Ik wilde net zeggen, kijk naar haar UI, maar toen dacht ik, nee, toch maar niet zeggen, maar mijn gevoelens werden bewaarheidquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mika - Live @ Parc Des Princes
Het mooie is dat hij toen aan het begin van zijn carriere een stadion met 55.000 mensen vol wist te krijgen.
Mijn UI komt ook uit dat concert ja. Ik wist overigens niet dat dat stukje op youtube stond, tot ik hem vond natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, kijk naar haar UI, maar toen dacht ik, nee, toch maar niet zeggen, maar mijn gevoelens werden bewaarheid
Niet zoquote:
Nog nooit geluisterdquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mika - Live @ Parc Des Princes
Het mooie is dat hij toen aan het begin van zijn carriere een stadion met 55.000 mensen vol wist te krijgen.
Is die ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind die site van Emporium zo verschrikkelijk.
Je PI vermeldt wat andersquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind die site van Emporium zo verschrikkelijk.
Is een aanrader, maar je moet er wel van houden. En dat doen de meesten niet. Maar ach, iedereen zijn smaak toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik las dat er regen was voorspeldquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Buienradar geeft zaterdag in Best een 8.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is een aanrader, maar je moet er wel van houden. En dat doen de meesten niet. Maar ach, iedereen zijn smaak toch?Kom op zeg, dat is gewoon nog erger dan het gehalte scissor sistersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Is een aanrader, maar je moet er wel van houden. En dat doen de meesten niet. Maar ach, iedereen zijn smaak toch?Je doelt zeker op mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, eigenlijk niet, want toen ik dat postte, had ik je post nog niet gezienquote:
[..]
Is een aanrader, maar je moet er wel van houden. En dat doen de meesten niet. Maar ach, iedereen zijn smaak toch?Ik houd er niet vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is het enige wat ik heb kwa concerten. Heb over het algemeen m'n hele pc vol staan met films![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, want toen ik dat postte, had ik je post nog niet gezien
quote:
Eagles en David Gilmourquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik houd er niet van![]()
[ afbeelding ]
Dit is het enige wat ik heb kwa concerten. Heb over het algemeen m'n hele pc vol staan met films
Prima, dat mag toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik houd er niet van![]()
[ afbeelding ]
Dit is het enige wat ik heb kwa concerten. Heb over het algemeen m'n hele pc vol staan met films
Siccor sister. Dude. Wat een vergelijking.quote:
Ik bedoel qua homo/bi gehaltequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Siccor sister. Dude. Wat een vergelijking.
De enige overeenkomst is dat ze allebei hoog kunnen zingen, en daarbij kan Mika dat veel beter dan hij dat kan.
Voor de Pet Shop Boys, duhquote:
Daar kijk je toch niet naar als je muziek luistert. Damn. Dat valt me van je tegenquote:
Ik luister ernaarquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar kijk je toch niet naar als je muziek luistert. Damn. Dat valt me van je tegen
Ik ook nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Harry Potter3 en 5 heb ik allebei nog niet gezien
Avvquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
*Wijst naar eigen avv*
Hoezo zou ik me daarvoor schamen? Beter dan mika in elk geval
Nee, die kijk ik gewoon op het web, dit is een computer die door iedereen gebruikt wordt namelijk...quote:
Waarom zeg jij dan kijk?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar kijk je toch niet naar als je muziek luistert. Damn. Dat valt me van je tegen
True, Gerard Ekdom is ergerquote:
Voor school moeten downloadenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat schattig ;p je hebt the boy in the striped pyjama
Zelfde hier, heb alleen geen zin om dat lampje uit te doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:12 schreef DeLuna het volgende:
Lichten aan gedaan omdat het zo donker werd. Nu is de bui weg en kan ik ze allemaal weer uit doen
Ik heb nog nooit het uiterlijk gezien van scissor sisters, en als Mika niet op pinkpop stond had ik zijn uiterlijk ook niet gezienquote:
Sowieso LOTRquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
BTW, Lord of the RingsIk hoop echt dat ze de silmarillion verfilmen
Ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:13 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil de automatische update terug.Ik haat het F5en.
ik heb m ook met school gezien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:12 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Voor school moeten downloaden![]()
Wel mooie film trouwens, alleen zo vreselijk voorspelbaar
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb m ook met school gezien.
ja klopt, wel sneu verhaal.
ik heb t boek ook gelezen.
hebje schindlers list al gezien?
ook een hele mooie film over de 2e wereldoorlog, met de nadruk opde joden ;p van steven spielberg geloof ik
Sneu verhaal, ja dat wel. Maar het boeide me vrij weinig omdat de film zo voorspelbaar was, daar kan ik me echt aan irriterenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ook een hele mooie film over de 2e wereldoorlog, met de nadruk opde joden ;p van steven spielberg geloof ik
Krullenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het uiterlijk gezien van scissor sisters, en als Mika niet op pinkpop stond had ik zijn uiterlijk ook niet gezien
Je gaat meeleven met die Duitser, terwijl er miljoenen joden zijn vergast, dat is de intentie van de filmquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:12 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Voor school moeten downloaden![]()
Wel mooie film trouwens, alleen zo vreselijk voorspelbaar
Die duurt zo godtyfus lang, maar wel een mooie ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik me niet aan het uiterlijk stoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Krullen![]()
Wees nou eerlijk, liever Mika dan de Scissor Sisters
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
43 GB toe maar!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Als we het over muziek-collectie gaan hebben...
[ afbeelding ]
...is die van mij best groot
Je weet je altijd zo kinderlijk ongelukkig uit te drukkenquote:
Dude.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef dirkjo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wasdat nou weer voorn opmerkingquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je weet je altijd zo kinderlijk ongelukkig uit te drukken
mehehe, wij hebben iets van 500 gig aan muziekquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef dirkjo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies zoals het er staatquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wasdat nou weer voorn opmerking
in vergelijking met die van mij wel ja:quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef dirkjo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veelquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Fucking veel. Waar download jij dat mee?
Wij?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:20 schreef tubacloud het volgende:
[..]
mehehe, wij hebben iets van 500 gig aan muziek
Het was inderdaad ook meer een vergelijking tussen die van naatje en ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in vergelijking met die van mij wel ja:
2,95 GB (3.175.244.730 bytes)+ 307 MB (322.927.891 bytes)
Podcast + radio
ik heb er al over geklaagd in de WK FB en iemand anders al in de echte FBquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:18 schreef tubacloud het volgende:
Waarom is onze username nog steeds oranje, en zijn we oranjefans?ik ben geen oranjefan meer.
Ik heb meer dan 80 GB.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nieuwgroepen, als ik een liedje leuk vind; download ik meteen het album ervanquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Keiveel!quote:
ik ook, maar het wk is voorbijquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben wel nog Oranjefan! We zijn tweede hoor, hallo!
Gaayyyyyyyy!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:23 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil mijn username eigenlijk in regenboogkleur, maar dat kan natuurlijk weer niet
Ik voel me een leek. Wat zijn dat?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nieuwgroepen, als ik een liedje leuk vind; download ik meteen het album ervan
Albums zijn een verzameling van een aantal liedjes, vaak een stuk of 15.quote:
Ik weet niet (meer, want Limewirequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 80 GB.Zo veel is 40 toch niet?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Albums zijn een verzameling van een aantal liedjes, vaak een stuk of 15.
scherpquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Betaalde manier van downloaden (heel kort samengevat, echt heel kortquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je moet toch watquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:25 schreef Bravebart het volgende:
Rippen van youtube, noooooooooooooooooh
Ik ben weg hier![]()
Oh, oke.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:26 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Betaalde manier van downloaden (heel kort samengevat, echt heel kort)
[..]
limewirequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet (meer, want Limewire) waar ik het moet downloaden dus ik heb zo goed als niks. Rippen van youtube kost tegenwoordig veel te veel tijd.
Dat was al lang voor dat ik FOK!ker was.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
limewireJe bent een fokker, gedraag je er dan ook naar
Nieuwsgroepen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:28 schreef dirkjo het volgende:
[..]
http://www.binaries4all.nl/
Veel lees plezier
Als je het dan gratis doet, gebruik dan bittorrentquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat was al lang voor dat ik FOK!ker was.
Ga albums downloaden met torrents, als je het toch gratis wilt houdenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet (meer, want Limewire) waar ik het moet downloaden dus ik heb zo goed als niks. Rippen van youtube kost tegenwoordig veel te veel tijd.
Dat laatste doet ze alquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:29 schreef dirkjo het volgende:
Trouwens, als ik een bepaald liedje wil en limewire kan heb niet vinden; rip ik hem van youtube. Werkt ook handig
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je het dan gratis doet, gebruik dan bittorrentOf iets in die trant
btw, GMTAquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:29 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ga albums downloaden met torrents, als je het toch gratis wilt houden
Doe ik al. Wil ook niet meer. Gelukkig hielp mstr me vanmiddag uit de brand toen ik perse een bepaald nummer moest hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:29 schreef dirkjo het volgende:
Trouwens, als ik een bepaald liedje wil en limewire kan heb niet vinden; rip ik hem van youtube. Werkt ook handig
Moet ik dan voor 1 fucking liedje een hele torrent opzoeken?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Rippen van YTDat zijn altijd 1 MB bestanden ofzo.
Echte bazen luisteren hele albums.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet ik dan voor 1 fucking liedje een hele torrent opzoeken?
Ehhhh ja?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Torrentsquote:
Mwa, valt mee.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Laatst nog een geript, was gewoon 3.5MB hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kende ik toen nog niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TorrentsZippyshare/rapidshare/megaupload/etc?
Zippyshare ouwes!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Rippen van youtube? Dat kan toch niet meer goed? Hoe doe jij dat danquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens leven jullie dan ook aardig in de verleden tijd, want de functies voor het rippen zijn meer verbeterd
Beetje nummer is niet minder dan 15 MBquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:36 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Laatst nog een geript, was gewoon 3.5MB hoor
<333 soms houd ik echt van je.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beetje nummer is niet minder dan 15 MB
FLAC ja, simpele mp3'tje nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beetje nummer is niet minder dan 15 MB
Valt wel meequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:37 schreef Haarklip het volgende:
Dromenvangertje houdt zich nu wel verdacht stil..
Gewoon, deze: http://dvdvideosoft.com/p(...)to-MP3-Converter.htmquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Rippen van youtube? Dat kan toch niet meer goed? Hoe doe jij dat dan?
msn is op dit moment interessanter dan dit topic onderwerpquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:37 schreef Haarklip het volgende:
Dromenvangertje houdt zich nu wel verdacht stil..
Flac is nog een factor 5 groterquote:
Doet die het nog dan? Youtube is beveiligd jwz.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon, deze: http://dvdvideosoft.com/p(...)to-MP3-Converter.htm
Dat is te merken zegquote:
Maar et onderwerp kan zomaar veranderen. Als jij ineens over iets anders gaat praten, praat iedereen ineens daarover meequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
msn is op dit moment interessanter dan dit topic onderwerp
9 uur's set van Speedy J, Noorquote:
http://www.video2mp3.net/nl/ werkt hemelsquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doet die het nog dan? Youtube is beveiligd jwz.
*doet toevoegen*quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
msn is op dit moment interessanter dan dit topic onderwerp
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
9 uur's set van Speedy J, NoorWel 1.2 GB, maar dat boeit niet
Ik heb hier ook mixen van een GB in mp3, maar ik had het meer over de standaard liedjes van paar minutenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
9 uur's set van Speedy J, NoorWel 1.2 GB, maar dat boeit niet
electrische muggenklapperquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:39 schreef dirkjo het volgende:
Ik word hier trouwens vreselijk hard gepest door een stel vliegen
Ja? Vandaag nog geprobeerd of weken geleden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:40 schreef dirkjo het volgende:
[..]
http://www.video2mp3.net/nl/ werkt hemels
Oeh welke krijg je? Ik heb mijne niet echt nodig voor mijn studie dus ik neem een wat groterequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]Nahhhh. Ik moet even niet zoveel muziek downloaden want krijg binnenkort lappietoppie.
Heb jij de de de set van RW - Vitalic nog gevonden heel toevallig? Dan hoef ik neit te zoeken.
Of gewoon de ouderwetse hand. Trouwens; schoolboeken (werkboeken vooral) werken ideaal als je geen vliegenmepper hebtquote:
Gisterenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja? Vandaag nog geprobeerd of weken geleden?
En dan lekker een mug op je muur doodmeppen waardoor er een vlek blijft zittenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:44 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Of gewoon de ouderwetse hand. Trouwens; schoolboeken (werkboeken vooral) werken ideaal als je geen vliegenmepper hebt
Geen idee, staat in de brief. Volgens mijn mams wordt die na 3 jaar aan de TU kwijtgescholden dus ik vind het wel prima, en alle software die ik moet hebben voor m'n studie staat er al op dus primaprimaprima allemaal!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oeh welke krijg je? Ik heb mijne niet echt nodig voor mijn studie dus ik neem een wat grotere
Geen last van muggen hierquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:45 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan lekker een mug op je muur doodmeppen waardoor er een vlek blijft zitten
met de hand vliegen doodslaan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:44 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Of gewoon de ouderwetse hand. Trouwens; schoolboeken (werkboeken vooral) werken ideaal als je geen vliegenmepper hebt
Nee, alleen die van 2006quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]Nahhhh. Ik moet even niet zoveel muziek downloaden want krijg binnenkort lappietoppie.
Heb jij de de de set van RW - Vitalic nog gevonden heel toevallig? Dan hoef ik neit te zoeken.
Ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:42 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik heb hier ook mixen van een GB in mp3, maar ik had het meer over de standaard liedjes van paar minuten
\quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:45 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan lekker een mug op je muur doodmeppen waardoor er een vlek blijft zitten
Weeggooien dus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:45 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mijn zwembroek stinkt alsof die heeft zitten schimmelen, vind ik veel erger dan dit weer
Nee, je moet ze gewoon een klein vlug tikje geven dat ze bewusteloos/verwond/dood neervallenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
met de hand vliegen doodslaan?
dan krijg je allemaal bloed en vleugeltjes ezo opje
Ik eentje, doodgeslagen door m'n vriendin.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
\
heb een hele verzameling hier
trek m uit ;pquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:45 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mijn zwembroek stinkt alsof die heeft zitten schimmelen, vind ik veel erger dan dit weer
Ik trok van de week een zwembroek aan, die rook nog naar chloor van vorig jaar.quote:
Ik ook redelijk wat, allemaal aantal jaren oud. Toen ik nog wel muggen op m'n kamer hadquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
\
heb een hele verzameling hier
Oeh dat is zeker handig, weet je sowieso dat ie snel genoeg is voor al die programma'squote:Op woensdag 14 juli 2010 21:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geen idee, staat in de brief. Volgens mijn mams wordt die na 3 jaar aan de TU kwijtgescholden dus ik vind het wel prima, en alle software die ik moet hebben voor m'n studie staat er al op dus primaprimaprima allemaal!
Chloor is echt fucking kut.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik trok van de week een zwembroek aan, die rook nog naar chloor van vorig jaar.
Terwijl hij zeker gewassen is
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Chloor is echt fucking kut.Gewoon zonde van je zwemkleding eigenlijk. Mja.
Yeahhhhh daarom! Ik zal eens kijken wat voor een het is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oeh dat is zeker handig, weet je sowieso dat ie snel genoeg is voor al die programma's
ik zit hier ook nog steeds in bikiniquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:49 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Maar dan zit ik hier in m'n boxer![]()
Ja ik heb er een boxer onder, moet wel een echte puber zijn
Wij hebben van die chloor tabletten voor in ons zwembad hier liggen. Die dingen vind ik zo lekker ruiken hequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Chloor is echt fucking kut.Gewoon zonde van je zwemkleding eigenlijk. Mja.
Ik ruik standaard naar chloor. Behalve in de zomer dan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja
Ook omdat je zo'n lekkere wolk achterlaat
Haha, zal de linkjes terugzoeken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeahhhhh daarom! Ik zal eens kijken wat voor een het is.
En doe nog eens foto's van je kamer poste ntrouwens! Want nu heb ik wel goed internet.
p..i..quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zit hier ook nog steeds in bikini
Dan zou ik toch eens denken aan een andere parfum voor in de winter, lente en herfst.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ruik standaard naar chloor. Behalve in de zomer dan.
Ik loop de hele dag in m'n zwembroek, ook als ik ergens heen ging. Vorige week zat ik elke dag met m'n zwembroek aan in de school. Dan heb je tenminste altijd je zwembroek aan mocht je ergens gaan zwemmenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens denken aan een andere parfum voor in de winter, lente en herfst.
Kein ahnungquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]Shit man, hij was zo vet. Waarom die kutkutstommeokevielwelmeeShameboy wel?
![]()
Je blijft het toch wel ruiken. Overigens is het niet heel sterk en op een gegeven moment ruik je het niet meer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens denken aan een andere parfum voor in de winter, lente en herfst.
Ik in alleen badjas want ik was zeiknat geregend en had geen zin om voor de avond nog aan te kleden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Check link PUB SC 5561 Berend botje ging uit varenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik in alleen badjas want ik was zeiknat geregend en had geen zin om voor de avond nog aan te kleden.
En als je jou een likje geeft proef je zwembad?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je blijft het toch wel ruiken. Overigens is het niet heel sterk en op een gegeven moment ruik je het niet meer.
TBBquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kein ahnungTot nu toe zie ik Shameboy, Faithless, Crookers en TBB online staan
Waarom zou je je sowieso helemaal gaan aankleden voor de avond als je weet dat je niet meer weg gaatquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik in alleen badjas want ik was zeiknat geregend en had geen zin om voor de avond nog aan te kleden.
Zwembad > asbakquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:54 schreef mstr het volgende:
[..]
En als je jou een likje geeft proef je zwembad?
Nee, niet dat ik weet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:54 schreef mstr het volgende:
[..]
En als je jou een likje geeft proef je zwembad?
Faithless, die heb ik live gezien in het GelreDomequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
TBBIk ga huilen als ik dat ga luisteren haha. Maar Lowlands.
![]()
En Faithless
Waar zie je het?
![]()
Want dat was zooo mooi! Insomnia kwam gister op de radio en toen was ik helemaal in festivaltrance.
Hhaahahaha het eerste wat ik dacht is 'OMG echt zo'n Belgische armoedestraat'.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Check link PUB SC 5561 Berend botje ging uit varen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:55 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Perfecte combo; in het zwembad liggen met een peuk
Ik op Rock Werchter twee weken terug.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:55 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Faithless, die heb ik live gezien in het GelreDome![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:51 schreef remlof het volgende:
Japsnars, schelden op de crew, twee weken weg.
Nee, niet echt. Niet voor mij en niet voor mijn vriendin.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:55 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Perfecte combo; in het zwembad liggen met een peuk
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Niet voor mij en niet voor mijn vriendin.
Gvd ik heb hongerquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef killerbee911 het volgende:
Gvd ik heb een tintelende voetheel vervelend
Maar roken sowiesoquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef dirkjo het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het anders wel lekker hoor![]()
Zolang de as niet in het water komt en je peuk niet nat word
Lekker blijven doen dan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef dirkjo het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het anders wel lekker hoor![]()
Zolang de as niet in het water komt en je peuk niet nat word
Nou je het zegtquote:
Hierquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
TBBIk ga huilen als ik dat ga luisteren haha. Maar Lowlands.
![]()
En Faithless
Waar zie je het?
![]()
Want dat was zooo mooi! Insomnia kwam gister op de radio en toen was ik helemaal in festivaltrance.
Ligt eraan hoeveel die rookt en hoelang het geleden is. Als ik de hele dag niet rook, dan proef je het echt nietquote:
Ik heb vandaag ook veel te veel gegeten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij hebt ook altijd honger xd
Neehoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij hebt ook altijd honger xd
Dat viel me stiekem best meequote:
Roken is gewoon afknapper nummer 1 voor mijquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Ik wel, maar niet iets dat ik vaker zou willen doen.
He wat? Door die tentamens van je?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HierIk baal nog steeds dat ik Melt! moet missen
Maar de meeste mensen die roken slaan geen dag over.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel die rookt en hoelang het geleden is. Als ik de hele dag niet rook, dan proef je het echt niet
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
He wat? Door die tentamens van je?
En logisch.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Roken is gewoon afknapper nummer 1 voor mij
Ik juist niet, heb vandaag heel weinig gegeten..quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook veel te veel gegeten.
Het boeide me echt geen fuck eerlijk gezegdquote:
Dat kan best kloppen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het boeide me echt geen fuck eerlijk gezegdAls je met de smaak in iemands mond zo bezig bent dat je je eraan ergert onder het zoenen, zit er wat anders mis imho
quote:
Hier wel. Als het op is en ik kan niet naar de winkel of ik heb geen geld wacht ik heel lang met m'n noodpeuk. Dus dan kan het best dat ik een aantal dagen (week ofzeu) niet rookquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen die roken slaan geen dag over.
Wat? Met mezelf of met degene die rookt?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het boeide me echt geen fuck eerlijk gezegdAls je met de smaak in iemands mond zo bezig bent dat je je eraan ergert onder het zoenen, zit er wat anders mis imho
Dat dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Met de relatie tussen elkaar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat? Met mezelf of met degene die rookt?
Met jezelfquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat? Met mezelf of met degene die rookt?
Nee, ik ben/was aan het lerenquote:
Je hoort zo totaal in extase te zijn dat je het niet hoort te proevenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat ik dat vies vind?
Rijmt het op jodelahietieëtte?quote:
Nu moet ik denken aan mijn eerste keer zoenenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hoort zo totaal in extase te zijn dat je het niet hoort te proevenZeker de eerste keer niet
Vertel!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:09 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan mijn eerste keer zoenenDamn wat was dat een ramp
![]()
![]()
Oh, oke. Dat lukt me toch niet als ik weet dat diegene rookt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hoort zo totaal in extase te zijn dat je het niet hoort te proevenZeker de eerste keer niet
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:09 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan mijn eerste keer zoenenDamn wat was dat een ramp
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, oke. Dat lukt me toch niet als ik weet dat diegene rookt.
Naar rook stinkende kleding.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik heb er niet zo'n probleem mee; ik vind stinkende kleren etc. veel ergerlijker
dat van mij was ook een rampquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Vertel!
Ik weet m'n eerste zoen niet meer.
Hoezo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat van mij was ook een ramp
Haha, omdat ik zo geconcentreerd was op of ik het wel goed deed, dat ik er geen kut van bakte en het niet eens lekker was ofzeuquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Vertel!
Ik weet m'n eerste zoen niet meer.
Haha.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:14 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Haha, omdat ik zo geconcentreerd was op of ik het wel goed deed, dat ik er geen kut van bakte en het niet eens lekker was ofzeu
Tijd terug met een meisje was welGing bij der slapen, hele nacht door
Een wat voor een account?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:14 schreef tubacloud het volgende:
Ik ga echt geen 5 euro per maand betalen voor een spotify account, ben bijna gek
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat van mij was ook een ramp
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij deed zn ogen te vroeg dicht en belande op mn wang.
lekker joh
Ik ook, het is alleen al weer te lang geledenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha.
Ik ben vanaf begin af aan wel een fan van zoenen geweest.
Dat is wel heel knap.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij deed zn ogen te vroeg dicht en belande op mn wang.
lekker joh
Heel romantisch op het strand bij zonsondergangquote:
Voor mij ook, 24 uur.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:16 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik ook, het is alleen al weer te lang geleden
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heel romantisch op het strand bij zonsondergang
Dat jaquote:
Spotify, alle muziek streamen. Alleen jammer dat je het niet gratis kan downloaden, en dat je er internetverbinding voor nodig hebt...quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat jaScheelde ook weer pijn aan de ogen omdat ik m'n ogen vergeet dicht te doen
Ik zie het al voor mequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja
daarna zijn we er eens even goed voor gaan zitten en was het wel te genieten xd
Ik heb daar godnondeju altijd last vanquote:
Een ekte baasquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is de afgelopen 2 jaar niet meer voorgekomen dat ik een maand niet gezoend heb.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:18 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Haha, ik was jou in m'n quote vergeten![]()
![]()
Wil je er ook graag over praten?
Hoezo nou weer last, het is toch geen probleem dat je het vergeetquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb daar godnondeju altijd last van
hahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik dacht, je vroeg er om....
Tell me the secretquote:
Ogen open kan wel, mits verleidende blikquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:21 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hoezo nou weer last, het is toch geen probleem dat je het vergeet
Alhoewel ik het er wel altijd grappig uit vind zien, mensen die zoenen met open ogen
Jawel, want ik krijg altijd fucking last van m'n ogen,. door het lichtquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:21 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hoezo nou weer last, het is toch geen probleem dat je het vergeet
Alhoewel ik het er wel altijd grappig uit vind zien, mensen die zoenen met open ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |