Ik wilde net zeggen, kijk naar haar UI, maar toen dacht ik, nee, toch maar niet zeggen, maar mijn gevoelens werden bewaarheidquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mika - Live @ Parc Des Princes
Het mooie is dat hij toen aan het begin van zijn carriere een stadion met 55.000 mensen vol wist te krijgen.
Mijn UI komt ook uit dat concert ja. Ik wist overigens niet dat dat stukje op youtube stond, tot ik hem vond natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, kijk naar haar UI, maar toen dacht ik, nee, toch maar niet zeggen, maar mijn gevoelens werden bewaarheid
Niet zoquote:
Nog nooit geluisterdquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mika - Live @ Parc Des Princes
Het mooie is dat hij toen aan het begin van zijn carriere een stadion met 55.000 mensen vol wist te krijgen.
Is die ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind die site van Emporium zo verschrikkelijk.
Je PI vermeldt wat andersquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind die site van Emporium zo verschrikkelijk.
Is een aanrader, maar je moet er wel van houden. En dat doen de meesten niet. Maar ach, iedereen zijn smaak toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik las dat er regen was voorspeldquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Buienradar geeft zaterdag in Best een 8.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is een aanrader, maar je moet er wel van houden. En dat doen de meesten niet. Maar ach, iedereen zijn smaak toch?Kom op zeg, dat is gewoon nog erger dan het gehalte scissor sistersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Is een aanrader, maar je moet er wel van houden. En dat doen de meesten niet. Maar ach, iedereen zijn smaak toch?Je doelt zeker op mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, eigenlijk niet, want toen ik dat postte, had ik je post nog niet gezienquote:
[..]
Is een aanrader, maar je moet er wel van houden. En dat doen de meesten niet. Maar ach, iedereen zijn smaak toch?Ik houd er niet vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is het enige wat ik heb kwa concerten. Heb over het algemeen m'n hele pc vol staan met films![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, want toen ik dat postte, had ik je post nog niet gezien
quote:
Eagles en David Gilmourquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik houd er niet van![]()
[ afbeelding ]
Dit is het enige wat ik heb kwa concerten. Heb over het algemeen m'n hele pc vol staan met films
Prima, dat mag toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik houd er niet van![]()
[ afbeelding ]
Dit is het enige wat ik heb kwa concerten. Heb over het algemeen m'n hele pc vol staan met films
Siccor sister. Dude. Wat een vergelijking.quote:
Ik bedoel qua homo/bi gehaltequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Siccor sister. Dude. Wat een vergelijking.
De enige overeenkomst is dat ze allebei hoog kunnen zingen, en daarbij kan Mika dat veel beter dan hij dat kan.
Voor de Pet Shop Boys, duhquote:
Daar kijk je toch niet naar als je muziek luistert. Damn. Dat valt me van je tegenquote:
Ik luister ernaarquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar kijk je toch niet naar als je muziek luistert. Damn. Dat valt me van je tegen
Ik ook nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Harry Potter3 en 5 heb ik allebei nog niet gezien
Avvquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
*Wijst naar eigen avv*
Hoezo zou ik me daarvoor schamen? Beter dan mika in elk geval
Nee, die kijk ik gewoon op het web, dit is een computer die door iedereen gebruikt wordt namelijk...quote:
Waarom zeg jij dan kijk?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar kijk je toch niet naar als je muziek luistert. Damn. Dat valt me van je tegen
True, Gerard Ekdom is ergerquote:
Voor school moeten downloadenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat schattig ;p je hebt the boy in the striped pyjama
Zelfde hier, heb alleen geen zin om dat lampje uit te doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:12 schreef DeLuna het volgende:
Lichten aan gedaan omdat het zo donker werd. Nu is de bui weg en kan ik ze allemaal weer uit doen
Ik heb nog nooit het uiterlijk gezien van scissor sisters, en als Mika niet op pinkpop stond had ik zijn uiterlijk ook niet gezienquote:
Sowieso LOTRquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
BTW, Lord of the RingsIk hoop echt dat ze de silmarillion verfilmen
Ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:13 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil de automatische update terug.Ik haat het F5en.
ik heb m ook met school gezien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:12 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Voor school moeten downloaden![]()
Wel mooie film trouwens, alleen zo vreselijk voorspelbaar
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb m ook met school gezien.
ja klopt, wel sneu verhaal.
ik heb t boek ook gelezen.
hebje schindlers list al gezien?
ook een hele mooie film over de 2e wereldoorlog, met de nadruk opde joden ;p van steven spielberg geloof ik
Sneu verhaal, ja dat wel. Maar het boeide me vrij weinig omdat de film zo voorspelbaar was, daar kan ik me echt aan irriterenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ook een hele mooie film over de 2e wereldoorlog, met de nadruk opde joden ;p van steven spielberg geloof ik
Krullenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het uiterlijk gezien van scissor sisters, en als Mika niet op pinkpop stond had ik zijn uiterlijk ook niet gezien
Je gaat meeleven met die Duitser, terwijl er miljoenen joden zijn vergast, dat is de intentie van de filmquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:12 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Voor school moeten downloaden![]()
Wel mooie film trouwens, alleen zo vreselijk voorspelbaar
Die duurt zo godtyfus lang, maar wel een mooie ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik me niet aan het uiterlijk stoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Krullen![]()
Wees nou eerlijk, liever Mika dan de Scissor Sisters
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
43 GB toe maar!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Als we het over muziek-collectie gaan hebben...
[ afbeelding ]
...is die van mij best groot
Je weet je altijd zo kinderlijk ongelukkig uit te drukkenquote:
Dude.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef dirkjo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wasdat nou weer voorn opmerkingquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je weet je altijd zo kinderlijk ongelukkig uit te drukken
mehehe, wij hebben iets van 500 gig aan muziekquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef dirkjo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies zoals het er staatquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wasdat nou weer voorn opmerking
in vergelijking met die van mij wel ja:quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef dirkjo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veelquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Fucking veel. Waar download jij dat mee?
Wij?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:20 schreef tubacloud het volgende:
[..]
mehehe, wij hebben iets van 500 gig aan muziek
Het was inderdaad ook meer een vergelijking tussen die van naatje en ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in vergelijking met die van mij wel ja:
2,95 GB (3.175.244.730 bytes)+ 307 MB (322.927.891 bytes)
Podcast + radio
ik heb er al over geklaagd in de WK FB en iemand anders al in de echte FBquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:18 schreef tubacloud het volgende:
Waarom is onze username nog steeds oranje, en zijn we oranjefans?ik ben geen oranjefan meer.
Ik heb meer dan 80 GB.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nieuwgroepen, als ik een liedje leuk vind; download ik meteen het album ervanquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Keiveel!quote:
ik ook, maar het wk is voorbijquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben wel nog Oranjefan! We zijn tweede hoor, hallo!
Gaayyyyyyyy!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:23 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil mijn username eigenlijk in regenboogkleur, maar dat kan natuurlijk weer niet
Ik voel me een leek. Wat zijn dat?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nieuwgroepen, als ik een liedje leuk vind; download ik meteen het album ervan
Albums zijn een verzameling van een aantal liedjes, vaak een stuk of 15.quote:
Ik weet niet (meer, want Limewirequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 80 GB.Zo veel is 40 toch niet?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Albums zijn een verzameling van een aantal liedjes, vaak een stuk of 15.
scherpquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Betaalde manier van downloaden (heel kort samengevat, echt heel kortquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je moet toch watquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:25 schreef Bravebart het volgende:
Rippen van youtube, noooooooooooooooooh
Ik ben weg hier![]()
Oh, oke.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:26 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Betaalde manier van downloaden (heel kort samengevat, echt heel kort)
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |