KIES MIJ!!! KIES MIJ!!!quote:
Zo mag je het wel noemen denk ik, maar sowieso praat het makkelijker door gewoon vriendin te zeggen.quote:
Wel leukquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo mag je het wel noemen denk ik, maar sowieso praat het makkelijker door gewoon vriendin te zeggen.
Weet je al waarheen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja
Hopelijk een midweekje op vakantie in augustus
Ja gewoon een lekker stukje kaas, beetje curry en smullenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon een plakje kaas met curry dr tussen?
Weet ik meteen weer waar ik voor gewerkt heb En m'n auto moet een beurt.quote:
Ik dacht met brood ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:39 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja gewoon een lekker stukje kaas, beetje curry en smullen
je moet een plakje kaas met pindakaas proberenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:39 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja gewoon een lekker stukje kaas, beetje curry en smullen
Heb ik ook een keer gehad, tijdens keiharde regen en onweer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:42 schreef -SG- het volgende:
Echt, vaag net toen ik naar werk fietste, begon het net te onweren.
Wat zeker is:
Flits (in de verte)
Knal
wijsvinger tintelt.
Wat ik dacht te zien (niet zeker dus):
Aftakking van flits naar mijn linker wijsvinger.
Echt heel vaag, verder niks gemerkt verder.
Ja, kan ook. Net opquote:
Pindakaasquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je moet een plakje kaas met pindakaas proberen
ik kan niet stoppen alsk daar aan begin
hahaha je lijkt precies op mijquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:43 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Net op
Maar dat was meer omdat ik van m'n moeder niet de kaas los mocht pakken (zo'n blok met van die goddelijke maaslander kaas). Dus toen pakte ik een boterham en deed ik daar heel veel kaas op zodat ik alsnog losse kaas had
Naja gewoon doorfietsen, gelukkig op tijd binnen voor de hevige regen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad, tijdens keiharde regen en onweer.
Ik dacht dat ik doodbleef op de fiets
Ja, ik ben ook doorgefietst toen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Naja gewoon doorfietsen, gelukkig op tijd binnen voor de hevige regen.
Ik(/we) ben gewoon slimquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahaha je lijkt precies op mij
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.laptopshop.nl/(...)k-8540w-wd927ea.html
Omnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
1549,-quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik niet. Ik kawm niet meer vooruit dus ging ik maar lopen. En ik zag niets want ik had mijn zonnebril op tegen de regen in mijn ogen. En de boomblaadjes waaiden heel heel hard tegen me aan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Naja gewoon doorfietsen, gelukkig op tijd binnen voor de hevige regen.
Laptop inleveren?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
over 10 min weer laptop inleveren
daar wordt Rob niet vrolijk van
Mexicaantje, plannen voor aankomend weekend?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kawm niet meer vooruit dus ging ik maar lopen. En ik zag niets want ik had mijn zonnebril op tegen de regen in mijn ogen. En de boomblaadjes waaiden heel heel hard tegen me aan.
Heb ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kawm niet meer vooruit dus ging ik maar lopen. En ik zag niets want ik had mijn zonnebril op tegen de regen in mijn ogen. En de boomblaadjes waaiden heel heel hard tegen me aan.
Ehhhh ja, Extrema.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Mexicaantje, plannen voor aankomend weekend?
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |