Kijk, dat gaat de goede kant op!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
haha jaaa, scheelt voor mij al 33 plekken
waar staan de userstats eigenlijk?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:43 schreef Joysa het volgende:
048. 108 Joysa
077. 089 Stormqueen
096. 081 Lindytje
Kom mij helpen met schoonmakenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
mweh, wat kan ik vandaag gaan doen? Verveel me nu al dood en het is nog geen 11u
Tof!! Foto's maken en postenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
nieuwe bezigheid!!
swappakketje uit amerika is gearriveerd
Nee, brabant de gekstequote:Op woensdag 14 juli 2010 10:56 schreef Kleintje19 het volgende:
Gefeliciteerd jarige jopjeswonen er hier nog mensen in omgeving ede/wageningen?
Ik heb altijd precies hetzelfde.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:00 schreef Lindytje het volgende:
Zooo irritant!! Denk je: 'zo nog even op die en die site kijken', ga je eerst even iets anders doen, ben je vergeten waar je wilde kijken alleen weet je wel dat je nog ergens wilde kijken...![]()
*kraakt hersens*
tsk, het heeft ook al 5 dagen een baan hoorquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsk, het heeft ook al 5 dagen een baan hoorIk zit ineens al ruim 8 weken fulltime op kantoor trouwens
en "al" 4 dagen verlof opgebouwd
Ja, inderdaad!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, brabant de gekste![]()
[..]
Ik heb altijd precies hetzelfde.
Dan sta ik bv op om iets te pakken in de keuken, loop ik 2stappen en weet ik niet meer wat ik ging doen, en ik ben niet eens oud
Bwhehe, zo heb ik laatst ook een kwartier lopen zoeken naar mijn favo elastiekje, zat ie om mijn pols...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:04 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb dat ook gewoon te vaak, maar ik loop ook wel hysterisch te gillen naar mijn telefoon of sleutels terwijl ik ze in mijn handen heb
Werk-ze!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |