quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:22 schreef Falco het volgende:
Ik begin me toch te ergeren aan die Spaanse trekjes
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Samuel Sanchez zoals altijd nog beter gaat worden in de derde week, dan is 't podium al bijna bekend.
Die hing bij Armstrongquote:
http://gaps.letour.fr/us.php --> nergensquote:
Sanchez is (in de Vuelta, dat is uiteraard niet de Tour) altijd heel erg sterk in slottijdritten na 3 weken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wel even de vraag hoeveel Leipo verliest, die kan natuurlijk een stukje tijdrijden.
Hebben ze daar wel camera bij?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:23 schreef Lann555 het volgende:
Gesink/Menchov nog niet gezien? Die moeten er nog tussen hangen
Zou wel sneu zijn als hij er nog achter blijkt te zitten. Ik heb hem iig niet gezienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:24 schreef larry91 het volgende:
Ze weten niet eens waar Gesink en Menchov zitten (ze gokken) en ze spreken al over na het podium rijden van menchov etc
'Hoop voor groep Armstrong/Basso maar niet in beeld geweest.quote:
Ik dacht een glimp te zien van Gesink ergens tussen groep Armstrong en Contador/Schleck.quote:
Dacht ik ook te zien maar begin nu te twijfelen. Waarom hebben ze hem immers dan niet laten zien?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:24 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Hij reed eerst voor Armstrong, Basso en VDB2.
Als hij erachter zou zitten zou het ook nieuwswaardig zijn. Regie is hem denk ik gewoon kwijt. Te weinig motors of zoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dacht ik ook te zien maar begin nu te twijfelen. Waarom hebben ze hem immers dan niet laten zien?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:26 schreef TheArt het volgende:
Gesink en Menchov zitten sowieso met Purito Rodriguez voor de groep van Basso en Armstrong. Die zitten denk ik een halve minuut achter Schleck en Contador.
Zitten de rabos er nog achter dan??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:26 schreef Lann555 het volgende:
Belgen zeggen dat Armstrong/VDB de eerste groep is. Dan is Gesink de lul
Nee, die denken dat omdat ze daar geen beelden van krijgen. Klopt sowieso niet. Gesink en Menchov zitten daar echt nog voor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:26 schreef Lann555 het volgende:
Omdat de camera's op zijn? Armstrong+Basso is belangrijker dan Gesink+Menchov.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dacht ik ook te zien maar begin nu te twijfelen. Waarom hebben ze hem immers dan niet laten zien?
Belgiëquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:26 schreef Lann555 het volgende:
En daarna zeiden ze dat ze niet wisten waar Menchov zat, dus niks duidelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:26 schreef Lann555 het volgende:
Dat is gewoon chauvinismequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:26 schreef Lann555 het volgende:
Klopt, als de groep armstrong eroverheen was gedenderd was dat echt wel even in beeld gebrachtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:26 schreef TheArt het volgende:
Gesink en Menchov zitten sowieso met Purito Rodriguez voor de groep van Basso en Armstrong. Die zitten denk ik een halve minuut achter Schleck en Contador.
Nieuwe camera-motor arriveert nu bij Armstrong, motor vooraan reed door, dus nu snel in beeld lijkt me.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:27 schreef jakkop het volgende:
[..]
Omdat de camera's op zijn? Armstrong+Basso is belangrijker dan Gesink+Menchov.
nooit geweestquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:27 schreef Zwansen het volgende:
Irritant dat die tijdsverschillen op het geel worden gemeten. Dat is helemaal niet van belang nu.
Moet wel ja, ze kunnen niet eens verdwenen zijn. Leipheimer zit ook in die groep toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, die denken dat omdat ze daar geen beelden van krijgen. Klopt sowieso niet. Gesink en Menchov zitten daar echt nog voor.
Je hebt maar 4 motors tot de beschikking. Ik begrijp de huidige verdeling van de motors wel, maar jammer is het wel. Het gat tussen Contador en Armstrong is wel lekker groot aan het worden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:27 schreef PLAE@ het volgende:
Waar zit Gesink nou :S
Wat wordt dit waardeloos in beeld gebracht.
quote:
Yah, kan die gast een beetje dalen? Als het Menchov/Gesink is in de afdaling zou het wel lastig wordeNquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moet wel ja, ze kunnen niet eens verdwenen zijn. Leipheimer zit ook in die groep toch?
Dat dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:28 schreef TargaFlorio het volgende:
VRT: motorman: Gesink en Menhov 30 sc achter Contador en Schleck
Dat vind ik dan wel weer heel lekker moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De Belgen gingen er van uit dat Gesink en Menchov er achter zaten, maar ze zitten er dus voor.
Ja, alles gaat samen komen, ook nog wel bij Contador en co denk ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:29 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben bang dat Gesink enz. wel worden teruggepakt in de afdaling door Armstrong enco.
Enkel Basso en VDB werken mee, rest zit in wiel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:29 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben bang dat Gesink enz. wel worden teruggepakt in de afdaling door Armstrong enco.
Ze zitten toch dichterbij Contador/Schleck? Ze kunnen ook daarbij komen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:29 schreef Zwansen het volgende:
Menchov, Leipheimer en Gesink zijn toch niet echt onbelangrijke renners, snap niet dat ze ze niet laten zien.quote:
Nu al anderhalve minuut tussen Contador en Armstrong.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, alles gaat samen komen, ook nog wel bij Contador en co denk ik.
En als Basso de leiding gaat nemen in de afdelingen hoeven we ons geen zorgen te maken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:30 schreef Venga_II het volgende:
[..]
Enkel Basso en VDB werken mee, rest zit in wiel.
Simpel zat inderdaadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:31 schreef TheArt het volgende:
Als ze nou gewoon een overzicht vanuit de helikopter geven dan hebben ze direct alles duidelijk.
waarom belachelijk? Basso zit daar ook nog bij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:32 schreef JohnDDD het volgende:
beetje belachelijk dat die camera bij armstrong is en niet bij gesink/menchov/leipo
Ik eerder bij Basso, maar daar zit hij ook niet toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef Falco het volgende:
Kreuziger had ik wel bij de groep Gesink verwacht.
ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef JohnDDD het volgende:
wie zegt dat gesink hier niet gewoon de etappe kan gaan winnen
Ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef JohnDDD het volgende:
Dan rijdt die gewoon terug weg, niemand kan Sanchez volgen als hij echt vol gaat.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef Yonjuuni het volgende:
Hopen dat de Rabogroep nog bij Sanchez kan komen voor de afdaling.
Ik zie ze echt niet aansluiten bij Schleck en Contador en ook Sanchez rijdt er nog voor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef JohnDDD het volgende:
Hoe dan? Er rijdt nog wat voor Contador en Schleck hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef JohnDDD het volgende:
Oftewel: zijn kloten worden er straks afgedraaid door de anderen...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alleen Gesink aan het werken, dat was te verwachten.
Eerder richting een minuut ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is meer dan een halve minuut gok ik.
Lijkt me niet, voorsprong is te groot van de koplopers, die staan ook niet stil.quote:
We zagen maar een klein stukje he. Maar ik denk ook dat hij veel doet hier.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alleen Gesink aan het werken, dat was te verwachten.
In theorie dan ook, als ze goed kunnen dalenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt me niet, voorsprong is te groot van de koplopers, die staan ook niet stil.
Werkt voor hem zelf toch ook het beste, eigen tempo rijden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:36 schreef No-P het volgende:
[..]
We zien maar een klein stukje he. Maar ik denk ook dat hij veel doet hier.
Maar Voigt is dan wel weer een goede kracht voor de afdeling en het vlakke stuk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:36 schreef Zwansen het volgende:
Gesink enco hebben geluk dat Voigt op kop rijdt. Zonder hem zouden S&C toch wel iets harder gaan.
Dat wordt 10+ minuten en einde Tourcarriere Evans, hij kan het nu toch wel vergeten om ooit de Tour te winnen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef marcodej het volgende:
Evans helemaal door het ijs. Nu op acht minuten van de kop.
Helaas is ie zo stuk dat ie in de parkeerstand schiet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Slim dat Andy probeert om Voigt mee over de top te nemen, die kan dan in de vallei Menchov en co afhouden.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:38 schreef Dos37 het volgende:
Nou de etappe is voorbij, 30 kilometer afdalen
Armstrong nooit!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:35 schreef JohnDDD het volgende:
armstrong kan de etappe ook nog winnen als hij nu demarreert
maar eerlijk gezegd, de kans is er best dat schleck/contador/gesink/menchov/leipo/sanchez één groep worden in de afdaling/vallei, dan kan alles nog gebeuren
kansen van gesink/menchov zijn zeker niet verkeken
Misschien wat spektakel nog met valpartijen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:38 schreef Dos37 het volgende:
We moeten nog afdalen hoor..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Yonjuuni het volgende:
Goede dag voor mijn TourCoach, heb er 3 van de eerste 4.
Jammer dat ik Valls koos ipv Cunego, maare.
Nee hoor. De laatste 5km zijn nog erg leuk met een paar klimmetjes.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:38 schreef Dos37 het volgende:
Evans zal nooit een ronde winnen en daar is maar één reden voor. De reden is, is dat Cadel Evans, Cadel Evans is. Evans had deze Tour met een Giro waar ie in het rood reed in z'n benen sowieso nooit gewonnen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat wordt 10+ minuten en einde Tourcarriere Evans, hij kan het nu toch wel vergeten om ooit de Tour te winnen.
Cunego kan het natuurlijk erg goed. Maar Sanchez ook wel dacht ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:39 schreef Szura het volgende:
Wie heeft de sterkste sprint van die kopgroep?
Zeker net uit amsterdam met wat drankjes opquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Yonjuuni het volgende:
Goede dag voor mijn TourCoach, heb er 3 van de eerste 4.
Jammer dat ik Valls koos ipv Cunego, maar whatever.
idd echt verschrikkelijk irritantquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:40 schreef Falco het volgende:
Herbert krijgt wel een hele dikke paal van Gesink en Menstjov.
onder de 23quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:40 schreef Coelho het volgende:
Waarom doet Andy nog mee om wit? Wat zijn de criteria? Ik dacht dat je alleen in je eerste twee Tours in aanmerking kwam.
Hij hoeft niet meer te doen dan uitrijden.quote:
Hij is een beetje de Jack van Gelder van het wielrennen aan het worden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:40 schreef Falco het volgende:
Herbert krijgt wel een hele dikke paal van Gesink en Menstjov.
Baby'squote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:40 schreef tuvokki het volgende:
Heb ik weer, huilende baby met een poepluier op 500m onder de top
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:41 schreef Yonjuuni het volgende:
VDB2 pakt de kop, kan die een beetje afdalen?
Ja, Schleck is 25.quote:
Ze is wel de reden dat ik thuis zit te kijkenquote:
Ik zou echt liever Ducrot/Boogerd zien zonder die Herbert. Die voegt echt zo weinig toequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:42 schreef Zwansen het volgende:
Herbert heeft al 30 keer een klassement opgemaakt. Wacht nog ff tot de afdaling man.
Thx voor het overzichtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:42 schreef Szura het volgende:
Kopgroep
Schleck/Bertje 2.10
SamSan 2.54
Gesink/Menchov 3.22
Armstrong 3.20
babyfoon gewoon even uit, die luier is over een half uur ook nog volquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:42 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ze is wel de reden dat ik thuis zit te kijken
Slechte timing, dat wel
Sporza Wuyts en de Cauwer!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:42 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ik zou echt liever Ducrot/Boogerd zien zonder die Herbert. Die voegt echt zo weinig toe
Laatste klopt niet helemaal, 4.30 ofzo is datquote:
En met een beetje geluk heeft dat kind het ding al leeggegeten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:43 schreef Coelho het volgende:
[..]
babyfoon gewoon even uit, die luier is over een half uur ook nog vol
LOLquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:43 schreef Coelho het volgende:
[..]
babyfoon gewoon even uit, die luier is over een half uur ook nog vol
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:42 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ik zou echt liever Ducrot/Boogerd zien zonder die Herbert. Die voegt echt zo weinig toe
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En met een beetje geluk heeft dat kind het ding al leeggegeten.
soms zit die bagger overalquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een slechte Sastre is Evans voorbijgereden en heeft zelfs 3 minuten op m gepakte
Scheelt ook weer een fleskequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En daarna het bed besproeid.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Yep, stel je het erste voor, en het gebeurt...quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef TheArt het volgende:
Whaha Charteau leider in het bergklassement
Lijkt wel of ze aan het wachten zijn min of meerquote:
Bahamontes zou trots/jaloers op Sanchez zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:45 schreef Yonjuuni het volgende:
Hoe Sanchez op z'n fiets zit en de bochten neemt ivm Charteau.
100 gok ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik zou nu wel eens de kilometerteller van de motor willen zien
dat zou zo maar kunnen.quote:
Dat het lastig is om alleen terug te komen in de afdaling.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:49 schreef Tommeke het volgende:
Sneu voor VDB idd, wat is 't commentaaar van de Belg?
Of ze kunnen hem ook niet volgen. Wat Scleck doet ziet er niet echt goed uit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:48 schreef Szura het volgende:
Kijk dan hoe rustig, gewoon wachten op Sanchez en mee in de slipstream
Slimme materiaalman. Verder vooral pochen over hoe goed te belgen rijdenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:49 schreef Tommeke het volgende:
Sneu voor VDB idd, wat is 't commentaaar van de Belg?
Meer bovenop vond ik het bar slechtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:49 schreef Ambrosius het volgende:
Wel erg mooi wegdek trouwens, net nieuw.
uiteraardquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:49 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Slimme materiaalman. Verder vooral pochen over hoe goed te belgen rijden
http://gaps.letour.fr/us.htmlquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:50 schreef Lann555 het volgende:
Groupe Gesink/Menchov weer niet in kaart gebracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |