Dan gebruik ik 3.14, lang genoegquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:16 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja maar stel je hebt een keer geen rekenmachine met pi knop
Ik zou mijn zus hier nog nie in PUB zien postenquote:
Tegenwoordig sterf je daar aanquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
In groep 1 kon ik mieren eten, voedzaam.
Kut om te weten dat ik leerkracht ben dan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zou mijn zus hier nog nie in PUB zien posten. Zit ze dadelijk met haar kinderen (juffrouw) in PUB
Gezondquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
In groep 1 kon ik mieren eten, voedzaam.
Dat de meeste bèta's het taalgevoel hebben van een platgeslagen vlieg.quote:
Dat kloptquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat de meeste bèta's het taalgevoel hebben van een platgeslagen vlieg.
Ga je niet dood aan, al doen hyperventilerende huismoeders anders denken tegenwoordig.quote:
En krijg je kanker bij baby voeding.quote:
Ik at gewoon gras vroeger, niks mis mee!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga je niet dood aan, al doen hyperventilerende huismoeders anders denken tegenwoordig.
Ik ben geen bèta.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat de meeste bèta's het taalgevoel hebben van een platgeslagen vlieg.
Dat is lekker!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik at gewoon gras vroeger, niks mis mee!
Gratis erbij!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En krijg je kanker bij baby voeding.
Ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lekker herkauwen in die 4 magen van je.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had het toch over die persoon met een pi-emel jongeeequote:
ITS FOR FREEquote:
Dat weet ik.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had het toch over die persoon met een pi-emel jongeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |