quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:18 schreef sk888er het volgende:
niemand kijkt uit naar de kermis vrijdag ?
Ik ga maandag evenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:18 schreef sk888er het volgende:
niemand kijkt uit naar de kermis vrijdag ?
* Nint steekt buik naar vorenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En corpulent ben je ook niet nee, trek een fietsbroekje aan en doe alsof!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:38 schreef Guard het volgende:
[..]Terras zitten en mensen kijken, heerlijk
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_weg__.html?p=10,2quote:Messentrekker jaagt studenten huis uit
door Johan van den Dongen
TILBURG - Drie bewoners van een studentenetage in Tilburg zijn naar hun ouders gevlucht, omdat een medebewoner die hen met een mes zou hebben bedreigd niet kan worden vastgehouden door de politie. De verdachte keerde na zijn verhoor op het bureau terug naar de etage.
Thomas Nouwens werd tijdens de WK finale door een huisgenoot met de dood bedreigd.
"Dit is de wereld op zijn kop. Volgens de politie moeten wij alternatieve woonruimte zoeken als we bang zijn. De dader mag gewoon blijven zitten waar hij zit", zegt Thomas Nouwens, die voor zijn veiligheid de studentenetage, met vier kamers en gezamenlijke voorzieningen, heeft verlaten. Nouwens alarmeerde zondagavond, op de avond van de WK-finale, de politie. "Onze medebewoner was helemaal door het dolle en zwaaide met een keukenmes, schreeuwend dat hij hoger was dan de mensheid. Wij moesten dood, want we waren de duivel en we dronken alcohol. Prostituees moesten ook dood. We wisten al dat hij stapelgek is, maar zo'n levensgevaarlijke situatie hadden we nog niet met hem meegemaakt. De politie kwam aan met vier busjes en twee motoren. Een ME'er met een politiehond heeft hem opgepakt", zegt Nouwens.
Samen met Ties van Zundert en Johan van Enschot deed Nouwens aangifte bij de politie. Tijdens het verhoor, waarbij een tolk was opgeroepen, ontkende de 32-jarige verdachte uit Guinee. Daarop mocht de man terug naar het studentenhuis aan de Veestraat.
Een woordvoerder van de politie vindt het 'van de zotte' dat degenen die aangifte hebben gedaan nu bij hun ouders zitten. "Wij snappen de zorgen en het onveiligheidsgevoel van de mensen die in dat studentenhuis wonen", aldus de zegsman. "Alleen kunnen we niet anders. We hebben dit niet geregeld in Nederland. We hebben de man opgepakt, er is proces-verbaal tegen hem opgemaakt, hij heeft een dagvaarding gehad en het onderzoek is afgerond. Wij kunnen hem dan niet van straat of uit de woning houden. Dat is aan de rechter. Wij mogen iemand alleen vasthouden als er nog aanvullend onderzoek moet worden gedaan, of als er een zwaar misdrijf is gepleegd dat de samenleving schokt, zoals moord, doodslag, brandstichting of verkrachting. Daar valt dit niet onder. Maar ik snap wel dat als je met die meneer onder een dak woont, je daar absoluut niet blij mee bent." Welk advies geeft de politie de bewoners nu mee? De woordvoerder: "Moeilijke vraag. Ik heb daar geen antwoord op." Alle hoop van de bewoners is nu gevestigd op de huisbaas, Jan Bol. Die zegt: "Natuurlijk ga ik er wat aan doen. Ik ga proberen die vent eruit te krijgen."
ziek. Gewoon met de bewoners die vent buitengooienquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_weg__.html?p=10,2
Zoietsquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:25 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Gaat de TT nou over wielrenners?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 05:09 schreef Crazy-M het volgende:
Kid en de buurvrouw sitting on a balkonee ....
goede morgen allen
dat zul je alleen weten als je het vorige topic terugleestquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:25 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Gaat de TT nou over wielrenners?
Ja zeg ik heb geen vakantie ofzo hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:42 schreef Guard het volgende:
[..]
dat zul je alleen weten als je het vorige topic terugleest
alleen de laatste paginaquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:43 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja zeg ik heb geen vakantie ofzo hoor![]()
Helemaal geen tijd voor
Das heus geen straf hoor... Wij hebben altijd kei leuke topicsquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:43 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja zeg ik heb geen vakantie ofzo hoor![]()
Helemaal geen tijd voor
Zeker als iedereen weer is in een melige bui isquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Das heus geen straf hoor... Wij hebben altijd kei leuke topics
Denk dat je dat meer moet zien als dat die man gewoon een kamer wil huren... Dat dat merendeels door studenten gebeurt doet er niet aan af dat er ook nog wel gewoon andere mensen dat nodig hebben...quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Veestraat.. woont Messenga daar niet ergens? Zitten wel meer studentenhuizen, weet ik, weet ik. Wel ziek zeg.. maffe kerel :/. Sowieso, 32 jaar en in een studentenhuis zitten?
Kunnen alleen maar hopen op het beste wat er komtquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat een noodweer op komst.. hoop dat het allemaal mee gaat vallen, word niet vrolijk van de vooruitzichten. Heb net het bad al dichtgegooid, straks even trampoline verzetten voor die weer ergens in of tegenaan waait en alles uit voorzorg maar goed binnen zetten. Hoop dat de herten zo slim zijn om niet bij een boom te gaan staan schuilen.. eindje verderop waren 35 schapen geëlektrocuteerd toen ze onder een boom schuilden met onweer.. tsja. Sucks.
Dat, en goede voorzorgsmaatregelen nemen natuurlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kunnen alleen maar hopen op het beste wat er komt
inderdaad, ik zit om 15:00 in de auto naar tilburgquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat, en goede voorzorgsmaatregelen nemen natuurlijk.
Dat dus iddquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Maar er komt wel wat aan!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja het is ook nog geen 25 december, maar dat komt er ook aan!
Dat dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja het is ook nog geen 25 december, maar dat komt er ook aan!
Hehequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
* _Ophelia_ giet haar schoenen af en schuift aan
Ik had nog willen zwemmen vanavond maar volgens mij heb ik dat zojuist gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |