Zwart, die hoef je niet aan te geven volgens SQquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:50 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga mijn teennagels lakken denk ik(bij gebrek aan vingernagels die ik kan lakken...)
Wat zal ik er eens op gaan smeren?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zwart, die hoef je niet aan te geven volgens SQ
Nee, niks... ja, een blank lakje doe ik stiekem voor stevigheid, maar mag niet, ivm nagellakstukjes in het eten enzo...quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag je helemaal geen nagellak dragen op je werk?
weljaaa je doet er echt lang mee hoor!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:46 schreef Joysa het volgende:
Ik denk dat ik het toch maar ga bestellen dan als loon binnen is, met nog een paar boobies
Moet ik het eraf likken?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:54 schreef Lindytje het volgende:Baco over mijn tiet.... ik kan er duidelijk niet mee om gaan... hahaha!
Tieten likken en knijpen, is die meet morgen al?quote:
Ja, morgen om 19.00u bij mij in de tuinquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tieten likken en knijpen, is die meet morgen al?
Eyeko schijnt kutlakquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik nog geld overheb na engeland ga ik falen bij Nfu Oh
En Models Own, en Cheeky Monkey, En Eyeko en TD
Jaja, geef Deb maar de schuld van jouw faleritus!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat Deb me met d'r verkooppraatjes weer geld heeft laten uitgeven
Altijdquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaja, geef Deb maar de schuld van jouw faleritus!
je denkt dat ik dat nog wil na maandag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je denkt dat ik dat nog wil na maandag?Dan ga ik wel met iemand andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
[..]
je denkt dat ik dat nog wil na maandag?ZOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De Fries en de Limbo
disclaimer
[..]
je denkt dat ik dat nog wil na maandag?JE bent wel een beetje stalkerig trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |