quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:32 schreef liiszle het volgende:
ohja, flauwe opmerkingen over BH's + Tieten + Liiszle zijn niet gewenst.
ze vallen als een echte 38..quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:57 schreef liiszle het volgende:
[..]
ze vallen als een echte 38..
ik heb ze even opgemeten, en ze vallen net 5 mm kleiner dan de maat 39 schoenen die ik heb.
En zool bedoel je als deel wat op de grond is, of waar jij met je voet zit?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:25 schreef tuintegel het volgende:
Oeh ik vind de amisu blokhakken erg leuk ! Wat voor zool zit eronder (ik ben heel lomp met lopen haha) .
Dat deel wat de grond raakt.. zijn die erg glad of een beetje ruw ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:27 schreef liiszle het volgende:
[..]
En zool bedoel je als deel wat op de grond is, of waar jij met je voet zit?
zie de link foto's onder de fotoquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:30 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat deel wat de grond raakt.. zijn die erg glad of een beetje ruw ?
ze zijn nieuw. en nee, dus niet gewassen.quote:
ja, zal ik zeker doen. geen idee wanneer dit zal worden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:42 schreef tuintegel het volgende:
Ik ga er nog heel even over nadenken , kan je mij in ieder geval pmen wanneer je in Schiedam bent? Als iemand anders ze wil voordat ik heb besloten , heb ik natuurlijk pech , dat begrijp ik
Nee ik dacht dat jij normaal maat 39 had en vroeg me af waarom je ineens 37 hadquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:13 schreef liiszle het volgende:
helaas, daar ga je niet inkomen..
ik kom er met een normale 37 al niet in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |