Joh, rij gewoon ff naar de winkelquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:39 schreef Dzjonka het volgende:
ik moet eigenlijk boodschappen doen, ik heb zowat niks meer te eten in huis...... Maar het regent heel hard (ja, ik kan de auto nemen, maar dan moet ik nog steeds in de regen lopen met mijn tassen) Of wordt het toch een dikke maaltijdsoep, of frituur of? Heb geen brood meer, dus ik moet of brod gaan bakken (wat ik best leuk vind, maar beetje veel werk voor in mijn eentje, o morgen mijn soep als ontbijt eten... of iets met rijst of pasta maken en diepvries dingen.... Mmmmm, twifeldetwijfel.
En mijn nagels zijn onwijs gechiptNou ja, dan durf ik mezelf zonder schuldgevoel weer een sflink te scrubben
waarom denk ik hier bij aan hele andere dingen ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik moet met mijn benen omhoog maar geen zin
Terug storneren zou ik sowieso niet doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef liiszle het volgende:
Dames die nog op zoek zijn naar leuke Hakken of Bh's?
[TK] Sapph BH's en (High) Heels
hebben jullie enig idee of ik nog geld kan terug storneren als je op Marktplaats iets gekocht hebt, geld overgemaakt en vervolgens bestaat de hele persoon niet meer?
Wij hebben het aanzienlijk beter....quote:
quote:19 °C
Actueel: Regen
Wind: W - 24 km/h
Luchtvochtigheid: 94%
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het natuurlijk ook met lakkies die niet door de brievenbus passen
hmm... das balen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Terug storneren zou ik sowieso niet doenMaar nee, storneren kan alleen bij IC
Creabea oplossing! Mijn postbode belt altijd gewoon aan, die doet nooit moeilijk. Volgens mij kan 't er soms wel in, maar is dat lastiger dan even naar boven lopen ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het natuurlijk ook met lakkies die niet door de brievenbus passen
iGoogle weerberichtquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij hebben het aanzienlijk beter....
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
waarom denk ik hier bij aan hele andere dingen ?
die van mij belt ook wel aan hoor. Maar ik ben nooit thuis overdagquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:44 schreef Holyme het volgende:
[..]
Creabea oplossing! Mijn postbode belt altijd gewoon aan, die doet nooit moeilijk. Volgens mij kan 't er soms wel in, maar is dat lastiger dan even naar boven lopen ofzo
Contact opnemen met MP.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
hmm... das balen.
enig idee wat dan een optie is?
Altijd leuk, maar iGoogle?? Watte?? Gewoon 'weer tilburg' intikken....quote:
oh. sorryquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Altijd leuk, maar iGoogle?? Watte?? Gewoon 'weer tilburg' intikken....
(vooral met de hitte vaak gedaan om te kijken hoe warm het nou echt was buiten..)
dit dus:quote:
staat er wel shipped als status?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:52 schreef samsuus het volgende:
Ik wilde even checken waar mijn bestelling van TD is. (8 juli)
Nu krijg ik bij tracking info:
There is no record of that mail item. If it was mailed recently, it may not yet be tracked. Please try again later.
Terwijl bij mn vorige bestellingen ik het direct na mn invoice kon bekijken.
Houd dit in dat het nog steeds niet verzonden is?
Neuh, mijn lak... Dus ik moet gaan? Mmm, heb geen zin.... Twijfel detwijfel...quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joh, rij gewoon ff naar de winkel
Nagels gechipt of je lak?
I iz gonna stalk u on ur emailquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit dus:
[ afbeelding ]
even klikken voor fullsize. Maareh, dat kan jij ook, rechtsbovenin iGoogle aanklikken en dan kun je allemaal gadgets toevoegen. Ik heb er weerbericht, buienradar, blog-feed, nu.nl enzo in staan, maar je kan er 101 kanten mee op. Superhandig, en elke keer als je google opent zie je dat scherm dan
Ja je moet niks natuurlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:54 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Neuh, mijn lak... Dus ik moet gaan? Mmm, heb geen zin.... Twijfel detwijfel...
Ik ga gewoon wat brouwen in mijn kueken en doe morgen boodschappen! Besloten!
Eusj!! Leer ik nog eens wat, da's hendig!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit dus:
[ afbeelding ]
even klikken voor fullsize. Maareh, dat kan jij ook, rechtsbovenin iGoogle aanklikken en dan kun je allemaal gadgets toevoegen. Ik heb er weerbericht, buienradar, blog-feed, nu.nl enzo in staan, maar je kan er 101 kanten mee op. Superhandig, en elke keer als je google opent zie je dat scherm dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |