Bwhehehequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:32 schreef Joysa het volgende:
Ik wil ook lakken, maar dan moet ik opstaan van de bank en daar heb ik geen zin.
Zou wel goed zijn voor mijn postcount, scheelt weer half uurtje posten
Het is het echt waard! Echt waar, de gunk die ik van m'n vingers en tenen (!) afhaalde..quote:
Win!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar dat mag hoor, dat hoef je niet bij de belasting op te geven
http://www.nfuoh-nederland.nl/shop/main.php?cat=start / finish products&showdep=Treatmentsquote:
Jij bent een geval apartquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:41 schreef Lindytje het volgende:
Haha, nou, het was smakelijk hoor
Voor morgen hebben wij ook kippensoep staan! En rijst om rijstepap te maken![]()
[..]
BwheheheNou, ik heb gisteren mijn hele helmer uit zitten zoeken en blijkbaar nog steeds genoeg gepost...
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.nfuoh-nederland.nl/shop/main.php?cat=start / finish products&showdep=Treatments
8,45
dat is echt een hele smerige zin....quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is het echt waard! Echt waar, de gunk die ik van m'n vingers en tenen (!) afhaalde..
Heel dun spul dus je gaat er erg lang mee doen. Het is een boobieflesje. Het verbeterd aanzienlijk het uiterlijk van je nagelriemen. Win-win-winquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Dat vind ik aardig wat geld
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar dat mag hoor, dat hoef je niet bij de belasting op te geven
Ja nou, je wil dat wattenschijfje dan ook echt niet zienquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
dat is echt een hele smerige zin....
Dit dus. Ik heb het nu drie maanden en voordat ik het van de week van mn helmer af liet stuiteren (quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel dun spul dus je gaat er erg lang mee doen. Het is een boobieflesje. Het verbeterd aanzienlijk het uiterlijk van je nagelriemen. Win-win-win.
Ik zou er solliciterenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel dun spul dus je gaat er erg lang mee doen. Het is een boobieflesje. Het verbeterd aanzienlijk het uiterlijk van je nagelriemen. Win-win-win.
Dat denk ik ook niet nee!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja nou, je wil dat wattenschijfje dan ook echt niet zien.
Ik denk dat ik bij mijn eerste salaris ook een mooie bestelling neer ga gooien... *faalhaas*quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:46 schreef Joysa het volgende:
Ik denk dat ik het toch maar ga bestellen dan als loon binnen is, met nog een paar boobies
Mag je helemaal geen nagellak dragen op je werk?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:50 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga mijn teennagels lakken denk ik(bij gebrek aan vingernagels die ik kan lakken...)
Wat zal ik er eens op gaan smeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |