Ik hou van Venloquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:46 schreef Mss het volgende:
Heimwee naar Limburg is wel minder ja. Dat heb ik niet. Hoewel ik Maastricht soms wel een beetje mis, maar dat is wel een heel ander verhaal als Venlo
ik kom dan even niet naast je liggen ok?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
Het is gewoon veel te warm. En ik ben winderig
heel verstandigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kom dan even niet naast je liggen ok?morgen weer!
Je bent ook fantastisch hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
Het is gewoon veel te warm. En ik ben winderig
Ik moest er ook erg om lachenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Je bent ook fantastisch he. Prachtig hoe dat eruit komt. Die opmerking dan, niet die winden
.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:14 schreef Lindytje het volgende:
Zo, ik kom even melden dat ik ga slapen! Trusten ladies!!
quote:
Jeeeej gefeliciteerdquote:
Jij ook feliiiii!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ook!
gefeliciteerd mede jarige!
Gefeliciteerd ook!quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ook!
gefeliciteerd mede jarige!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeeej gefeliciteerdDan is De Doos wel heeel goed getimed
Fiets ook gefeliWat wordt jouw b-day mani??
![]()
Smoesjesquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
geen,
ik moet de hele dag werken.
Dan heb je de hele avond om wat moois te bedenkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
geen,
ik moet de hele dag werken.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:40 schreef Sharana_LV het volgende:
lkkkkkk˛»ĆÁ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
[]\\\\\\\\\\\\\\\\\\\pppp='\677
oh was even de wii van mijn neefje in aan jhet richten! had dit niet doorquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dan heb je de hele avond om wat moois te bedenken
[..]
![]()
Evilbayquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:51 schreef Aurelyx het volgende:
dames, waar bestellen jullie eigenlijk nu al die nieuwe vintage vixen collectie?
volgens mij dat jouw huis en tuin straks vol zittenquote:Op woensdag 14 juli 2010 07:13 schreef Puckzzz het volgende:
Wat is de status van de meet want ik heb het zo druk dat ik geen tijd heb om bij te lezen. Ben nu ook alweer op mijn werk
Durf jij nog wel oudje?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volgens mij dat jouw huis en tuin straks vol zitten
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:43 schreef Joysa het volgende:
048. 108 Joysa
077. 089 Stormqueen
096. 081 Lindytje
haha jaaa, scheelt voor mij al 33 plekkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]Nou ja, al minder erg dan eergisteren
welkom in de grote mensen wereldquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:20 schreef Diconnected het volgende:
Danku danku
Pfff moet heel het huis nog stofzuigen en een cake bakken en De Doos op de post doen... leuke verjaardaghaha
Kijk, dat gaat de goede kant op!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
haha jaaa, scheelt voor mij al 33 plekken
waar staan de userstats eigenlijk?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:43 schreef Joysa het volgende:
048. 108 Joysa
077. 089 Stormqueen
096. 081 Lindytje
Kom mij helpen met schoonmakenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
mweh, wat kan ik vandaag gaan doen? Verveel me nu al dood en het is nog geen 11u
Tof!! Foto's maken en postenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
nieuwe bezigheid!!
swappakketje uit amerika is gearriveerd
Nee, brabant de gekstequote:Op woensdag 14 juli 2010 10:56 schreef Kleintje19 het volgende:
Gefeliciteerd jarige jopjeswonen er hier nog mensen in omgeving ede/wageningen?
Ik heb altijd precies hetzelfde.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:00 schreef Lindytje het volgende:
Zooo irritant!! Denk je: 'zo nog even op die en die site kijken', ga je eerst even iets anders doen, ben je vergeten waar je wilde kijken alleen weet je wel dat je nog ergens wilde kijken...![]()
*kraakt hersens*
tsk, het heeft ook al 5 dagen een baan hoorquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsk, het heeft ook al 5 dagen een baan hoorIk zit ineens al ruim 8 weken fulltime op kantoor trouwens
en "al" 4 dagen verlof opgebouwd
Ja, inderdaad!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, brabant de gekste![]()
[..]
Ik heb altijd precies hetzelfde.
Dan sta ik bv op om iets te pakken in de keuken, loop ik 2stappen en weet ik niet meer wat ik ging doen, en ik ben niet eens oud
Bwhehe, zo heb ik laatst ook een kwartier lopen zoeken naar mijn favo elastiekje, zat ie om mijn pols...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:04 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb dat ook gewoon te vaak, maar ik loop ook wel hysterisch te gillen naar mijn telefoon of sleutels terwijl ik ze in mijn handen heb
Werk-ze!quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef Lindytje het volgende:
Uh oh.... viridian vinyl heeft mijn nagels helemaal geel gemaakt...![]()
Ja.... even kijken wat ik nog kan redden met de buffer....quote:
oh nee! Heb je bonder gebruikt?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef Lindytje het volgende:
Uh oh.... viridian vinyl heeft mijn nagels helemaal geel gemaakt...![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja.... even kijken wat ik nog kan redden met de buffer....
Nope, gewoon normale basecoat...quote:
Damn, is dat al weer 8 weken geleden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zit ineens al ruim 8 weken fulltime op kantoor trouwensen "al" 4 dagen verlof opgebouwd
Frankensquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:52 schreef Holyme het volgende:
[..]
Damn, is dat al weer 8 weken geleden?![]()
Goeiemorgen trouwens, en gefeliciteerd aan de jarigen![]()
Kwamen net weer 2 lakjes binnen, en zit m'n eerste franken te maken
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:13 schreef Holyme het volgende:
LOL ben aan 't schudden, laat de dop los, vliegt 't flesje zo m'n beha inSchrok me kapot, maar gelukkig was de dop van de binnenste dop los, en is er dus niks gelekt ofzo.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:13 schreef Holyme het volgende:
LOL ben aan 't schudden, laat de dop los, vliegt 't flesje zo m'n beha inSchrok me kapot, maar gelukkig was de dop van de binnenste dop los, en is er dus niks gelekt ofzo.
dat duurde langquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Werk ze!!
Mijn Boobie is binnen nu eens kijken wat ik ermee moet doen
owquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze had gister een nieuwe gestuurd
waarom dan ook zo vroeg!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef Diconnected het volgende:
Aargh ik moet nog lakken en bezoek komt al over 40 min ofzo
Omdat m'n tante een kind heeft dat vanmiddag al naar paardrijles motquote:
ik las bubsel in jouw lakquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
*Smelt*
Bubbels in m'n lak. Maar te warm om te lakken. Beeeh.
En feli voor de jarigen!!
Ik zie je al zittenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
ik in iemands lak is vast niet oke
ben je aan de hormonen (pil/spiraal etc) ik had vanaf me 14de al migraine, soms zelfs 4 a 5 dagen achter elkaar, heb zelfs een keer ritje na t ziekenhuis gekregen toen een aanval 10 dagen duurdequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:13 schreef DeltaCephei het volgende:
Blegh, weer migraineaanval gehad vanmiddagMaandagavond ook al. Dan ben ik de uren/dagen erna niets waard
Yaaayquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
mijn afgekloven stompies groeien weer mooien heb net het huurcontract voor mijn nieuwe kamer ondertekend, en ik heb een geweldige bank gescoord
![]()
![]()
Dat is drie keer goed nieuws! Tof!!quote:[b]Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef Kleintje19 het volgende:[/b
mijn afgekloven stompies groeien weer mooien heb net het huurcontract voor mijn nieuwe kamer ondertekend, en ik heb een geweldige bank gescoord
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:13 schreef DeltaCephei het volgende:
Blegh, weer migraineaanval gehad vanmiddagMaandagavond ook al. Dan ben ik de uren/dagen erna niets waard
He getsie meid wat naarquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:13 schreef DeltaCephei het volgende:
Jeeeejquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nice!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ben je aan de hormonen (pil/spiraal etc) ik had vanaf me 14de al migraine, soms zelfs 4 a 5 dagen achter elkaar, heb zelfs een keer ritje na t ziekenhuis gekregen toen een aanval 10 dagen duurdesinds ik gestopt ben met al die troep heb ik echt heeeeeeel afentoe nog migraine *klopt af*
![]()
![]()
die had je toch net binnen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
He getsie meid wat naar![]()
[..]
Jeeeej![]()
Ik mocht een uurtje eerder weg op mn werkdus ga nu lekker nog even online webshops afsneupen voor een bikini, of nouja een bikini broekje. Hebben jullie nog tips voor sites die ook snel leveren? Hunkemoller heb ik al
*Nieuwsgierigquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:49 schreef Holyme het volgende:
Oh wow, geloof dat m'n franken wel 'ns heel mooi kan gaan zijn, als ik klaar ben met lakken even foto's maken
Dat broekje is wat laag, zo laag dat ik denk van nee.quote:
Thanksquote:
3 xquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef Kleintje19 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:05 schreef Lindytje het volgende:
Wajooo, de lucht is hier gewoon groenig buiten!!
Hier ook, maar het ergste is al wel voorbij geloof ik...quote:
Reflectionquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:24 schreef AmyGrace het volgende:
Ik wil strax gaan lakken, maar kan niet kiezen..![]()
Dus zeggen jullie het maar! Het gaat tussen:
-CG Caribbean Blue
-CG Strawberry Fields
-OPI DS Reflection
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het natuurlijk ook met lakkies die niet door de brievenbus passen
[ afbeelding ]
Dat klopt wel jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
ach, vind het ergens wel strak, onze brievenbus voldoet nu eenmaal waaaay niet aan de eisen
Joh, rij gewoon ff naar de winkelquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:39 schreef Dzjonka het volgende:
ik moet eigenlijk boodschappen doen, ik heb zowat niks meer te eten in huis...... Maar het regent heel hard (ja, ik kan de auto nemen, maar dan moet ik nog steeds in de regen lopen met mijn tassen) Of wordt het toch een dikke maaltijdsoep, of frituur of? Heb geen brood meer, dus ik moet of brod gaan bakken (wat ik best leuk vind, maar beetje veel werk voor in mijn eentje, o morgen mijn soep als ontbijt eten... of iets met rijst of pasta maken en diepvries dingen.... Mmmmm, twifeldetwijfel.
En mijn nagels zijn onwijs gechiptNou ja, dan durf ik mezelf zonder schuldgevoel weer een sflink te scrubben
waarom denk ik hier bij aan hele andere dingen ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik moet met mijn benen omhoog maar geen zin
Terug storneren zou ik sowieso niet doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef liiszle het volgende:
Dames die nog op zoek zijn naar leuke Hakken of Bh's?
[TK] Sapph BH's en (High) Heels
hebben jullie enig idee of ik nog geld kan terug storneren als je op Marktplaats iets gekocht hebt, geld overgemaakt en vervolgens bestaat de hele persoon niet meer?
Wij hebben het aanzienlijk beter....quote:
quote:19 °C
Actueel: Regen
Wind: W - 24 km/h
Luchtvochtigheid: 94%
[ afbeelding ]
hmm... das balen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Terug storneren zou ik sowieso niet doenMaar nee, storneren kan alleen bij IC
Creabea oplossing! Mijn postbode belt altijd gewoon aan, die doet nooit moeilijk. Volgens mij kan 't er soms wel in, maar is dat lastiger dan even naar boven lopen ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
iGoogle weerberichtquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij hebben het aanzienlijk beter....
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
waarom denk ik hier bij aan hele andere dingen ?
die van mij belt ook wel aan hoor. Maar ik ben nooit thuis overdagquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:44 schreef Holyme het volgende:
[..]
Creabea oplossing! Mijn postbode belt altijd gewoon aan, die doet nooit moeilijk. Volgens mij kan 't er soms wel in, maar is dat lastiger dan even naar boven lopen ofzo
Contact opnemen met MP.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
hmm... das balen.
enig idee wat dan een optie is?
Altijd leuk, maar iGoogle?? Watte?? Gewoon 'weer tilburg' intikken....quote:
oh. sorryquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Altijd leuk, maar iGoogle?? Watte?? Gewoon 'weer tilburg' intikken....
(vooral met de hitte vaak gedaan om te kijken hoe warm het nou echt was buiten..)
dit dus:quote:
staat er wel shipped als status?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:52 schreef samsuus het volgende:
Ik wilde even checken waar mijn bestelling van TD is. (8 juli)
Nu krijg ik bij tracking info:
There is no record of that mail item. If it was mailed recently, it may not yet be tracked. Please try again later.
Terwijl bij mn vorige bestellingen ik het direct na mn invoice kon bekijken.
Houd dit in dat het nog steeds niet verzonden is?
Neuh, mijn lak... Dus ik moet gaan? Mmm, heb geen zin.... Twijfel detwijfel...quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joh, rij gewoon ff naar de winkel
Nagels gechipt of je lak?
I iz gonna stalk u on ur emailquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit dus:
[ afbeelding ]
even klikken voor fullsize. Maareh, dat kan jij ook, rechtsbovenin iGoogle aanklikken en dan kun je allemaal gadgets toevoegen. Ik heb er weerbericht, buienradar, blog-feed, nu.nl enzo in staan, maar je kan er 101 kanten mee op. Superhandig, en elke keer als je google opent zie je dat scherm dan
Ja je moet niks natuurlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:54 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Neuh, mijn lak... Dus ik moet gaan? Mmm, heb geen zin.... Twijfel detwijfel...
Ik ga gewoon wat brouwen in mijn kueken en doe morgen boodschappen! Besloten!
Eusj!! Leer ik nog eens wat, da's hendig!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit dus:
[ afbeelding ]
even klikken voor fullsize. Maareh, dat kan jij ook, rechtsbovenin iGoogle aanklikken en dan kun je allemaal gadgets toevoegen. Ik heb er weerbericht, buienradar, blog-feed, nu.nl enzo in staan, maar je kan er 101 kanten mee op. Superhandig, en elke keer als je google opent zie je dat scherm dan
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
wisten jullie dat zonnebloemen een vaas per dag zuipen?
Friet + bestek?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Zo, en nu even borden en bestek enzo klaarleggen,is frietjes halen (en heel erg nat aan het regenen....)
Dat dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Friet + bestek?
Okee, een vork voor de frikandel speciaal en een lepel voor de mayo...
Dat dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eusj!! Leer ik nog eens wat, da's hendig!!
Nee, is niet hendig!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:02 schreef Joysa het volgende:
Frikandel speciaal kan ook met je handen, en spuitflessen fritessaus
Ik ben zeikenat geregend tot op mn bh
Dat is zo goor, zo nat regenen....quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, is niet hendig!
Niet met de hoeveelheid smut die Joris er op sodemietert
oh dies lekker!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
smakelijk
Heb net pittige kippersoep gegeet
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar dat mag hoor, dat hoef je niet bij de belasting op te geven
[..]
[..]
[..]
Bwhehehequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:32 schreef Joysa het volgende:
Ik wil ook lakken, maar dan moet ik opstaan van de bank en daar heb ik geen zin.
Zou wel goed zijn voor mijn postcount, scheelt weer half uurtje posten
Het is het echt waard! Echt waar, de gunk die ik van m'n vingers en tenen (!) afhaalde..quote:
Win!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.nfuoh-nederland.nl/shop/main.php?cat=start / finish products&showdep=Treatmentsquote:
Jij bent een geval apartquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:41 schreef Lindytje het volgende:
Haha, nou, het was smakelijk hoor
Voor morgen hebben wij ook kippensoep staan! En rijst om rijstepap te maken![]()
[..]
BwheheheNou, ik heb gisteren mijn hele helmer uit zitten zoeken en blijkbaar nog steeds genoeg gepost...
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.nfuoh-nederland.nl/shop/main.php?cat=start / finish products&showdep=Treatments
8,45
dat is echt een hele smerige zin....quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is het echt waard! Echt waar, de gunk die ik van m'n vingers en tenen (!) afhaalde..
Heel dun spul dus je gaat er erg lang mee doen. Het is een boobieflesje. Het verbeterd aanzienlijk het uiterlijk van je nagelriemen. Win-win-winquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Dat vind ik aardig wat geld
[..]
Ja nou, je wil dat wattenschijfje dan ook echt niet zienquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
dat is echt een hele smerige zin....
Dit dus. Ik heb het nu drie maanden en voordat ik het van de week van mn helmer af liet stuiteren (quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel dun spul dus je gaat er erg lang mee doen. Het is een boobieflesje. Het verbeterd aanzienlijk het uiterlijk van je nagelriemen. Win-win-win.
Ik zou er solliciterenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel dun spul dus je gaat er erg lang mee doen. Het is een boobieflesje. Het verbeterd aanzienlijk het uiterlijk van je nagelriemen. Win-win-win.
Dat denk ik ook niet nee!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja nou, je wil dat wattenschijfje dan ook echt niet zien.
Ik denk dat ik bij mijn eerste salaris ook een mooie bestelling neer ga gooien... *faalhaas*quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:46 schreef Joysa het volgende:
Ik denk dat ik het toch maar ga bestellen dan als loon binnen is, met nog een paar boobies
Mag je helemaal geen nagellak dragen op je werk?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:50 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga mijn teennagels lakken denk ik(bij gebrek aan vingernagels die ik kan lakken...)
Wat zal ik er eens op gaan smeren?
Zwart, die hoef je niet aan te geven volgens SQquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:50 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga mijn teennagels lakken denk ik(bij gebrek aan vingernagels die ik kan lakken...)
Wat zal ik er eens op gaan smeren?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zwart, die hoef je niet aan te geven volgens SQ
Nee, niks... ja, een blank lakje doe ik stiekem voor stevigheid, maar mag niet, ivm nagellakstukjes in het eten enzo...quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag je helemaal geen nagellak dragen op je werk?
weljaaa je doet er echt lang mee hoor!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:46 schreef Joysa het volgende:
Ik denk dat ik het toch maar ga bestellen dan als loon binnen is, met nog een paar boobies
Moet ik het eraf likken?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:54 schreef Lindytje het volgende:Baco over mijn tiet.... ik kan er duidelijk niet mee om gaan... hahaha!
Tieten likken en knijpen, is die meet morgen al?quote:
Ja, morgen om 19.00u bij mij in de tuinquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tieten likken en knijpen, is die meet morgen al?
Eyeko schijnt kutlakquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik nog geld overheb na engeland ga ik falen bij Nfu Oh
En Models Own, en Cheeky Monkey, En Eyeko en TD
Jaja, geef Deb maar de schuld van jouw faleritus!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat Deb me met d'r verkooppraatjes weer geld heeft laten uitgeven
Altijdquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaja, geef Deb maar de schuld van jouw faleritus!
je denkt dat ik dat nog wil na maandag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je denkt dat ik dat nog wil na maandag?Dan ga ik wel met iemand andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
[..]
je denkt dat ik dat nog wil na maandag?ZOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De Fries en de Limbo
disclaimer
[..]
je denkt dat ik dat nog wil na maandag?JE bent wel een beetje stalkerig trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
hoe dat zo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JE bent wel een beetje stalkerig trouwens
JE HOBBY! MAAK ZE AF!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:08 schreef Lindytje het volgende:
Tering, het lijkt hier wel Somalië... kak-vliegen!!![]()
(het zijn er drie, en ze houden van me... )
Ben je een negertje met een hongeroedeempje?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:08 schreef Lindytje het volgende:
Tering, het lijkt hier wel Somalië... kak-vliegen!!![]()
(het zijn er drie, en ze houden van me... )
toen je mn naam noemde op dat terrasje in eindhoven reageerde ik nog sneller! In eindhoven!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik noem je naam en je reageert binnen 7 seconden... in een nageltopic!
IK RIEP JOU NIET IK RIEP FRAUBITCH!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toen je mn naam noemde op dat terrasje in eindhoven reageerde ik nog sneller! In eindhoven!
ik heet ook Ania!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
IK RIEP JOU NIET IK RIEP FRAUBITCH!
Nee, nog steeds niet, ik durf niet zo goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
JE HOBBY! MAAK ZE AF!
issie al opgevoerd ondertussen?
Ja, ze zitten al rond mijn mond.... en ik heb net mijn bakje rijst opgegeten met mijn vingersquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben je een negertje met een hongeroedeempje?
OF je hebt je voeten niet gewassen
Die is ook Limburgs btwquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat Deb me met d'r verkooppraatjes weer geld heeft laten uitgeven
Dies heetquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat ben ik niet gewend hierquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:17 schreef Joysa het volgende:
2 minuten stil deb
Ik mag niet te veul meer posten
Gewoon meelullenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat ben ik niet gewend hier! Ik ben druk, maar jullie hier.. ik kom er soms niet tussen
.
Welke bedoel jequote:Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef tliciouz het volgende:
Debs, waar heb je die mooie foto's laten maken joh?
Die met je maxi dress.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Allemaal door FOT fotografen wel
.
Van wie niet?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:17 schreef Joysa het volgende:
2 minuten stil deb
Ik mag niet te veul meer posten
In Doel, België, door http://www.ronaldv.nl/portfolio/quote:
Ik heb net weer een untried gelaktquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:21 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik ben aan het lakken, dus even niet zo druk
Die heb ik ook maar vond ik stomquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb net weer een untried gelakt. Catrice, From Dusk to Dawn!
Ik hou van taupies.. heb er wel een beetje veel eigenlijkquote:
Lol!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hou van taupies.. heb er wel een beetje veel eigenlijk.
Nah, die is hier nog untried geloof ik...quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb net weer een untried gelakt. Catrice, From Dusk to Dawn!
Allemaal fokkers die er tussen staanquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In Doel, België, door http://www.ronaldv.nl/portfolio/
Ik sta op de foto met FBquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Iedereen zoekt nu foto's van fraubitch
BRING ME.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:26 schreef Diconnected het volgende:
Tering. Ik heb echt damn lekkere chocolademuffins gemaakt met chocoladestukjes erin gemaakt
Thanksquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Allemaal fokkers die er tussen staanMaar mooi zeg.
Pwny'squote:Op woensdag 14 juli 2010 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik sta op de foto met de pwny van fraubitch, door haar gemaakt
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik sta op de foto met de pwny van fraubitch, door haar gemaakt
je komt naar amsterdam wel voor een man maar niet voor mijquote:
Jullie hebben hetzelfde haar!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
disclaimer: mn haar is nu 2 jaar langer
Lindy moet dat wetenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:33 schreef Mirjam het volgende:
dames, weet iemand nog iets over en winkeltje in tilburg waar ze nagellakspullies verkopen enzo?
wie zei dat ook alweer, en waar zit dat winkeltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |