Ga eens baby voeding eten ofzo.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het symbool π is de kleine letter pi uit het Griekse alfabet (overeenkomend met de Latijnse p). Het teken is hiernaast vergroot afgebeeld.
JA JA JAJAJAJA DAT WISTEN JULLIE NIET HÈ?
* Zucht * profielwerkstukquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:19 schreef dirkjo het volgende:
Er is trouwens wel een mega theorie over Pi
Check die wiki pagina:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pi_(wiskunde)
Idd, kon een hele dag toe met een handje gras. Mmh, er wordt me opeens wat duidelijk over de voedzaamheid van gras...quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lekker herkauwen in die 4 magen van je.
Eerste stuk uit die wiki paginaquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het symbool π is de kleine letter pi uit het Griekse alfabet (overeenkomend met de Latijnse p). Het teken is hiernaast vergroot afgebeeld.
Heb ook Grieks gehadquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Krijg ik geen kanker van die spatie?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga eens baby voeding eten ofzo.
Kut.quote:
Neen, alleen Ebola.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Krijg ik geen kanker van die spatie?
Kloptquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat een profielwerkstuk moet dat zijn geweest
I know.quote:
tiiger.quote:
Heb het nooit afgesloten maar wel gehadquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ook! Ik had een 8.4 voor mijn eindexamen.
Ìk had een 8 voor een pws dat over de organisatie achter een popconcert ging en alles wat ik heb gedaan is een rondleiding gekregen in de Melkweg, op plekken geweest waar niemand mocht komen en twee gratis concerten.quote:
Wow, mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ìk had een 8 voor een pws dat over de organisatie achter een popconcert ging en alles wat ik heb gedaan is een rondleiding gekregen in de Melkweg, op plekken geweest waar niemand mocht komen en twee gratis concerten.
Ja zo kan het ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ìk had een 8 voor een pws dat over de organisatie achter een popconcert ging en alles wat ik heb gedaan is een rondleiding gekregen in de Melkweg, op plekken geweest waar niemand mocht komen en twee gratis concerten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |