nu je het zegt, ben al een paar weken niet uit geweest...quote:
Echt geweldig jaquote:
Ik ben ook al weken, zo niet maanden uitgeweest.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:28 schreef tubacloud het volgende:
[..]
nu je het zegt, ben al een paar weken niet uit geweest...![]()
En mijn geld is bijna op, dus dat wordt wachten op mijn loon
Ik ben de laatste tijd wel wat rustiger gaan rijden moet ik zeggen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Echt geweldig ja.. Bijna constant 130+
Ga naar Amsterdamquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben ook al weken, zo niet maanden uitgeweest.
Ik wil zaterdag gaan, maar er nergens wat te doen.
Ik snap het niet, zo moeilijk is het namelijk niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat er zulke mensen bestaan. Hoe kan dat toch?
Ik rijd ook rustig maar wel snel. Zoals de snelweg daarstraks was is 130/140 echt geen probleem voor een auto als de Astra.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd wel wat rustiger gaan rijden moet ik zeggen.
Naar de plaatselijke kroeg, en daarna zoenenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga met iemand die <18 is, dat is meer het probleem.
Dat bedoel ik. Heeft het ook niet te maken met je 'smaak?'quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:30 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik snap het niet, zo moeilijk is het namelijk niet.
Moeilijk niet, maar je kan wel zoenen op een manier die iemand anders niet fijn vindt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:30 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik snap het niet, zo moeilijk is het namelijk niet.
No shitquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat je je ogen dicht doet uit automatisme tijdens t zoenen.
Het is een vriend van me.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:31 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Naar de plaatselijke kroeg, en daarna zoenen![]()
en neuken.
whehe, dit klinkt leukquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Heeft het ook niet te maken met je 'smaak?'
ohwquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Denk niet dat m'n vriendin dat op prijs stelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |