abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:12:06 #251
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_84053001
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:11 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

misschien komt dat wel van mijn kant. al dan niet in details, dat zal ik fok niet aandoen
Details als in funzige filmpjes? Dat is Fok wel gewanned.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:12:35 #252
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84053026
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:11 schreef Jabberwocky het volgende:
Is gozer een feministisch woord?
Ik leg de link ook niet bepaald, misschien weet hij niet wat feminisme betekent.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:16:55 #253
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84053212
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou Silenus, red het topic met een verhaal.
Vooruit!
Voor de verandering een 'succesverhaal'.

In februari ontmoette ik op Paiq A. Ze vond me direct al te jong (alhoewel ze pas 28 was en ik 26, maar ik ben volhardend!) maar onze gesprekken waren erg gezellig en na een maand besloten we om te daten, in Amsterdam.
Ik was zelfs een beetje gespannen ( ) omdat ze knap, slim, lang etc was en ik het vermoeden had dat ze heel veel leuke kerels zou kunnen krijgen.

Spraken op eerste paasdag af op Amsterdam CS (ze woont in A'dam) en we gingen naar een kroegje in het centrum waar alleen maar getattoeerde idioten zaten te blowen , heel fout. Edoch was het gezellig, en later gingen we naar een kroegje op de wallen waar echte locals zaten met een snor en plat A'dams accent. Zo'n huiskamerkroegje, maar ondanks deze foute locaties was er wel een klik. Ik kon m'n vinger er nog niet op leggen of er een zoenklik was of een vriendschappelijke klik, maar soit. Voor we er erg in hadden was het 00u en vroeg ze of ik zin had om bij haar thuis te komen scrabblen.
Nu klonk mij dit wel goed in de horen en ze hield een taxi aan en we gingen naar haar huis. Daar aangekomen brak pas echt het spel der verleiding los, we gingen op het vloerkleed in de kamer zitten met een scrabblebord in het midden. Kachel aan, van die knuffelrocksongs op en een wijntje erbij.
En het was echt te corny voor woorden, maar ook zo leuk: We maakten vooral woordjes als 'lekker', 'slapen', 'hmm', elkaars namen, terwijl we intussen gewoon aan het doorkletsen waren over alles behalve kussen, slapen etc.
Toen ze naar de wc ging heb ik snel 'zoenen' gemaakt van de letters die nog over waren op haar bordje en toen ze terugkwam natuurlijk schijnheilig doorkletsen over heel iets anders. Zij liet ook niks merken, na een tijdje waren we wat aan het voetjevrijen en op het eind kon ze de punten niet meer goed lezen en boog ze over het bord. Ik dus ook, en daar was onze eerste zoen, boven het scrabblebord.

Het klinkt nu heel fout, maar het was echt leuk! Die spanning die in de lucht hing, dat hele spel ernaar toe, vond het heerlijk. Ben uiteindelijk bij haar blijven slapen, en we hebben alleen wat gevoosd in bed. Paste wat beter bij de avond ook.
Nadeel was dat ik om 06.30u op moest staan aangezien ik om 9u moest werken in Amsterdam en m'n pak nog in Utrecht lag. Van lekker uitslapen is het dus niet echt meer gekomen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_84053324
je praat iig als een kerel soms
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:12 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Details als in funzige filmpjes? Dat is Fok wel gewanned.
eerder als

Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:20:48 #255
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_84053387
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vooruit!
Voor de verandering een 'succesverhaal'.

In februari ontmoette ik op Paiq A.
.............en nu? Twister uit de kast gehaalt?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:37:13 #256
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_84054186
Lekker dat Paiq niet zo duur is als RP. Alsof je een Snicker uit de automaat haalt.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_84054215
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:24 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

nja, condoompie is niet nodig in dit geval beiden clean
Ja dat dacht ik ook een tijdje geleden nu is de meid in kwestie wel aardig dik ineens en loopt in de zomer met een dikke trui wat denken jullie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UITGESCHREVEN
pi_84054363
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:37 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook een tijdje geleden nu is de meid in kwestie wel aardig dik ineens en loopt in de zomer met een dikke trui wat denken jullie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe goed kon je haar
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_84054530
quote:

[..]

SPOILER
Hoax, er staat geen negerin op de foto!
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:45:27 #260
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_84054570
quote:

[..]

SPOILER
Gast.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_84054588
quote:
hoe goed kon je haar
10x ontmoet ofzo en toen wou ze het contact verbreken, maar ik snapte niet zo goed waarom. Ze begon na afloop er de hele tijd over dat ze een donker kindje wilde.
UITGESCHREVEN
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:46:15 #262
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84054609
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:41 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

hoe goed kon je haar
Hoe goed kon hij haar wat?
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:46:55 #263
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84054644
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:45 schreef picardmike het volgende:

[..]

10x ontmoet ofzo en toen wou ze het contact verbreken, maar ik snapte niet zo goed waarom. Ze begon na afloop er de hele tijd over dat ze een donker kindje wilde.
Soms twijfel ik hier en daar aan het waarheidsgehalte.
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:49:01 #264
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_84054746
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:46 schreef Silenus het volgende:

[..]

Soms twijfel ik hier en daar aan het waarheidsgehalte.
Jij twijfelt nog?
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_84054913
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:45 schreef picardmike het volgende:

[..]

ik bedoel maar, ik val niet op zulke dames.
pi_84055845
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:52 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

ik bedoel maar, ik val niet op zulke dames.
Op dames die een donker kindje willen?
Sarcasme. Herken het.
pi_84056095
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Op dames die een donker kindje willen?
nee op dames die vroeg al een kind willen. of die mij voorliegen wat de pil betreft. ik ken dit meisje lange tijd en ook goed, dus ik weet wel wat ik kan verwachten van haar. doet ze ook van mij..
pi_84056313
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:17 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

nee op dames die vroeg al een kind willen. of die mij voorliegen wat de pil betreft. ik ken dit meisje lange tijd en ook goed, dus ik weet wel wat ik kan verwachten van haar. doet ze ook van mij..
Ik denk dat jij het beste in staat bent om dat te boordelen. Maar allereerst komt het nogal lame over op een forum door de manier waarop je het postte en 2 er bij voorbaat van uit gaan dat jullie seks gaan hebben...
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 14 juli 2010 @ 18:23:57 #269
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84056376
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:22 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het beste in staat bent om dat te boordelen. Maar allereerst komt het nogal lame over op een forum door de manier waarop je het postte en 2 er bij voorbaat van uit gaan dat jullie seks gaan hebben...
hoe dan ook, Er komt een geniaal R&P topique als hij het fout heeft
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 18:57:54 #270
9859 crew  Karina
Woman
pi_84057893
Wat zie ik nou, heeft Rick_db toch opeens een date, een wel heel goed voorbereidde date zelfs!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84057999
krijg je ervan als je elkaar goed kent
pi_84058016
Volgens mij heb ik iets gemist, ik zag iets over condooms en wattenstaafjes die in piemels worden geroerd. Klinkt als een interessante date
A mind with a heart of it's own
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:00:45 #273
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84058034
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist, ik zag iets over condooms en wattenstaafjes die in piemels worden geroerd. Klinkt als een interessante date
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef Rick_dB het volgende:
krijg je ervan als je elkaar goed kent
pi_84058085
[Re} Hey mensuh!! Willuh we wel evuh ontopic blijvuh ja [/Re]
Sarcasme. Herken het.
pi_84058116
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

[..]
Ik denk dat mijn beste vriendin me raar aan zou kijken als ik 'r zou vragen om ff met een wattenstaaf in m'n leuter te roeren
A mind with a heart of it's own
pi_84058268
laat ook maar mensen die allee nzulke punten lezen en niet de rest

anyway, like i said: ik heb iig een weekendje met een leuke dame staan. ik zie het vanzelf hier wel staan als jullie ook een date hebben
pi_84058594
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:24 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Karina, Harajuku en moi staan op RP...
En wanneer gaan wij in RL een keertje slowchatten over dating sites?
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:15:34 #278
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84058872
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef Rick_dB het volgende:
anyway, like i said: ik heb iig een weekendje met een leuke dame staan. ik zie het vanzelf hier wel staan als jullie ook een date hebben
Gisteravond was het nog één en al drama, had je geen tijd, en nu ben je hier de don juan en kom je ons kansloze maagden even een hart onder de riem steken.

Je weet het wel mooi te brengen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:19:41 #279
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84059098
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:15 schreef Silenus het volgende:

[..]

Gisteravond was het nog één en al drama, had je geen tijd, en nu ben je hier de don juan en kom je ons kansloze maagden even een hart onder de riem steken.

Je weet het wel mooi te brengen.
Haha, nu ben jij ook een feminist.
pi_84059159
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:10 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

En wanneer gaan wij in RL een keertje slowchatten over dating sites?
eerst foto keuren, anders is het niet ontopic
Sarcasme. Herken het.
pi_84059474
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

eerst foto keuren, anders is het niet ontopic

[ Bericht 29% gewijzigd door Knipoogje op 14-07-2010 19:40:38 ]
pi_84059492
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef Rick_dB het volgende:
laat ook maar mensen die allee nzulke punten lezen en niet de rest

Mij is ook een date beloofd maandag of dinsdag, gaan we eerst wat drinken en daarna naar unthinkable(een actiefilm notabene!??).

Heeft iemand nog andere datingtips want mijn eerdere voorstel om te squashen was niet goed gevallen bij haar ze lachte me uit.
UITGESCHREVEN
pi_84059693
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:26 schreef picardmike het volgende:

[..]

Mij is ook een date beloofd maandag of dinsdag, gaan we eerst wat drinken en daarna naar unthinkable(een actiefilm notabene!??).

Heeft iemand nog andere datingtips want mijn eerdere voorstel om te squashen was niet goed gevallen bij haar ze lachte me uit.
pi_84060229
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:17 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

Een van mijn allereerste chats op paiq die ik deed via datingsites was met zo'n meid. Woonde nog thuis op haar 26e (niets mis mee..midden 20 is zo'n beetje het gemiddelde lijkt me), maar ze kwam erg jong over. En begon -jaja- tijdens de eerste chat al dat ze binnen 2 jaar kinderen wilde hebben. Jaren later kwam ik haar nog steeds op datingsites tegen en stonden er dingen in haar profiel als 'volledig afgekeurd', 'werkt met begeleiding' en houdt van cupcakes bakken ( ! ) . Haar gezicht straalt net geen Down uit, maar ze heeft een heel mooi figuurtje. Hoop dat ze beetje door haar ouders beschermd wordt, want met zo'n figuur zijn er geheid vieze mannetjes die misbruik willen maken.
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:45:53 #285
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84060551
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:39 schreef Knipoogje het volgende:
Woonde nog thuis op haar 26e
Ik zou hier al wegklikken.
pi_84060720
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:45 schreef Silenus het volgende:
Ik zou hier al wegklikken.
Ik niet. Ging zelf 'pas' op mijn 25e het huis uit. Zou eigenlijk op mijn 22e opzouten, maar door het overlijden van mijn pa bleef ik nog wat langer thuiswonen, anders was het huis zo leeg ineens. Vriend van mij is op zijn 33e pas het huis uitgegaan en heeft nu -nog geen jaar later- dezelfde zelfstandigheid als iemand die al 10 jaar op zichzelf woont. Alleen heeft die gast wel een ton op de bank omdat ie nogal flink kon doorsparen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:52:45 #287
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84060920
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:49 schreef Knipoogje het volgende:
Vriend van mij is op zijn 33e pas het huis uitgegaan en heeft nu -nog geen jaar later- dezelfde zelfstandigheid als iemand die al 10 jaar op zichzelf woont. Alleen heeft die gast wel een ton op de bank omdat ie nogal flink kon doorsparen.
Ja, maar is het -met alle respect- (:')) wel een ontzettend kansloze sjaak die zijn hele jeugd/twintigerjaren bij z'n ouders heet gewoond. Echt heel erg knap van 'm dat ie nu op z'n 33e zelf kan koken en wassen binnen een jaar, maar hoe heeft die knakker geleefd verder?

In jouw geval kan ik er nog inkomen, maar ik zou nooit afspreken met iemand die nog thuiswoont. Ik ga een beetje op de 3e date haar ouders ontmoeten, dankje de koekoek.
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:00:54 #288
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_84061347
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, maar is het -met alle respect- (:')) wel een ontzettend kansloze sjaak die zijn hele jeugd/twintigerjaren bij z'n ouders heet gewoond. Echt heel erg knap van 'm dat ie nu op z'n 33e zelf kan koken en wassen binnen een jaar, maar hoe heeft die knakker geleefd verder?

In jouw geval kan ik er nog inkomen, maar ik zou nooit afspreken met iemand die nog thuiswoont. Ik ga een beetje op de 3e date haar ouders ontmoeten, dankje de koekoek.
Dat is toch gezellig, kan je gelijk een potje Catan met ze doen , maar goed daar is een hele discussie over geweest op het fok forum, wat nu de meest geaccepteerde leeftijd was op het huis uit te gaan.
pi_84061392
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg Hara, kan jij irl niks krijgen dat je in dit topic post?
Pardon?
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:01:49 #290
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84061396
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:00 schreef Bisamrat het volgende:

[..]

Dat is toch gezellig, kan je gelijk een potje Catan met ze doen ,
Haha, nou dat was niet direct mijn idee van een derde date. Maar ik zal dan wel een aparte zijn.
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 20:22:13 #291
9859 crew  Karina
Woman
pi_84062372
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:26 schreef picardmike het volgende:

[..]

Is dat niet genoeg, drinken en dan een film? Trouwens raar dat iemand je uitlacht als je wilt squashen (niet dat ik dat zou willen, maar uitlachen...).

Ik HAAT het als iemand zijn MSN geeft en vervolgens nooit online is en dat terwijl ik eigenlijk ook amper MSN, maar het dan maar aanzet. Mailtje sturen dan maar weer...

Iemand hier trouwens betalend lid van RP? En maakt dat nou heel veel uit?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84062770
Hoe selectief zijn jullie bij het sturen van berichtjes (mannen)? Ik heb nu 2 erg leuke meiden gezien en na veel denken een 'spontaan' 'persoonlijk' berichtje gestuurd, maar het schijnt dat vrouwen echt bedolven worden onder de berichtjes (e-match).

Aan de ene kant denk ik: deze zijn gewoon erg leuk dus we zien wel of we wat horen; Aan de andere kant wil je natuurlijk wel een keer iets van iemand terughoren (maar ja, massa-berichtjes is ook weer zoiets)
pi_84062818
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:22 schreef Karina het volgende:

[..]

Is dat niet genoeg, drinken en dan een film? Trouwens raar dat iemand je uitlacht als je wilt squashen (niet dat ik dat zou willen, maar uitlachen...).

Ik HAAT het als iemand zijn MSN geeft en vervolgens nooit online is en dat terwijl ik eigenlijk ook amper MSN, maar het dan maar aanzet. Mailtje sturen dan maar weer...

Iemand hier trouwens betalend lid van RP? En maakt dat nou heel veel uit?

Niet meer, wel geweest overigens.
Mijn ex-vriendin heb ik ontmoet toen ik juist niet betaalde, daarbij gezegd ik had toen zo'n 3 dagen gratis full membership... dus in dat opzicht werkt betalend lid zijn weer wel
Toen ik het na die relatie nog eens probeerde als betalend lid heb ik er op een paar msn gesprekken na niet veel uit gehaald. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf ook niet heel veel berichten de deur uit deed.
pi_84062898
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:26 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Te klein, xienix!
Sarcasme. Herken het.
pi_84063005
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:29 schreef GForceT1 het volgende:
Hoe selectief zijn jullie bij het sturen van berichtjes (mannen)? Ik heb nu 2 erg leuke meiden gezien en na veel denken een 'spontaan' 'persoonlijk' berichtje gestuurd, maar het schijnt dat vrouwen echt bedolven worden onder de berichtjes (e-match).

Aan de ene kant denk ik: deze zijn gewoon erg leuk dus we zien wel of we wat horen; Aan de andere kant wil je natuurlijk wel een keer iets van iemand terughoren (maar ja, massa-berichtjes is ook weer zoiets)
Toch vrij selectief. Ik kijk voornamelijk naar iemands profieltekst en dan schat ik mijn kansen in. Met een grotere profieltekst kan ik meer dan met een paar woorden. (Eisen)lijstjes heb ik ook geen moer aan.
En verder moet diegene dicht bij mijn eigen leeftijd zitten, geen religie/kinderen hebben en zeker niet in de categorie volslank/zwaar zitten. Voor de rest sla ik de hele knappe exemplaren meestal over, de helft is fake en de andere helft wordt inderdaad zódanig bedolven onder de berichten dat je geen schijn van kans maakt... zijn ook meestal de types die een jaar op zo'n site staan en er dan nog geen enkele date uit hebben gehaald
pi_84063924
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:34 schreef GlenSpey het volgende:
Voor de rest sla ik de hele knappe exemplaren meestal over, de helft is fake en de andere helft wordt inderdaad zódanig bedolven onder de berichten dat je geen schijn van kans maakt... zijn ook meestal de types die een jaar op zo'n site staan en er dan nog geen enkele date uit hebben gehaald
Als je echt knap bent heb je over het algemeen een druk sociaal leven en krijg je genoeg aanspraak van mannen. Als je dan op een datingsite zit, dan moet er haast wel iets mis met je zijn. Het argument 'ja maar in RL gaat het de mannen alleen om mijn uiterlijk' gaat niet op als je een fotootje bij je profiel hebt immers...
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:55:54 #297
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_84064103
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:57:00 #298
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84064163
Haha, een 8,3! Dat betekent dat je echt heel lelijk bent.
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:57:57 #299
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_84064207
klopt, ik ben fucking lelijk.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_84064525
Ik zou trouwens ook niet zo snel iemand afwijzen die nog thuis woont. Dat is voor mij nooit zo'n punt, tenzij het serieus een beetje ernstige leeftijd begint te worden (zeg over de dertig). Haar ouders ontmoeten ontloop ik toch wel door bij mij af te spreken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')