Dat is ook de reden dat je je ogen dicht doet uit automatisme tijdens t zoenen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, want ik krijg altijd fucking last van m'n ogen,. door het licht
Bij het beginquote:
Ik dacht ooit gelezen te hebben dat dat automatisch gebeurde omdat je je opwindquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat je je ogen dicht doet uit automatisme tijdens t zoenen.
hahaquote:
Door te zoenen komen er hormonen vrij waardoor je pupillen wijd open gaan staanquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:23 schreef mstr het volgende:
[..]
- Spreek met iemand af waarmee je al bijna een keer gezoend hebtquote:
Dat zeg ik dus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:24 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik dacht ooit gelezen te hebben dat dat automatisch gebeurde omdat je je opwind
als je je ogen dichtdoen concentreer je je meer op het zoenen,quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:24 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Apart.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:24 schreef dirkjo het volgende:
[..]
XTC MOTHAFOCKAH!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:24 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Door te zoenen komen er hormonen vrij waardoor je pupillen wijd open gaan staan
Bullshit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je je ogen dichtdoen concentreer je je meer op het zoenen,
als je om je heenkijkt denk je teveel na en word je onzeker..
dacht ik xd
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:25 schreef mstr het volgende:
[..]
- Spreek met iemand af waarmee je al bijna een keer gezoend hebt
- Spreek met iemand af waarvan je weet dat ze je leuk vindt
- Spreek met iemand af waarmee je al een keer gezoend hebt en het nog steeds goed zitten tussen jullie
Het is heerlijk rustig op de wegquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:27 schreef Sjoegerd het volgende:
.. Zo 2 keer naar Utrecht heen en weer geweest vandaag. Daarstraks in een goed uur
Bij google maps staat voor een enkele reis 44 minuten
nu je het zegt, ben al een paar weken niet uit geweest...quote:
Echt geweldig jaquote:
Ik ben ook al weken, zo niet maanden uitgeweest.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:28 schreef tubacloud het volgende:
[..]
nu je het zegt, ben al een paar weken niet uit geweest...![]()
En mijn geld is bijna op, dus dat wordt wachten op mijn loon
Ik ben de laatste tijd wel wat rustiger gaan rijden moet ik zeggen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Echt geweldig ja.. Bijna constant 130+
Ga naar Amsterdamquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben ook al weken, zo niet maanden uitgeweest.
Ik wil zaterdag gaan, maar er nergens wat te doen.
Ik snap het niet, zo moeilijk is het namelijk niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat er zulke mensen bestaan. Hoe kan dat toch?
Ik rijd ook rustig maar wel snel. Zoals de snelweg daarstraks was is 130/140 echt geen probleem voor een auto als de Astra.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd wel wat rustiger gaan rijden moet ik zeggen.
Naar de plaatselijke kroeg, en daarna zoenenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga met iemand die <18 is, dat is meer het probleem.
Dat bedoel ik. Heeft het ook niet te maken met je 'smaak?'quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:30 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik snap het niet, zo moeilijk is het namelijk niet.
Moeilijk niet, maar je kan wel zoenen op een manier die iemand anders niet fijn vindt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:30 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik snap het niet, zo moeilijk is het namelijk niet.
No shitquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is een vriend van me.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:31 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Naar de plaatselijke kroeg, en daarna zoenen![]()
en neuken.
whehe, dit klinkt leukquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Heeft het ook niet te maken met je 'smaak?'
ohwquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Denk niet dat m'n vriendin dat op prijs stelt.
KIES MIJ!!! KIES MIJ!!!quote:
Zo mag je het wel noemen denk ik, maar sowieso praat het makkelijker door gewoon vriendin te zeggen.quote:
Wel leukquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo mag je het wel noemen denk ik, maar sowieso praat het makkelijker door gewoon vriendin te zeggen.
Weet je al waarheen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja
Hopelijk een midweekje op vakantie in augustus
Ja gewoon een lekker stukje kaas, beetje curry en smullenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon een plakje kaas met curry dr tussen?
Weet ik meteen weer waar ik voor gewerkt heb En m'n auto moet een beurt.quote:
Ik dacht met brood ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:39 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja gewoon een lekker stukje kaas, beetje curry en smullen
je moet een plakje kaas met pindakaas proberenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:39 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja gewoon een lekker stukje kaas, beetje curry en smullen
Heb ik ook een keer gehad, tijdens keiharde regen en onweer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:42 schreef -SG- het volgende:
Echt, vaag net toen ik naar werk fietste, begon het net te onweren.
Wat zeker is:
Flits (in de verte)
Knal
wijsvinger tintelt.
Wat ik dacht te zien (niet zeker dus):
Aftakking van flits naar mijn linker wijsvinger.
Echt heel vaag, verder niks gemerkt verder.
Ja, kan ook. Net opquote:
Pindakaasquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je moet een plakje kaas met pindakaas proberen
ik kan niet stoppen alsk daar aan begin
hahaha je lijkt precies op mijquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:43 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Net op
Maar dat was meer omdat ik van m'n moeder niet de kaas los mocht pakken (zo'n blok met van die goddelijke maaslander kaas). Dus toen pakte ik een boterham en deed ik daar heel veel kaas op zodat ik alsnog losse kaas had
Naja gewoon doorfietsen, gelukkig op tijd binnen voor de hevige regen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad, tijdens keiharde regen en onweer.
Ik dacht dat ik doodbleef op de fiets
Ja, ik ben ook doorgefietst toen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Naja gewoon doorfietsen, gelukkig op tijd binnen voor de hevige regen.
Ik(/we) ben gewoon slimquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahaha je lijkt precies op mij
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.laptopshop.nl/(...)k-8540w-wd927ea.html
Omnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
1549,-quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik niet. Ik kawm niet meer vooruit dus ging ik maar lopen. En ik zag niets want ik had mijn zonnebril op tegen de regen in mijn ogen. En de boomblaadjes waaiden heel heel hard tegen me aan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Naja gewoon doorfietsen, gelukkig op tijd binnen voor de hevige regen.
Laptop inleveren?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
over 10 min weer laptop inleveren
daar wordt Rob niet vrolijk van
Mexicaantje, plannen voor aankomend weekend?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kawm niet meer vooruit dus ging ik maar lopen. En ik zag niets want ik had mijn zonnebril op tegen de regen in mijn ogen. En de boomblaadjes waaiden heel heel hard tegen me aan.
Heb ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kawm niet meer vooruit dus ging ik maar lopen. En ik zag niets want ik had mijn zonnebril op tegen de regen in mijn ogen. En de boomblaadjes waaiden heel heel hard tegen me aan.
Ehhhh ja, Extrema.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Mexicaantje, plannen voor aankomend weekend?
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |