ik dan voor 1 fucking liedje een hele torrent opzoeken?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Rippen van YTDat zijn altijd 1 MB bestanden ofzo.
Echte bazen luisteren hele albums.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet ik dan voor 1 fucking liedje een hele torrent opzoeken?
Ehhhh ja?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Torrentsquote:
Mwa, valt mee.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Laatst nog een geript, was gewoon 3.5MB hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kende ik toen nog niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TorrentsZippyshare/rapidshare/megaupload/etc?
Zippyshare ouwes!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Rippen van youtube? Dat kan toch niet meer goed? Hoe doe jij dat danquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens leven jullie dan ook aardig in de verleden tijd, want de functies voor het rippen zijn meer verbeterd
Beetje nummer is niet minder dan 15 MBquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:36 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Laatst nog een geript, was gewoon 3.5MB hoor
<333 soms houd ik echt van je.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beetje nummer is niet minder dan 15 MB
FLAC ja, simpele mp3'tje nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beetje nummer is niet minder dan 15 MB
Valt wel meequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:37 schreef Haarklip het volgende:
Dromenvangertje houdt zich nu wel verdacht stil..
Gewoon, deze: http://dvdvideosoft.com/p(...)to-MP3-Converter.htmquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Rippen van youtube? Dat kan toch niet meer goed? Hoe doe jij dat dan?
msn is op dit moment interessanter dan dit topic onderwerpquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:37 schreef Haarklip het volgende:
Dromenvangertje houdt zich nu wel verdacht stil..
Flac is nog een factor 5 groterquote:
Doet die het nog dan? Youtube is beveiligd jwz.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon, deze: http://dvdvideosoft.com/p(...)to-MP3-Converter.htm
Dat is te merken zegquote:
Maar et onderwerp kan zomaar veranderen. Als jij ineens over iets anders gaat praten, praat iedereen ineens daarover meequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
msn is op dit moment interessanter dan dit topic onderwerp
9 uur's set van Speedy J, Noorquote:
http://www.video2mp3.net/nl/ werkt hemelsquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doet die het nog dan? Youtube is beveiligd jwz.
*doet toevoegen*quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
msn is op dit moment interessanter dan dit topic onderwerp
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
9 uur's set van Speedy J, NoorWel 1.2 GB, maar dat boeit niet
Ik heb hier ook mixen van een GB in mp3, maar ik had het meer over de standaard liedjes van paar minutenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
9 uur's set van Speedy J, NoorWel 1.2 GB, maar dat boeit niet
electrische muggenklapperquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:39 schreef dirkjo het volgende:
Ik word hier trouwens vreselijk hard gepest door een stel vliegen
Ja? Vandaag nog geprobeerd of weken geleden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:40 schreef dirkjo het volgende:
[..]
http://www.video2mp3.net/nl/ werkt hemels
Oeh welke krijg je? Ik heb mijne niet echt nodig voor mijn studie dus ik neem een wat groterequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]Nahhhh. Ik moet even niet zoveel muziek downloaden want krijg binnenkort lappietoppie.
Heb jij de de de set van RW - Vitalic nog gevonden heel toevallig? Dan hoef ik neit te zoeken.
Of gewoon de ouderwetse hand. Trouwens; schoolboeken (werkboeken vooral) werken ideaal als je geen vliegenmepper hebtquote:
Gisterenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja? Vandaag nog geprobeerd of weken geleden?
En dan lekker een mug op je muur doodmeppen waardoor er een vlek blijft zittenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:44 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Of gewoon de ouderwetse hand. Trouwens; schoolboeken (werkboeken vooral) werken ideaal als je geen vliegenmepper hebt
Geen idee, staat in de brief. Volgens mijn mams wordt die na 3 jaar aan de TU kwijtgescholden dus ik vind het wel prima, en alle software die ik moet hebben voor m'n studie staat er al op dus primaprimaprima allemaal!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oeh welke krijg je? Ik heb mijne niet echt nodig voor mijn studie dus ik neem een wat grotere
Geen last van muggen hierquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:45 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan lekker een mug op je muur doodmeppen waardoor er een vlek blijft zitten
met de hand vliegen doodslaan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:44 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Of gewoon de ouderwetse hand. Trouwens; schoolboeken (werkboeken vooral) werken ideaal als je geen vliegenmepper hebt
Nee, alleen die van 2006quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]Nahhhh. Ik moet even niet zoveel muziek downloaden want krijg binnenkort lappietoppie.
Heb jij de de de set van RW - Vitalic nog gevonden heel toevallig? Dan hoef ik neit te zoeken.
Ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:42 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik heb hier ook mixen van een GB in mp3, maar ik had het meer over de standaard liedjes van paar minuten
\quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:45 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan lekker een mug op je muur doodmeppen waardoor er een vlek blijft zitten
Weeggooien dus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:45 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mijn zwembroek stinkt alsof die heeft zitten schimmelen, vind ik veel erger dan dit weer
Nee, je moet ze gewoon een klein vlug tikje geven dat ze bewusteloos/verwond/dood neervallenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
met de hand vliegen doodslaan?
dan krijg je allemaal bloed en vleugeltjes ezo opje
Ik eentje, doodgeslagen door m'n vriendin.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
\
heb een hele verzameling hier
trek m uit ;pquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:45 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mijn zwembroek stinkt alsof die heeft zitten schimmelen, vind ik veel erger dan dit weer
Ik trok van de week een zwembroek aan, die rook nog naar chloor van vorig jaar.quote:
Ik ook redelijk wat, allemaal aantal jaren oud. Toen ik nog wel muggen op m'n kamer hadquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
\
heb een hele verzameling hier
Oeh dat is zeker handig, weet je sowieso dat ie snel genoeg is voor al die programma'squote:Op woensdag 14 juli 2010 21:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geen idee, staat in de brief. Volgens mijn mams wordt die na 3 jaar aan de TU kwijtgescholden dus ik vind het wel prima, en alle software die ik moet hebben voor m'n studie staat er al op dus primaprimaprima allemaal!
Chloor is echt fucking kut.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik trok van de week een zwembroek aan, die rook nog naar chloor van vorig jaar.
Terwijl hij zeker gewassen is
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Chloor is echt fucking kut.Gewoon zonde van je zwemkleding eigenlijk. Mja.
Yeahhhhh daarom! Ik zal eens kijken wat voor een het is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oeh dat is zeker handig, weet je sowieso dat ie snel genoeg is voor al die programma's
ik zit hier ook nog steeds in bikiniquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:49 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Maar dan zit ik hier in m'n boxer![]()
Ja ik heb er een boxer onder, moet wel een echte puber zijn
Wij hebben van die chloor tabletten voor in ons zwembad hier liggen. Die dingen vind ik zo lekker ruiken hequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Chloor is echt fucking kut.Gewoon zonde van je zwemkleding eigenlijk. Mja.
Ik ruik standaard naar chloor. Behalve in de zomer dan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja
Ook omdat je zo'n lekkere wolk achterlaat
Haha, zal de linkjes terugzoeken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeahhhhh daarom! Ik zal eens kijken wat voor een het is.
En doe nog eens foto's van je kamer poste ntrouwens! Want nu heb ik wel goed internet.
p..i..quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zit hier ook nog steeds in bikini
Dan zou ik toch eens denken aan een andere parfum voor in de winter, lente en herfst.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ruik standaard naar chloor. Behalve in de zomer dan.
Ik loop de hele dag in m'n zwembroek, ook als ik ergens heen ging. Vorige week zat ik elke dag met m'n zwembroek aan in de school. Dan heb je tenminste altijd je zwembroek aan mocht je ergens gaan zwemmenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens denken aan een andere parfum voor in de winter, lente en herfst.
Kein ahnungquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]Shit man, hij was zo vet. Waarom die kutkutstommeokevielwelmeeShameboy wel?
![]()
Je blijft het toch wel ruiken. Overigens is het niet heel sterk en op een gegeven moment ruik je het niet meer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens denken aan een andere parfum voor in de winter, lente en herfst.
Ik in alleen badjas want ik was zeiknat geregend en had geen zin om voor de avond nog aan te kleden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Check link PUB SC 5561 Berend botje ging uit varenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik in alleen badjas want ik was zeiknat geregend en had geen zin om voor de avond nog aan te kleden.
En als je jou een likje geeft proef je zwembad?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je blijft het toch wel ruiken. Overigens is het niet heel sterk en op een gegeven moment ruik je het niet meer.
TBBquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kein ahnungTot nu toe zie ik Shameboy, Faithless, Crookers en TBB online staan
Waarom zou je je sowieso helemaal gaan aankleden voor de avond als je weet dat je niet meer weg gaatquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik in alleen badjas want ik was zeiknat geregend en had geen zin om voor de avond nog aan te kleden.
Zwembad > asbakquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:54 schreef mstr het volgende:
[..]
En als je jou een likje geeft proef je zwembad?
Nee, niet dat ik weet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:54 schreef mstr het volgende:
[..]
En als je jou een likje geeft proef je zwembad?
Faithless, die heb ik live gezien in het GelreDomequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
TBBIk ga huilen als ik dat ga luisteren haha. Maar Lowlands.
![]()
En Faithless
Waar zie je het?
![]()
Want dat was zooo mooi! Insomnia kwam gister op de radio en toen was ik helemaal in festivaltrance.
Hhaahahaha het eerste wat ik dacht is 'OMG echt zo'n Belgische armoedestraat'.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Check link PUB SC 5561 Berend botje ging uit varen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |